Riant schreef:KiWiKo schreef:zal ik je vertellen.......... IK had de stangteugel eraf gehaald.
Ik had er een gewoon trens hoofdstel in gehangen .. beetje goed Z paard is daarop ook wel na te rijden
Andere kant, ik vind dit een betere manier van "een oefenen en voelen" zo op een ervaren paard met de instructeur er de hele tijd naast, dan god mag weten wat aan ijzerwaren in de bek te proppen en maar te gaan sturen. En dat zijn er helaas ook genoegS&T moet je leren rijden, en dat leer je niet door langs een Z ring te gaan staan kijken. Neem aan dat de meiden niet dagelijks S&T in handen hebben en dat dit dus een leerzame ervaring is geweest, met een heel vriendelijk en braaf paard.
Ik wou net zeggen: Waar maakt iedereen zich druk over. Deze meiden hebben 1 keer onder begeleiding op een ervaren paard mogen voelen hoe zo'n paard voelt en hoe zo'n S&T voelt. Je kan niet verwachten dat dat gelijk perfect gaat. Liever zo dan een minder ervaren paard naar de knoppen door er maar wat in te hangen. Ik kan niks anders zeggen dan Hulde aan de eigenaresse.
Hier leer je meer van dan een doorsnee les en zul je weer een heel eind mee vooruit kunnen

S&T moet je leren rijden, en dat leer je niet door langs een Z ring te gaan staan kijken. Neem aan dat de meiden niet dagelijks S&T in handen hebben en dat dit dus een leerzame ervaring is geweest, met een heel vriendelijk en braaf paard.
Go WinBinChes
. 

Paard is ook wel een erug lekkerding hoor!