Potter [Z1 pony] @ work

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jiill_

Re: Potter [Z1 pony] @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 13:28

Hee Halloo Haha!
Ik vind dat je een leuke pony hebt hoor Haha!!
Ik heb mijn pony ook van '' Wei '' naar Z1 ( Z2 ) gereden. Ik weet hoe lastig dat af en toe is! Hard blijven trainen en zelfs anky kan nog dingen bijleren dus dat zit wel goed Tong uitsteken
Verderr... Ehm der staat bij dat filmpje < eenvoudige wissel .. Maarehm wat jij doet is op de linkerhand galop en dan in stap en dan weer in de linker galop.. je wisselt niet Clown
Agjhaa Whatever Lachen wou ik gewoon even kwijt Bloos
Veel succes nog verder in het Z2 en vooral nog veel plezier met je pottertje Haha!
׳
Laatst bijgewerkt door Jiill_ op 09-04-07 13:48, in het totaal 1 keer bewerkt

EsmeeF

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 13:30

mietjuh schreef:
Mensen, mensen, mensen.... 4 pagina's lang discussie over of dit meisje "Z-achtig" rijdt of niet.
Foto's zijn momentopnames en ik denk dat (bijna) niemand hier op bokt een perfecte zit heeft.
Ik vindt het superknap dat ze op 15-jarige leeftijd Z rijdt met een pony die groen was toen zij dat zelf ook nog was.
Mensen geven hier geen correct technisch commentaar. Er wordt niet genoeg onderbouwd. Alleen "Ik vind het er niet Z-achtig uitzien" punt.
Ik kan hier nog wel uren over doorgaan maar dat is ook weer nutteloos.
Dit meisje heeft een instructeur/instructrice waar ze absoluut meer naar zal luisteren dan naar een stel kakelende betweterige kippen zonder kop.
Commentaar kan fijn zijn als mensen je tips geven (of opbouwende kritiek) als het alleen maar negatief is zal er eerder overheen gelezen worden en gedacht van "jahoor...." .
Mensen geef alleen commentaar waar ze iets aan heeft, daar is HAW ook voor bedoelt denk ik zo... mensen laten rijfoto's zien en er wordt op gereageerd, dit is erg handig maar dan moet (nogmaals) de TS er wél iets aan hebben, anders kun je beter je mond houden.
SUCCES!!!

Inderdaad, hier sluit ik mij volledig bij aan. Iedereen weet dat bokt hier bekend om staat, maar dit wil niet zeggen dat ieder lid van dit forum daar ook echt aan mee moet doen. Laat je van je beste kant zien en onderbouw het een beetje. Dikke kans dat de TS er dan eerder wat mee gaat doen en dat je misschien ook nog eens 'gezellig' kunt kletsen ipv 4 pagina's over het zelfde onderwerp door te rammen..

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 13:31

Jiill_ schreef:
Ik heb mijn pony ook van '' Wei '' naar Z1 ( Z2 ) gereden. Ehm der staat bij dat filmpje < eenvoudige wissel .. Maarehm dat is galop stap galop.. je wisselt niet Clown

En jij hebt Z gereden Verward

Edit, ik lees het al in je profiel, je hebt Z paarden, maar rijdt er zelf B onderling mee Knipoog

EsmeeF

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 13:40

Positieve reacties weer? Pling

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 13:42

Ik vind dat je een érg leuke zit hebt..! Verder technisch oordeel ik er maar niet over Lachen
Hee lveel succes iig!

EsmeeF

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 13:43

narrator schreef:
Ik vind dat je een érg leuke zit hebt..! Verder technisch oordeel ik er maar niet over Lachen
Hee lveel succes iig!

Haha, dat lijkt er meer op Knipoog Technisch is er voorlopig wel even genoeg geoordeeld Ja

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 13:45

ff wachten ik snap er niets meer van .. jij quote mijn stukje over dat ik paarden rij die Z lopen en zelf B onderling rij ????

peetje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 13:49

mietjuh schreef:
Mensen, mensen, mensen.... 4 pagina's lang discussie over of dit meisje "Z-achtig" rijdt of niet.
Foto's zijn momentopnames en ik denk dat (bijna) niemand hier op bokt een perfecte zit heeft.
Ik vindt het superknap dat ze op 15-jarige leeftijd Z rijdt met een pony die groen was toen zij dat zelf ook nog was.
Mensen geven hier geen correct technisch commentaar. Er wordt niet genoeg onderbouwd. Alleen "Ik vind het er niet Z-achtig uitzien" punt.
Dit meisje heeft een instructeur/instructrice waar ze absoluut meer naar zal luisteren dan naar een stel kakelende betweterige kippen zonder kop.
Commentaar kan fijn zijn als mensen je tips geven (of opbouwende kritiek) als het alleen maar negatief is zal er eerder overheen gelezen worden en gedacht van "jahoor...." .
Mensen geef alleen commentaar waar ze iets aan heeft, daar is HAW ook voor bedoelt denk ik zo... mensen laten rijfoto's zien en er wordt op gereageerd, dit is erg handig maar dan moet (nogmaals) de TS er wél iets aan hebben, anders kun je beter je mond houden.
SUCCES!!!

