Figaro (Z1) @ work in Amber Stripe..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CleovG

Re: Figaro (Z1) @ work in Amber Stripe..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 17:57

Barmat schreef:
cle0o_o0 schreef:
Ik weet bijna wel zeker dat ze met die opmerking van geen commentaar als je zelf geen wedstrijden etc. rijdt. Bedoelt dat ze geen gezeur wil van mensen die er geen enkele kijk op hebben en net op een paard kunnen zitten.

Ik rijd 26 jaar paard..... maar geen wedstrijden.....

Ja....???? Ik zie het punt dus niet zo eigenlijk Lachen

Dan zul je er toch (lijkt me na die 26 jaar) toch wel kijk op hebben, en geldt het dus niet voor jou?

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 18:02

cle0o_o0 schreef:
Dan zul je er toch (lijkt me na die 26 jaar) toch wel kijk op hebben, en geldt het dus niet voor jou?

Maar TS zegt dat niet... die vindt alleen dat mensen zonder of met weinig wedstrijd ervaring gewoon hun mond moeten houden..... Nou, mijn laatste officiële wedstrijd (onderling geneuzel niet meegeteld dus) was toch écht wel 15 jaar geleden - toen reed ik mijn laatste wedstrijd bij de ponyclub Haha!

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 18:05

Dan denk ik dat TS het gewoon een beetje banketstaaf geformuleerd heeft, ik ken TS persoonlijk en arrogant is ze niet. Dus zullen we het daar maar op laten?

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 18:08

cle0o_o0 schreef:
Dan denk ik dat TS het gewoon een beetje banketstaaf geformuleerd heeft, ik ken TS persoonlijk en arrogant is ze niet. Dus zullen we het daar maar op laten?

Als jij het zegt Knipoog
Meningen kunnen verschillen natuurlijk. Vooralsnog is mijn indruk dus anders dan die van jou, maar dat maakt toch niet uit? 't zou wat zijn als we het altijd eens zouden zijn, toch?

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 18:13

Barmat schreef:
cle0o_o0 schreef:

Als jij het zegt Knipoog
Meningen kunnen verschillen natuurlijk. Vooralsnog is mijn indruk dus anders dan die van jou, maar dat maakt toch niet uit? 't zou wat zijn als we het altijd eens zouden zijn, toch?

Zou wel makkelijk zijn Haha!

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 18:16

Barmat schreef:
In mijn ogen is slechts één iemand hier verschrikkelijk arrogant en onaardig, en dat is TS zelf!

Oh wee als je het lef hebt om commentaar te leveren, Oh wee als je iets durft te zeggen en je rijd zelf niet eens wedstrijden, Oh wee als......

Tjongejonge, als je er niet tegen kunt dat je kritiek krijgt (dat overigens altijd goedbedoeld en vaak opbouwend is) plaats dan simpelweg geen foto's hier! Dat is het risico van foto's plaatsen op bokt, punt uit.

Feit is gewoon dat er nog héél wat te verbeteren valt, gezien de foto's. Ik heb werkelijk tenenkrommend gekeken naar de foto's waar ik slechts opgetrokken benen, prikkende sporen en kei-harde hand zie....

Z1? In onderlinge wedstrijden ofzo? Ik kan het er werkelijk niet aan af zien en dat heeft niets te maken met het feit dat er geen oefeningen in getoond worden, dat straalt er gewoon aan geen kanten af, écht niet.

Natuurlijk is het knap om met een manégepaard te starten, maar werkelijk waar, ik snap niet waarom er geen commentaar gegeven mag worden op een aantal foto's, waar míj persoonlijk de tranen van in de ogen springen....

Nah, en dan ben ik maar eens NIET lief! Interesseert mij niets, ik ga geen stroop om de mond smeren alleen maar omdat TS dat graag heeft, en ze anders "niet blij met mij is"

That's life - that's horseriding....

