Hopen dat 'ie goedgekeurd wordt!
Ik weet wel zeker dat je een leuk beest aan hem hebt!
Je hebt hem nu ook al netjes lopen!

Xxx
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nja, staat op z'n naamplaatje ..
ik heb zelf ook een ferro 
CharlyBrown schreef:ongelofelijk leuk paard.
Ik zal wel serieus goede begeleiding. Als je als 15 jarig meisje een hengst koopt van slechts 4 jaar oud....
Ik vind het geen aanrader...
Ben wel beetje jaloers op het feit dat je ouders hebt die gewoon zo'n paard voor je kopen... (ik neem tenminste aan dat je niet zelf heb gespaart...) echt bizar vind ik dat...
)
weetje hoe mooi dat eruit ziet, ik vind echt dat je hem perfect rijd.. en ook echt een stoer paard! Succes ermee
.
.
CharlyBrown schreef:Citaat:CharlyBrown schreef:
ongelofelijk leuk paard.
Ik zal wel serieus goede begeleiding. Als je als 15 jarig meisje een hengst koopt van slechts 4 jaar oud....
Ik vind het geen aanrader...
Ben wel beetje jaloers op het feit dat je ouders hebt die gewoon zo'n paard voor je kopen... (ik neem tenminste aan dat je niet zelf heb gespaart...) echt bizar vind ik dat...
Waarom is dat zo bizar dan?
Eigelijk heeft iedereen (denk ik) van onder de 16 het paard dat ze hebben gekregen.
Het is natuurlijk ongelofelijk leuk als je van je ouders een paard krijgt...
Maar een paard kost hartstikke veel geld in onderhoud (vooral hier in de randstad)
Daarnaast vind ik het helemaal bizar dat iemand zo'n vierjarige hengst cadeau krijgt... je ziet zo dat dat paard niet een paar tientjes kost, wie krijgt er nou een cadeau van 7000 euro???
Het is echt bijzonder als ouders dat over hebben voor hun kinderen, en dan realiseert niet iedereen zich... denk ik...
LadyKelly schreef:Sooo!! mooi paardje![]()
rijden ziet er ook netjes uit, mag ik vragen hoe hoog hij is?? ( staat vast wel ergens in al je berichtjes maar het zijn er zo veel haha)
Veel succes met hem verder
Lika93 schreef:Niks onwennig joh!weetje hoe mooi dat eruit ziet, ik vind echt dat je hem perfect rijd.. en ook echt een stoer paard! Succes ermee
![]()
knappe ogen heb je dan.