Jolly [shet] in de les, foto's & filmpjes

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

roylinde

Re: Jolly [shet] in de les, foto's & filmpjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 22:03

wat een supper cobie Haha!
kun je sjoerd niet inrijden als hij groter is Clown

echt leuke foto's jullie gaan het vast goed doen in de wedstrijden

Riddikulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 22:30

Ik denk sowieso dat als je al naar de shet-ruiters gaat kijken, je beter een te lang iemand kunt hebben die de pony niet in de weg zit en gewoon met hem rijdt, dan kleine kinderen die er wel op passen, maar die de pony alleen maar verkeerde dingen leren, houvast zoeken aan de mond en niet consequent zijn.

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 22:37

Huilen van het lachen
Pagina 1 ging goed..
Twee ook...
Tja. Ik zat er al op te wachten .. zoals wel eerder in jouw topics.

Even over de foto's: Ik vind het er netjes uitzien & jullie zijn een leuke combi!

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 22:41

Shalbo schreef:
Ik denk sowieso dat als je al naar de shet-ruiters gaat kijken, je beter een te lang iemand kunt hebben die de pony niet in de weg zit en gewoon met hem rijdt, dan kleine kinderen die er wel op passen, maar die de pony alleen maar verkeerde dingen leren, houvast zoeken aan de mond en niet consequent zijn.

Een te lang iemand zit de pony met de lengte ook in de weg Knipoog Dus daar is niks beters aan, het is allebei niet goed.

Als kids goede begeleiding krijgen leren ze een pony geen verkeerde dingen en zitten ze niet in de weg. Er zijn hier op bokt meerdere kind-shet combinaties die niet onder doen voor een grote combinatie. Waaronder bv Demi & Rebbel van IvoIce, Bas en Annelies van mezelf etc. ( zie diverse topics in HAW )

Ik ben qua mening heel erg verdeeld over deze combinatie. Vind het er dit keer wel netjes uitzien, al blijft ook mijn mening dat Maaike te groot is en daardoor toch hindert. Vind Jolly af en toe wel wat tever de diepte in duiken, beengebruik is netjes

Laureentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 22:48

Ik vind het er heel stoer uitzien. Ik rijd mijn eigen shet ook, die is ruim 1 meter en ik ben net 1.60. Ik weet niet hoe groot jij bent, maar ziet er leuk uit.
Opmerking, ik denk dat je het probleem met je benen moeilijk opgelost krijgt en dat, naarmate jij groter wordt, er ook niet op zal verbeteren. Dat komt omdat je pony eigenlijk niet de maat heeft voor jouw lengte, maar eerlijk is eerlijk, je weet het, je wilt eraan werken en je bent absoluut niet te zwaar, ik zie geen probleem.

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 11:51

Vind het altijd knap hoe jij dat doet, zoveel blz berijken Clown

Jolly is echt een prachtige shetlander, geweldig beest!
Loopt mooi en netjes, alleen af en toe iets te diep Lachen

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 12:56

Ik vind jou en jollie opzich een erg leuke combinatie en je hebt hem ook leuk aan het lopen alleen vind ik het jammer dat je hem in de weg zit met je benen.

Op deze foto is dat duidelijk te zien:
http://img247.imageshack.us/img247/1470/img8592eh2.jpg

Je hebt hem erg leuk aan het lopen alleen ik vind dat je soms wel wat stiller met je handen mag zijn( wat betreft het filmpje)

ankyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 13:43

ik vind het zo'n gave shet! ooh zoo gaaf! Cool
ik ben er echt stil van.

xx anky

Janey007

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 14:00

Leuke pony, ziet er netjes uit! Knipoog
Maar begin jij niet een beetje te groot voor die pony te worden?

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 16:37

Jezus waar slaat dit op mensen? Ik zie niet dat ze zaagt hoor, haar handen zijn netjes stil maar als een paard 'in de houding(aandeteugel)' moet gaan lopen gebeurt dit niet na 1x met je vingers knippen. Je paard moet ook de houding vinden waarin hij het prettigst vind lopen en op het filmpje zie je duidelijk dat hij nog echt aan het zoeken is.

Maaik: Ik zie juist zeker wel verbetering zowel bij Jolly als bij jou. Jol krijgt ook steeds meer een mooier lijf en begin steeds lekkerder te lopen, je bent er nog niet maar ik vind het er nou al goed uitzien. Laat de rest lekker kletsen je weet zelf toch wel dat je leukste shet hebt die je maar kan wensen. Lachen

Dniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 16:39

Maaiikii schreef:
Jezus waar slaat dit op mensen? Ik zie niet dat ze zaagt hoor, haar handen zijn netjes stil maar als een paard 'in de houding(aandeteugel)' moet gaan lopen gebeurt dit niet na 1x met je vingers knippen. Je paard moet ook de houding vinden waarin hij het prettigst vind lopen en op het filmpje zie je duidelijk dat hij nog echt aan het zoeken is.

Maaik: Ik zie juist zeker wel verbetering zowel bij Jolly als bij jou. Jol krijgt ook steeds meer een mooier lijf en begin steeds lekkerder te lopen, je bent er nog niet maar ik vind het er nou al goed uitzien. Laat de rest lekker kletsen je weet zelf toch wel dat je leukste shet hebt die je maar kan wensen. Lachen

Goeie actie Knipoog zo dacht ik er ook over. vind het ook een top shet! Haha!

_LoutJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 16:41

Ik vindt jullie een leuke combinatie!
En Jolly is een Topper!

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 16:46

Oud topic, vandaar een slotje.