Zoo eindelijk iemand die wél durft te spreken! Ik ben het hier helemaal mee eens! Ik heb 't topic net eens helemaal doorgelezen, zelf vind ik de foto's ook absoluut niet Z-waardig, maar ik weet natuurlijk niet hoe het er IRL uitziet. Verder gaat 't over arrogante opmerkingen ed, ook hier ben ik het met Barmat eens, de enige wie hier in mijn ogen arrogant doet is de TS zelf! Ook vind ik de opmerking tegen Qimm, dat ze het er ook niet als Z uit vind zien, en als er had gestaan L dat ze het ook had geloofd, waarop jij zegt dat het paard ook de jongste niet meer is, en je toch wel je punten rijd heel appart! Het maakt voor de jury echt niet uit of er een paard van 20 de ring binnenkomt of een jonkie van 5, de meesten zien het verschil nieteens? En dat jij 'je punten toch wel rijd' vind ik ook een rare opmerking, hoe kun je dat nou zeggen terwijl je nog maar één keer bent gestart?

Zo, ik vind dat ik dit toch wel mag zeggen, aangezien ik de nodige wedstrijd-ervaring heb, of moet je ook je mond maar houden als je springt ipv dressuurt?

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 18:28

En over leeftijd gesproken.... Ik vond Bonfire toch best wel goed voor de dag komen op zn 18e, toen hij goud won Haha!

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 18:33

Maar dat is een enkeling die nog met die leeftijd top prestaties kan leveren (sowieso een van die weinigen die topprestaties op zich kan leveren!)

IrisDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 18:34

Wauw wat knap dat je dat met een manegepaard doet Lachen
Hij loopt mooi alleen op die foto voor die 'beenfoto' zit je een beetje 'opgekropt' verder ziet het er heel goed uit Lachen

xZolox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-07 18:35

Barmat schreef:
cle0o_o0 schreef:

Maar TS zegt dat niet... die vindt alleen dat mensen zonder of met weinig wedstrijd ervaring gewoon hun mond moeten houden..... Nou, mijn laatste officiële wedstrijd (onderling geneuzel niet meegeteld dus) was toch écht wel 15 jaar geleden - toen reed ik mijn laatste wedstrijd bij de ponyclub Haha!

Dit zeg ik voor de 100e en laatste keer:
Ik bedoel met dat zsoort mensen van die Penny-meisjes die zelf dus netaan een rondje 1x in de week op een manegepony gaan rijden en commentaar geven alsof ze Anky II zijn ofzo, snap je? En ik ga dit NIET herhalen.

En idd van sommige mensen hun manier van spreken wordt ik best link ja Knipoog

Jiviejik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 18:40

Ik vind het een onaangenaam gezicht..
Die sporen.. opgetrokken been.. strenge hand..
Beetje jammr..

Maar wel knap van je hoor met een manege paard..

xZolox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-07 18:41

Suziej schreef:
Barmat schreef:
In mijn ogen is slechts één iemand hier verschrikkelijk arrogant en onaardig, en dat is TS zelf!

Oh wee als je het lef hebt om commentaar te leveren, Oh wee als je iets durft te zeggen en je rijd zelf niet eens wedstrijden, Oh wee als......

Tjongejonge, als je er niet tegen kunt dat je kritiek krijgt (dat overigens altijd goedbedoeld en vaak opbouwend is) plaats dan simpelweg geen foto's hier! Dat is het risico van foto's plaatsen op bokt, punt uit.

Feit is gewoon dat er nog héél wat te verbeteren valt, gezien de foto's. Ik heb werkelijk tenenkrommend gekeken naar de foto's waar ik slechts opgetrokken benen, prikkende sporen en kei-harde hand zie....

Z1? In onderlinge wedstrijden ofzo? Ik kan het er werkelijk niet aan af zien en dat heeft niets te maken met het feit dat er geen oefeningen in getoond worden, dat straalt er gewoon aan geen kanten af, écht niet.

Natuurlijk is het knap om met een manégepaard te starten, maar werkelijk waar, ik snap niet waarom er geen commentaar gegeven mag worden op een aantal foto's, waar míj persoonlijk de tranen van in de ogen springen....

