In mijn ogen is slechts één iemand hier verschrikkelijk arrogant en onaardig, en dat is TS zelf!
Oh wee als je het lef hebt om commentaar te leveren, Oh wee als je iets durft te zeggen en je rijd zelf niet eens wedstrijden, Oh wee als......
Tjongejonge, als je er niet tegen kunt dat je kritiek krijgt (dat overigens altijd goedbedoeld en vaak opbouwend is) plaats dan simpelweg geen foto's hier! Dat is het risico van foto's plaatsen op bokt, punt uit.
Feit is gewoon dat er nog héél wat te verbeteren valt, gezien de foto's. Ik heb werkelijk tenenkrommend gekeken naar de foto's waar ik slechts opgetrokken benen, prikkende sporen en kei-harde hand zie....

Z1? In onderlinge wedstrijden ofzo? Ik kan het er werkelijk niet aan af zien en dat heeft niets te maken met het feit dat er geen oefeningen in getoond worden, dat straalt er gewoon aan geen kanten af, écht niet.
Natuurlijk is het knap om met een manégepaard te starten, maar werkelijk waar, ik snap niet waarom er geen commentaar gegeven mag worden op een aantal foto's, waar míj persoonlijk de tranen van in de ogen springen....
Nah, en dan ben ik maar eens NIET lief! Interesseert mij niets, ik ga geen stroop om de mond smeren alleen maar omdat TS dat graag heeft, en ze anders "niet blij met mij is"
That's life - that's horseriding....