Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Op Winston lijkt denk ik door de handhouding dat ze er veel druk opzet aan de voorkant, maar als dit werkelijk zo zou zijn zou hij idd afbreken in de rug en het achterbeen zou compleet ergens anders lopen.

Het filmpje van Karin zag er iig erg goed uit!

.
alleen ben toch hardstikke jaloerss

Wirobelgje schreef:gaaf paard, erg mooi die donkere vacht en die lichte manen.
Maar eerlijk gezegd vind de foto's er niet fijn uitzien, ik heb al veel betere rijfoto's van Olijf gezien.
Dit ziet er door de hoge handhouding erg "getrokken" uit. Misschien is het een sterk paard, dat kan je op de foto's niet zien, maar deze foto's geven helemaal geen fijn beeld

En ik vind het echt een heel stoer paard hoor,lekker gebouwd!
Bounce schreef:Wirobelgje schreef:gaaf paard, erg mooi die donkere vacht en die lichte manen.
Maar eerlijk gezegd vind de foto's er niet fijn uitzien, ik heb al veel betere rijfoto's van Olijf gezien.
Dit ziet er door de hoge handhouding erg "getrokken" uit. Misschien is het een sterk paard, dat kan je op de foto's niet zien, maar deze foto's geven helemaal geen fijn beeld
Hier ben ik het helemaal mee eens
Ik rijd hem zelf nog 'op braaf' omdat ik m'n zelfvertrouwen momenteel wat kwijt ben. Dat je bij Olijf wat reactie aan de voorkant ziet is logisch. Je stopt er aan de achterkant meer in en het paard moet daar mee leren omgaan.
!
mag ik vragen waar je hem vandaan hebt, want ik heb sterk de indruk dat ik hem pas nog in de ogen gekeken heb
KarinvdM schreef:Tjongejonge wat een ophef om niks...
Ik heb Winston eerst zelf een kwartiertje gereden en daarna is Olijf er, op mijn verzoek, opgestapt.
Zij heeft hem even wat meer onder druk gezet om me te laten zien wat hij allemaal in zich heeft. Eerlijk gezegd beviel het me wel wat ik zag.Ik rijd hem zelf nog 'op braaf' omdat ik m'n zelfvertrouwen momenteel wat kwijt ben. Dat je bij Olijf wat reactie aan de voorkant ziet is logisch. Je stopt er aan de achterkant meer in en het paard moet daar mee leren omgaan.
Het peerd is niet geschopt, geslagen of op welke wijze dan ook mishandeld.
Hij staat nu in het zonnetje te genieten van een vrije dag. Ik zie er geen kwaad in om een paard af en toe wat meer onder druk te zetten en hem eens wat aan z'n gevoel te zitten, maar dat doe ik uiteraard niet iedere dag. Maar als ik hem zo blijf rijden als ik het nu doe, dan wordt het ook niet wat!
. Dit alles neemt niet weg dat ik het echt een leuk beest vind vanaf de foto's en ik je alle succes ermee toe wens!