Nah, en dan ben ik maar eens NIET lief! Interesseert mij niets, ik ga geen stroop om de mond smeren alleen maar omdat TS dat graag heeft, en ze anders "niet blij met mij is"

That's life - that's horseriding....

Zoo eindelijk iemand die wél durft te spreken! Ik ben het hier helemaal mee eens! Ik heb 't topic net eens helemaal doorgelezen, zelf vind ik de foto's ook absoluut niet Z-waardig, maar ik weet natuurlijk niet hoe het er IRL uitziet. Verder gaat 't over arrogante opmerkingen ed, ook hier ben ik het met Barmat eens, de enige wie hier in mijn ogen arrogant doet is de TS zelf! Ook vind ik de opmerking tegen Qimm, dat ze het er ook niet als Z uit vind zien, en als er had gestaan L dat ze het ook had geloofd, waarop jij zegt dat het paard ook de jongste niet meer is, en je toch wel je punten rijd heel appart! Het maakt voor de jury echt niet uit of er een paard van 20 de ring binnenkomt of een jonkie van 5, de meesten zien het verschil nieteens? En dat jij 'je punten toch wel rijd' vind ik ook een rare opmerking, hoe kun je dat nou zeggen terwijl je nog maar één keer bent gestart?

Zo, ik vind dat ik dit toch wel mag zeggen, aangezien ik de nodige wedstrijd-ervaring heb, of moet je ook je mond maar houden als je springt ipv dressuurt?

Een oud paard toont héél anders dan een jong paard, al vraag je het mij (iig in dit geval) en als je basis goed is en je je oefeningen netjes rijd haal je je punten ja.
En over mijn eerste start, je hoort de uitslag van volgende zondag en texelweekdn ook nog wel, als ik mezelf dus moet gaan bewijzen.

Verder kan ik hier nu ook hele verhalen gaan schrijven over o.a. de manier van spreken hier, de arrogante opmerkingen (die dus ook van mijn kant komen omdat ik door enkele reacties een beetje link wordt), de tips (of ook wel; commando's van sommigen) enz.

Maarja ik zou zeggen: Kom een keer langs en dan kunnen we verder praten, aangezien het nu wel érg ver gaat om enkel wat foto's..

Verder zal je van mij weinig meer horen in dit topic, heb niet eens alles gelezen want ik vind het simpelweg triest Knipoog Clown Sorry..

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 18:43

NonnyNancy schreef:
Barmat schreef:

Ik bedoel met dat zsoort mensen van die Penny-meisjes die zelf dus netaan een rondje 1x in de week op een manegepony gaan rijden en commentaar geven alsof ze Anky II zijn ofzo, snap je? En ik ga dit NIET herhalen.

Sommige mensen worden net zo link van jou als jij van hun..
Ik wacht nog steeds op de slechte foto's?
Ookal zijn ze van mindere kwaliteit..laat ze ook gewoon zien?

Zwanenhals zou ik toch ook of echt andersom dragen, of gewone stompe spoortjes kopen, duur zijn ze niet.
Je zit nu bijna tussen zn ribben met het einde van je spoor Rolleyes

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 18:45

NonnyNancy schreef:
Naja hier ga ik niet eens op in, dít vind ik gewoon een verschrikkelijk arrogante opmerking, maarja, ik rij me punten wel dus het zal wel goed voor het Z1 zijn he Knipoog

Qimm kwam hier met een gewone opmerking, niets penny-achtigs, ze zei gewoon dat ze het er niet als Z uit vond zien, in mijn ogen is dat ook helemaal niet aanvallend oid. (tenzij je niet tegen commentaar kan, maar open dan ook geen HAW-topic) En moet je eens zien met wat voor 'n opmerking jij antwoord. Je komt op mij erg arrogant over; 'Ik rijd mn punten wel, ik rijd Z, dus ik wil geen commentaar van de losers die geen wedstrijden rijden'. Erg jammer dat je zo doet!

