September schreef:Hoi,
als eerste wil ik zeggen dat ik het eigenlijk best "dapper" vind dat je foto's van een pestdag laat zien. Hiermee krijg je denk ik toch wat leerzamere reacties dan wanneer je paard als een zonnetje loopt en jij er als een zonnetje op zit.
Verder vind ik het opzich erg meevallen, als ik een pestdag heb ziet dat er volgens mij toch wel anders uitVerder heb je een erg mooi paardje.
Over het zadel: Je moet er echt wat mee doen, ik spreek uit ervaring als ik je zeg dat je paard last van haar rug krijgt wanneer hij te ver naar voren ligt. Je zit namelijk verder achterin de lepel van het zadel waardoor deze op de verkeerde manier op de rug drukt. Hierdoor krijgt ze een soort "knoop" in haar rug en wordt ze stijf en bokkig. Let daar dus goed op.![]()
Verder veel succes en plezier met je mooie paardje, ik ben benieuwd wat voor foto's je krijgt als je een TOPdag hebt!![]()
Groetjes
Hier ben ik het helemaal mee eens, maar vind jouw reacties echt te gek voor woorden

Ik heb helemaal geen "gezei.k" of iets van andere bokkers over je manier van rijden gelezen, 1 opmerking die je misschien als onaardig kon opvatten, maar dat was het dan ook wel! En ik heb echt elk berichtje gelezen

Wat ik nog wil zeggen;
Als je graag jou en je paard wilt voorstellen, doe dat dan inderdaad in JITP, zoals al eerder gezegd.
En doe niet zo agressief, kom op die opmerking van dat zelfs jij weet hoe je dyslectisch schrijft vind ik echt niet kunnen.
Nog veel plezier met je paard, het ziet er echt niet verkeerd uit zoals al meerdere malen gezegd, maar bij IEDEREEN zijn wel verbeterpuntjes, en daar is HAW voor. Als je kijkt in een topic van een amazone met haar ZZ-paard bijvoorbeeld, zijn er ook altijd mensen die de TS helpen om verder te komen met rijden door net een andere kijk op het rijden te geven.
Als je geen tips wilt, is het handiger om het in ITP te zetten, dan kan iedereen je mooie paardje bewonderen en complimentjes geven

*EDIT*
Nog even een quote uit je beginpost:
Citaat:laat je menig achter
Helemaal foutloos. Hoe doe je dat
? Wanneer gaan jullie Z starten of zijn jullie al gestart?