Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

charlieb0y schreef:Gaaf beest zeg! Hier staat net een liedje op wat PRECIES uitkomt op de passen van deze topper. Weet alleen de naam niet, das zónde! Anders was dat voor later een gave kur geweest!Succes nog met deze kanjer!
Liefs, X!
staldo schreef:hij loopt super zeg! jeetje echt een mooie pony!
even off-topic: mag ik vragen hoe vaak per week jullie met hem werken en hoelang? dit vraag ik omdat ik zelf ook bezig ben met het inrijden van een paard.
alvast bedankt!
PrinCessRomy schreef:Cristina schreef:Sommige dieren hebben van nature "topsport" aanleg, die snappen alles en hebben zo'n heerlijk los lijf zodat ze alles meteen kunnen. Zit er dan ook een goede ruiter op, die niet gaat zitten rukken en plukken ...tja.....dan winnen ze net als de vader van Don Carino,op 6 jarige leeftijd EK goud in de dressuur!! Zeg maar eens tegen de EK jury dat hij nog te jong was voor het goud. Ze zouden zich krom lachen!
En de ouders van Marjolijn zijn hele goede fokkers...die weten wat ze willen fokken. Zoals ik het nu zie op dit filmpje .....ziet het er 100% eerlijk uit!
Nee nee nee dat zeg ik niet, ze zit er werkelijk prachtig op, en een super zachte hand! Maar als een ander dit zou doen, dan word er gelijk gekakeld, bedoelde meer om te vergelijken hoe meelopend bokt eigenlijk is
edit: typfout

), en k vind ook dat je hem (zoals gewoonlijk
) weer heel netjes voorsteld ! 
. Verleden jaar was ik al gek op hem!! Zodra "Dancing Gold" hengstig is ,of het veulen van Di Caprio geboren is ....hoor je het
Whisperke schreef:Sow die loopt echt lekker...
Zitten fijne gangen op, loopt al lekker constant..
Enne ik heb hetzelfde gedaan met inrijden als marjolein, dus daar heb ik niets op aan te merken!!
Maar Marjolein heb je nooit zoiets ik zou wel eens op paarden willen gaan rijden!?
maar op dit moment heb ik zulke leuke pony's staan ! paard kan altijd nog;) _Martine_ schreef:Wat een superhouding heeft de amazone! (ben jij dat?) Echt wauw!
En inderdaad, het lijkt net of ie zweeft!
heel erg bedankt voor het compliment:)

er staat "druk" tussen aanhalingstekens. Dus niet "teugeldruk" Ik bedoel hier dus helemaal geen trekwerk mee. Ik bedoel meer constantie

MaestroE schreef:er staat "druk" tussen aanhalingstekens. Dus niet "teugeldruk" Ik bedoel hier dus helemaal geen trekwerk mee. Ik bedoel meer constantie
, dat heeft mede te maken met een goede opvoeding.