xZolox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-07 18:49

Suziej schreef:
NonnyNancy schreef:
Naja hier ga ik niet eens op in, dít vind ik gewoon een verschrikkelijk arrogante opmerking, maarja, ik rij me punten wel dus het zal wel goed voor het Z1 zijn he Knipoog

Qimm kwam hier met een gewone opmerking, niets penny-achtigs, ze zei gewoon dat ze het er niet als Z uit vond zien, in mijn ogen is dat ook helemaal niet aanvallend oid. (tenzij je niet tegen commentaar kan, maar open dan ook geen HAW-topic) En moet je eens zien met wat voor 'n opmerking jij antwoord. Je komt op mij erg arrogant over; 'Ik rijd mn punten wel, ik rijd Z, dus ik wil geen commentaar van de losers die geen wedstrijden rijden'. Erg jammer dat je zo doet!

naja dat mag je dan vinden en idd ik weet van mezelf dat ik hier vrij arrogant kan reageren omdt de houding van sommigen mij niet echt aanstaat.
dit was dus een van mijn eerste en ook gelijk het laatste topic op HAW, want mensen, het zijn 7/8 foto's? ik vind het een beetje ver gaan voor wat foto's enz. en nee het is niet alleen Qimm..
Maar ja , ik rij m'n rondje gewoon lekker verder, sommige tips heb ik wat aan en dingen die ongeveer 400x herhaald izjn en die ik zelf ook al gezien heb werk ik dus al aan en voor de rest les ik onder goede instructie, en wil niet te eigendunkig overkomen maar ik kom wel ergens met mijn rijden en mezelf zijn Knipoog Ga niet vertellen waar allmeaal want dan word ik nog bitcheriger Knipoog

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 18:49

Ik vind reacties als: het ziet er niet als Z uit. altijd vreselijk! Ooit geprobeerd om zelf hard te werken voor het Z? TS rijdt het paard nog maar net en moet nog veel leren, betekent Z dan, dat je perfect kunt rijden? En het is dus bet banketstaaf om, als je er hard voor werkt om op Z niveau te kunnen rijden en er heel wat trainingsuren insteekt te horen dat het er allemaal niet uit ziet als Z.

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 18:51

NonnyNancy schreef:
Een oud paard toont héél anders dan een jong paard, al vraag je het mij (iig in dit geval) en als je basis goed is en je je oefeningen netjes rijd haal je je punten ja.
En over mijn eerste start, je hoort de uitslag van volgende zondag en texelweekdn ook nog wel, als ik mezelf dus moet gaan bewijzen.

Verder kan ik hier nu ook hele verhalen gaan schrijven over o.a. de manier van spreken hier, de arrogante opmerkingen (die dus ook van mijn kant komen omdat ik door enkele reacties een beetje link wordt), de tips (of ook wel; commando's van sommigen) enz.

Maarja ik zou zeggen: Kom een keer langs en dan kunnen we verder praten, aangezien het nu wel érg ver gaat om enkel wat foto's..

Verder zal je van mij weinig meer horen in dit topic, heb niet eens alles gelezen want ik vind het simpelweg triest Knipoog Clown Sorry..

Voor mij hoef jij helemaal niets te bewijzen, alsjeblieft zeg als 't zo moet gaan. Het gaat mij er gewoon om dat jij er niet tegen kan dat er mensen zijn die wél commentaar op jou geven. En dan kan jij je oefeningen wel netjes rijden en zo toch je punten halen, maar dat wil niet zeggen dat wij het er allemaal netjes uit vinden zien. En het gaat mij helemaal niet om die foto's, maar om hoe jij je zelf gedraagt, erg kinderachtig dus, als je nog nieteens tegen een beetje commentaar kan, en vervolgens 'link' word. Blijf gewoon rustig, bedank mensen voor hun commentaar waar je wat aan hebt, en negeer ze gewoon als je er 'in jou ogen' niets aan hebt, zo voorkom je dat dit soort topic's uit de hand lopen.

