Romanov weer eens @ work, in chique wit

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

josie

Re: Romanov weer eens @ work, in chique wit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 18:27

Heel mooi paardje, alles mooi in verhouding, wees er zuinig op!

Wat tips: denk om je handen, zet ze rechtop, duimen dus boven; zit zelf ook rechtop en dan met name bij je schouders; idd tenen wat naar binnen draaien en het liefste vooruit kijken, maar dat valt niet mee, omdat je je concentreerd op je paard, maar doe het in de wedstrijden wel, kijk dan goed waar je heen rijd, dan gaan je proeven ook beter.
(Het e.e.a. zal ook al wel genoemd zijn, maar ik heb niet de moeite genomen om alles te lezen).

Verder lijkt het veelbelovend voor de toekomst!!

Succes!!

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 19:16

ik vind dit zo'n gaaf paard, wordt altijd blij van romanov-foto's Haha! Mijn bijna-twenter begint nu ook al aardig te schimmelen, ben benieuwd of ze net zo mooi gaat schimmelen als die van jou!

Odin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-07 23:14

@ Josie: Bedankt voor je complimenten, ik ben ook heel erg zuinig op mijn Rommie! Haha!
Met je opmerkingen heb je helemaal gelijk, een en ander is al in deze topic aan de orde gekomen maar het kan nooit kwaad het nog eens te lezen (dan blijft het vast beter hangen Knipoog )
Bedankt dus voor je reactie! OK dan!

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 07:02

Heele mooie foto's! Alleen naar voren kijken maar dat is al wel 20 x gezegt Tong uitsteken Voor de rest heel netjes en het ziet er toppie uit!

Groetjes Stravero (Evelien)

Odin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-07 08:54

@ Kjoetie: bedankt voor je complimenten over Romanov, maar jouw schimmelende merrie mag er ook zijn hoor, wat een prachtkoppie heeft ze! (heb even in je profiel gespiekt)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 08:57

Ik ben helemaal verliefd op hem!
Ik kan me nog foto's van een tijd geleden herinneren, toen hij nog niet zo lang onder het zadel was..Kan dat?
Ik vind hem in ieder geval nog steeds helemaal geweldig & moet zeggen dat ik ontzettend jaloers ben op de manier waarop je hem aan het lopen hebt!

Complimenten daarvoor OK dan!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 09:02

wat een knap paard heb je toch....echt geweldig,hij is wel lekker licht aan het worden.. Haha!

en van zoveel complimentjes zou je toch haast naast je schoenen gaan lopen Haha! Haha!

Odin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-07 15:52

@ Lauss: Ik heb regelmatig foto's van hem geplaatst, ook van toen ik hem net had en hij nog niet zo lang onder het zadel was. In mijn profiel kun je daar nog een aantal foto's van terugzien.

@ Kimmie261: bedankt voor je compliment. Dat licht worden vind ik wel eens jammer, maar je doet er helaas helemaal niks aan!
Ik loop niet naast mijn schoenen hoor, heb zelf nog zat te verbeteren namelijk. Romanov loopt wel lichtelijk naast zijn hoefijzers! Haha!