Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vlokkie schreef:estja schreef:Sorry LADYLAY maar ik ga met GERNER mee. Idd zijn de foto's zonder meer prachtig te noemen maar ik zie geen blij paard. Vooral die derde foto van onder (foto van alleen hoofd) drukt voor mij erg uit wat ik bedoel.Ik ken verder jou of paard niet dus weet er te weinig van om verder commentaar te geven maar dit valt me gewoon op. Dit is voor mijn gevoel niet het hoofd van een paard dat "gewoon" geconcentreerd aan het werk is. Wel een prachtige haflinger!
Ook ik ga mee. Ik kreeg bij de foto's meteen de indruk van een verdrietige, zeer onderdanige pony, niet bij hoe haar oren en staart stonden, maar gewoon het gevoel dat van de foto komt. Ik heb het idee dat ze jou heel graag tevreden wil stellen, maar zichzelf daarbij behoorlijk voorbij loopt. Misschien een idee om die vlechten en tutteprutjes er een keertje af te gooien en wat meer buiten te rijden? Lekker vrij en niet steeds aan het werk? Ik weet natuurlijk niet hoe vaak je dat doet. Maargoed, dat was wat ik even wilde zeggen.
Frannie schreef:Vlokkie schreef:Ook ik ga mee. Ik kreeg bij de foto's meteen de indruk van een verdrietige, zeer onderdanige pony, niet bij hoe haar oren en staart stonden, maar gewoon het gevoel dat van de foto komt. Ik heb het idee dat ze jou heel graag tevreden wil stellen, maar zichzelf daarbij behoorlijk voorbij loopt. Misschien een idee om die vlechten en tutteprutjes er een keertje af te gooien en wat meer buiten te rijden? Lekker vrij en niet steeds aan het werk? Ik weet natuurlijk niet hoe vaak je dat doet. Maargoed, dat was wat ik even wilde zeggen.
... Ik snap je reactie gewoonweg niet. ...
Citaat:Hoi Frannie. Ik kan begrijpen dat je het niet snapt. Het is ook niet te snappen. Maar het is gewoon de waarheid dat je soms van mensen of dieren gevoelens door krijgt. En in dit gevoel kreeg ik een heel negatief gevoel door. En dat heeft verder niets te maken met de manier waarop ze gereden wordt ofzo. En ook niet met het feit dat haar oren naar achteren staan, want dat zegt vrij weinig. Ze concentreert zich gewoon op Hannah. Het heeft ook niets te maken met het feit dat ik Hannah én Bijou 'ken' (ze stonden eerst op de manege waar ik ook kom).
Maargoed, ik kan er wel op blijven doorgaan, maar dat maakt toch niet uit.Het is iets dat ik waarneem en wat ladylay daarmee doet (niets dus
) moet ze zelf weten, het is tenslotte haar pony! Ik houd er dus nu over op.
Lilian__ schreef:http://i9.photobucket.com/albums/a80/ladylay_/img_4828-border.jpg
*Even uit laylay profiels gejat*
Vind je hier dan ook dat die pony ongelukkig(negatief) is?
Sorry dat ik me er mee bemoei, maar ik snap niet hoe je van een paar rijfoto's kan zien dat die pony ongelukkig is.
Gerner schreef:Lilian__ schreef:http://i9.photobucket.com/albums/a80/ladylay_/img_4828-border.jpg
*Even uit laylay profiels gejat*
Vind je hier dan ook dat die pony ongelukkig(negatief) is?
Sorry dat ik me er mee bemoei, maar ik snap niet hoe je van een paar rijfoto's kan zien dat die pony ongelukkig is.
Op deze foto, is ze vrolijk en blij.
Ik ben erover begonnen aan het begin van deze topic, vandaar nog een reaktie. Dat Ladylay er niets mee wil doen, verbaasd mij niets. Geeft ook niet, ieder zijn ding.
Maar desalnietemin, zijn er erg veel mensen die wel veel uit een foto kunnen halen, er zijn zelfs mensen die vanaf een foto kunnen zien hoe de gezondheid is, etc etc.
Als je hierin niet gelooft, is ook oke. Deze mensen dit dit wel kunnen, kijken en zien een foto, dat is wat anders dan alleen een plaatje kijken. Lastig uit te leggen als je dit niet snapt. Het maakt ook niet uit, het is een gevoel wat je krijgt als je een foto bekijkt.
Gerner schreef:Het verbaasd mij niets is niet vervelend bedoeld. Ik weet dat jij anders denkt over de dingen waar ik mij mee bezig houd. Maar daar hebben we het al eens over gehad.
Jij vat het nu alleen verkeerd op, en ziet het als een verwijt naar mijn idee. Dit hoeft niet, je kan het zien als een tip, waar je wel of niet iets mee wil doen. De tijd zal het allemaal uitwijzen.
Ik zal je niet meer lastig vallen met mijn denkwijze.