[EDIT]

cle0o_o0 schreef:
Ik vind reacties als: het ziet er niet als Z uit. altijd vreselijk! Ooit geprobeerd om zelf hard te werken voor het Z? TS rijdt het paard nog maar net en moet nog veel leren, betekent Z dan, dat je perfect kunt rijden? En het is dus bet banketstaaf om, als je er hard voor werkt om op Z niveau te kunnen rijden en er heel wat trainingsuren insteekt te horen dat het er allemaal niet uit ziet als Z.

Als jij in de titel van je topic Z neerzet, verwachten mensen ook iets te zien op Z-niveau, en als het er dan niet zo uitziet kun je dit soort commentaar verwachten, en ja ik weet hoe moeilijk het is om tot het Z niveau te komen.
Laatst bijgewerkt door TopLadyI op 15-04-07 18:55, in het totaal 1 keer bewerkt

xZolox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-07 18:52

cle0o_o0 schreef:

Precies zoals ik het niet kon verwoorden Haha!

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 18:52

Het ZIET er niet uit als Z...al rijd ze grand prix zet je deze fotos neer krijg je daar geen commentaar naar.
Ik heb nu al 2x minstens om de andere foto's gevraagd..
Je zegt zelf dat je ze hebt maar dat ze minder scherp waren..
Als je ze hebt..laat ze dan ook zien, kun je iedereen de mond snoeren..als het zo is..
Voor nu lopen jullie jezelf alleen maar te verdedigen en had je eigenlijk alleen maar oooh..watmooi!! leuk..en geweldig willen horen..

Ken uw Bokt....

*wacht nog maar verder op de foto's...*

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 18:54

lotteke schreef:
Het ZIET er niet uit als Z...al rijd ze grand prix zet je deze fotos neer krijg je daar geen commentaar naar.
Als je ze hebt..laat ze dan ook zien, kun je iedereen de mond snoeren..als het zo is..
Voor nu lopen jullie jezelf alleen maar te verdedigen en had je eigenlijk alleen maar oooh..watmooi!! leuk..en geweldig willen horen..

Ken uw Bokt....

Wie bedoel je met jullie?

xZolox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-07 18:54

lotteke schreef:

Ken uw Bokt....

Oke die zal ik dan opzoeken Lachen

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 18:57

NonnyNancy schreef:

Als je best link wordt van de manier van spreken van sommige mensen, dan is mijn advies dat je dan maar geen foto's meer moet plaatsen. Ik zie namelijk normaal opbouwende kritiek langskomen, en als je daar al niet tegen kunt...tja.. Je komt nogal arrogant over, en dat lijkt me niet helemaal gepast hier. Dat je er niet tegen kunt is jammer voor jou, maar opbouwende kritiek is gewoon toegestaan hier, dus daar heb je het net als ieder ander hier gewoon mee te doen.. Lachen

Verder wat je foto's betreft. Qua appuyement zie ik weinig gebeuren. Ik zie geen buiging en ook geen schaarbeweging. Mijn advies is om hier nog wat meer aan te werken Lachen
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 15-04-07 19:00, in het totaal 2 keer bewerkt

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 18:58

misschien verkeerd getimed met fotograveren, dat is dus het nadeel van dit soort hele gebeuren

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 19:02

Ik denk dat het niet zo handig was/ is om deze tekst neer te zetten.
NonnyNancy schreef:
Verder heb ik hier liever geen commentaar over en ook als je zelf geen of amper wedstrijdervaring hebt en iets niet positief naar mij overbrengt ben ik niet blij met je (iedereen doet namelijk altijd zo onaardig op HAW-topics), dus hou het aub vriendelijk!
Laat je een vriendelijk berichtje achter?

Ik snap best dat je penny reacties wil voorkomen, maar ik vind dit ook een beetje een penny actie Lips are sealed .

En als je foto's bij haw plaatst komt er commentaar, soms gegrond en soms niet. Kan je hier niet tegen dan moet je ook geen foto's plaatsten. Iig succes met wedstrijden met deze "oude proffesor"

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 19:04

Eey figaro..
ik wist niet dat jij m leaste.. (ben niet zo op de hoogte:P).
setje staat m leuk..

( ik vond je op nonny trouwens leuker staan:D)