t zijn enkele fotows! mssn net op dat moment genome!
enne dat meisje weet denk ook wel waar ze mee bezig is anders late ze haar nie een pony van een ander rijde!!
kom op zeg t kan wel wat aardiger!!
[/quote]wist je dat msntaal verboden is op bokt?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
[/quote]

inkiepinkie schreef:sorry ga hier niet meer op reageren!
het heeft toch geen zin!
ik ken de pony erg goed en weet hoe hij is dus laten we het er maar gewoon ophoude dat ieder zijn eigen ding doet!
Cinnepin schreef:inkiepinkie schreef:sorry ga hier niet meer op reageren!
het heeft toch geen zin!
ik ken de pony erg goed en weet hoe hij is dus laten we het er maar gewoon ophoude dat ieder zijn eigen ding doet!
Je kan de pony nog wel kennen en beweren dat hij lui is, maar dat is nog geen reden om zo met sporen om te gaan

Cinnepin schreef:misschien zou het wel zin hebben als je eens naar de adviezen van andere luisterd. Op deze manier rijd je gewoon geen paard! Maarja doe vooral wat je niet laten kunt, nog ff en je moet messen aan je laars binden want hij reageerd nergens meer op
Cinnepin schreef:misschien zou het wel zin hebben als je eens naar de adviezen van andere luisterd. Op deze manier rijd je gewoon geen paard! Maarja doe vooral wat je niet laten kunt, nog ff en je moet messen aan je laars binden want hij reageerd nergens meer op
sjaantje schreef:Voor iedereen die het gepast vond om zo heftig te reageren op het feit dat de pony 'traag' is; hij is echt gewéldig lui. En dat is een understatement. Om even duidelijke taal te gebruiken: Mijn instructrice (GP amazone en geweldig fanatiek en gedreven) heeft hem ooit een weekje gereden omdat ik op vakantie was en haar (letterlijke) woorden waren: Als ik hem nog langer had moeten rijden, had ie me van het paardrijden af kunnen helpen.
Oké, ik zal niet goedpraten dat TS haar hakken optrekt, maar geloof me, of niet, de pony is echt héél lui.
Mrmiami schreef:Jongens wat een reacties zeg !
Ik wilde deze pony gewoon even met jullie delen, maar nee kan geen leuk grijntje van af, ik word hier compleet uitgekafferd..
Ik snap dat niet hoor, alsof je hier alleen nog maar het IDEAAL beeld kan vertonen, zonder die reacties over je heen te krijgen!
INtusen ben ik met zweep gaan rijden en gaat het super goed..
Ik post geen fotos meer, want voor k t weet heb ik weer 114 (negatieve) berichten aan mn laars, dus meiden wat ik wil zeggen:
ZOEK IEMAND ANDERS ALS PISPAALTJE, IK HEB NU WEL GENOEG GEHOORD! vergeet alsjeblieft dit topic met deze fotos, en ga iemand anders de grond in boren..
geit schreef:je bent niet het pispaaltje van bokt maar je zet wel foto's neer waarvan je kan verwachten dat je zwaar commentaar gaat krijgen.
maar goed je hebt er van geleerd neem ik aan aangezien je met zweep en zonder sporen bent gaan rijden?
ik zou zeggen maak er foto's van en plaats ze hier.
niet om je te hoeven bewijzen ofzo hoor maar ben wel benieuwd hoe hij nu loopt
talented schreef:Anoniem schreef:misschien zou het wel zin hebben als je eens naar de adviezen van andere luisterd. Op deze manier rijd je gewoon geen paard! Maarja doe vooral wat je niet laten kunt, nog ff en je moet messen aan je laars binden want hij reageerd nergens meer op
Punt 1: leer eerst fatsoenlijk Nederlands voordat je hier iets plaatst
Punt 2: de manier waarop je iets probeert te brengen is echt zinloos voor de TS. Van iemand afbranden is nog nooit iemand wijzer geworden
Punt 3: (ondertussen even je profiel bekeken)... ik maak mijzelf verder maar niet meer druk over jouw reacties!
geit schreef:1 vraagje talented
hoe ver moet je je verdiepen om te weten dat sporen niet de oplossing zijn voor een lui paard?