Maaik schreef:WauwieWat een prachtbeesje!
Jullie zijn écht een leuke combi.
Succes verder
Dat kun je wel zeggen!
Van die twee zullen we nog veel van horen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maaik schreef:WauwieWat een prachtbeesje!
Jullie zijn écht een leuke combi.
Succes verder
Kan het niet anders omschrijven
Echt lief!
charlieb0y schreef:Opnieuw bedankt voor alle lieve berichtjes. Ik kom net thuis van een weekendje weg, dus was benieuwd naar bokt natuurlijk! Ik ben erg blij dat er zo positief gereageerd wordt, dat doet mij natuurlijk een ontzettend groot plezier!

charlieb0y schreef:Wouw, geweldige reactie djoeka, dankjewel!Kan het niet anders omschrijven
Echt lief!
Zo eentje zoek ik straks voor mijn dochter
voor als ze uit haar little pony is gegroeid
Ziet er ook goed uit het rijden.
Paard + Foto's!

Natuurlijk weer iedereen bedankt!
Ik wou net typen dat het jouw paard beter staat, omdat hij wat groter is... Nu blijkt opeens dat mijn paardje een stuk groter is
Je kunt aan de ITP foto's inderdaad goed zien dat het een pony is, maar op deze foto's toont hij inderdaad een stuk groter. Weet je toevallig van welk merk het dekje is? Ik kon het niet ontdekken en ik heb iemand beloofd er nog naar te kijken, maar heb haar niet meer kunnen helpen helaas.. Ik dacht misschien weet jij het, dan kan ik het haar alsnog opsturen
.
Intervarno schreef:Volgens mij hebben ze die dekjes bij de Hipporama! Is een eigen merk geloof ik
Toch bedankt Myrthe