zelf hep ik een keer erop 1 40 gespronge
en mijn pony is 1.46 maar ik vind het vet knap!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zelf hep ik een keer erop 1 40 gespronge
en mijn pony is 1.46 maar ik vind het vet knap!! rosieloverrr schreef:even tussendoor:
het zijn niet mijn paardjes, maar van mijn buur.
Princess is mijn verzorg-en berijdpony en met haar mag ik alles doen. mijn buur rijd op balou.

tessyke schreef:jeetje wat een gedoe hier weer
de hindernissen zijn zo gebouwd dat ze bij het minste tikje al omverliggen, zien jullie dat niet ofzo of zijn jullie te druk bezig met al een post voor te bereiden om de mensen af te zeiken???
hier TEM ik want de TS heeft er echt geen r**t aan als er al tig keer hetzelfde is gezegt
. Dus daardoor gevaarlijker.
x_Marr schreef:Nou dat bericht van jou helpt ook niet mee.
) 
rosieloverrr schreef:__Marloes schreef:Meid, je hebt niet in de gaten hoe gevaarlijk je bezig bent?
1. springmateriaal. Balken kunnen er af, meestal niet. Stenen? lekker, springen ze dat om, kreupel paard/paard met gebroken been, geen paard meer dus.
2. De plaats. Ook leuk, bij een deur ofzo gaan springen, dan komt het paard der met zijn hoofd ertegen, hersenschudding. Trouwens, lekker zo'n gaas tegen de muur, als dat ervanaf vliegt dan kan je ook de da laten komen
Een paard springt nooit uit z'n eigen. Je jaagt hem op. En de afstammelingen zegt niets over dat een paard uit zichzelf springt.
Maarja, ieder zijn eigen paard. De ene doet onveilig en de ander veilig. Eigen risico.
Wat zijn de afstamelingen van de beestjes? Zijn super gave beestjes joh! Ze hebben ook gave springmanieren!
ze kunnen niet bij de deur. de deur staat niet in de piste. het staat ernaast.
rond de piste is een houten omheining..ze kunnen niet eens bij de deur.
en je kan het gaas tegen de stal vastzetten, omdat het prettiger is bij het rijden als je er langs moet..daar hebben ze ook geen last van..
Of tegen de omheining, Dat is ook lekker, blijft het paard met zijn halster daar aan hangen, dan hangtie zichzelf op... Soet schreef:sprinGcrack: Nogal kinderachtig om achter de ouders te vragen is het niet?
Ik zie liever al die rotzooi eronder, dan niets er onder. Zo kan een paard de hindernis teminste inschatten, en het kan aan mij liggen, maar ik zie de balk echt niet stevig vast liggen, en daarnaast zie je op een foto dat hij er zo van gaat.
Ik snap heel deze discussie niet, moet iedereen perfect springmateriaal hebben, voor alleer het veilig is?

Ik ben benieuwd naar nieuwe foto's van het nieuwe materiaal
Want je pony's hebben er wel veel plezier in zo te zien 
Jaimyliefje schreef:x_Marr schreef:Nou dat bericht van jou helpt ook niet mee.
hoezo niet, ik denk dat er genoeg mensen zijn (zoals bijvoorbeeld de ts)
die willen dat dit gezeur ophoudt..
,, het zijn mooie pony's en ze springen super!
iedereen hier heeft het er over ALS er wat gebeurt, maar wie zegt dat er wat gebeurt? die beesten springen er zo ruim over heen dat ze het toch niet raken, en de ts had ze zeker niet zo hoog laten springen als het niet vertrouwd was (want meestal voel je dat wel aan) en die paarden zijn ook echt niet zo gek dat ze tegen de deur aanspringen hoor!
,, ff weer ontopic: echt knap dat ze zo hoog springen!

zou ik anders gedaan hebben. Verder succes met je ponies!
davincilover schreef:hele leuke pony's keigoed in springen! maar eerlijk gezegd vind ik het een puinhoopje. ik zou echt even wachten op je nieuwe hindernissen. straks komt je paard wat verkeerd uit en klapt hij met zijn bekkie tegen die muur ernaast... riskant hoor!