Afgod OK dan!

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 13:51

Cinzano schreef:
Jiill_ schreef:
Ik heb mijn pony ook van '' Wei '' naar Z1 ( Z2 ) gereden. Ehm der staat bij dat filmpje < eenvoudige wissel .. Maarehm dat is galop stap galop.. je wisselt niet Clown

Edit, ik lees het al in je profiel, je hebt Z paarden, maar rijdt er zelf B onderling mee Knipoog

viewtopic.php?f=10&t=753134&hilit=
Denk niet dat ze B onderling rijd. Knipoog

@potterlover
Commentaar is al gegeven. Ik vind het er niet echt ''soepel'' uit zien zeg maar, beetje raar verwoord misschien.
Ik vind Potter een erg leuke pony, helemaal mijn smaak.
Veel sucses in de Z2, zal wel lukken. Haha!

Iris_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 13:54

mietjuh schreef:
SUCCES!!!

Amen!!! Haha! OK dan! Afgod
verder vind ik het er netjes uitzien hoor!!
ook super knap dat je potter van groen naar Z hebt gereden!!!
verder inderdaad je zit, en je benen iets langer proberen te maken, en benen meer onder je...
verder vind ik het er echt netjes uitzien!!
en laat ze maar lekker kletsen joh!! bedoel je rijd toch niet voor niets Z, het komt niet 1.2.3 aanwaaien!!
succes en veel plezier nog met Potter
en heel veel succes in het Z2!! denk wel dat dat goed gaat komen!

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 13:58

HAHAHAHA dankje >> KsVrPy
Ik rijd idd Z met mijn pony en dat is mijn andere pony!
@ Cinzano < dan ben je ff hard gedist !!

EsmeeF

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 13:58

Cinzano schreef:
Jiill_ schreef:

Ehm, sorry schat dat denk ik niet. Jill is mijn tegenstander/collega in de Z, dus denk dat je volgende keer eerst beter moet kijken voor je commentaar op anderen geeft Knipoog Vork

DancylOver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 14:03

Ik vind dat je wel een strenge binnenhand hebt maar dat hebben er al zo veel gezegt dus .. Knipoog
Eigenlijk vind ik het er ook niet echt uit zien als of je in Z rijd het klinkt een beetje hart maar het ziet er niet echt zo uit maar dat kan je van een plaatje ook niet echt zo goed zien Knipoog
Maar vind het wel een hele leuke pony echt leuk koppie Knipoog
Veel suczes nog met rijden ! Haha! Knipoog

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 14:04

Jill schreef:
Misverstand, komt door deze opmerking van jou Knipoog

Sorry hoor Clown

EsmeeF

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 14:05

DancylOver schreef:
Ik vind dat je wel een strenge binnenhand hebt maar dat hebben er al zo veel gezegt dus .. Knipoog
Eigenlijk vind ik het er ook niet echt uit zien als of je in Z rijd het klinkt een beetje hart maar het ziet er niet echt zo uit maar dat kan je van een plaatje ook niet echt zo goed zien Knipoog

En we beginnen weer van voor af aan..Vork
Laatst bijgewerkt door EsmeeF op 09-04-07 14:05, in het totaal 1 keer bewerkt

_LeO_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 14:05

leuk paard maar je handen heb je niet netjes op ze plaats ..je binnenhand is dus te streng .
Maar daar kan je nog aan werken
XxX Leonie

EsmeeF

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 14:06

Cinzano schreef:
Jill schreef:
Misverstand, komt door deze opmerking van jou Knipoog

Sorry hoor Clown

Dus dan zeg je maar meteen dat er in haar profiel staat dat ze B onderling rijdt met d'r 'Z-paardjes'? Lekker makkelijk zeg..

DancylOver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 14:06

charlieb0y schreef:
DancylOver schreef:

En we beginnen weer van voor af aan..Vork

Haha! Haha! Tong uitsteken

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 14:08

@;Cinzano
Ja ennehm wat is er mis met die opmerking??

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 14:10

Ze blijft toch in dezelfde galop
Kip...

qwinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 14:47

peetje82 schreef:
qwinty schreef:
Het ziet er op somige foto's niet echt vriendelijk uit watbetrefd je hand.
Ik denk eerder dat je pony Z is dan dat jij Z kan rijden en dan word het een heel ander verhaal en dat bedoelt Aranel waarschijnlijk ook..

Verder een leuke pony en met veel oefenen zou je best ver kunnen komen ;)!
' Gestoord

heb toevallig je foto's in je profiel bekeken,maar op de laatste foto ben je zelf ook niet bepaald vriendelijk met je binnenhand! Bloos

En heb je onlangs nog wat Z ruiters zien rijden/Ik wel, en weet wel dat Potterlover in vergelijking met andere ponyruiters een hele mooie rustige zit heeft!.

Ik bedoel het verder niet aanvallend,maar vind het wel jammer dat er zulk zinloos commentaar wordt gegeven,maar dat is nou eenmaal het risico van BOKT ! Knipoog

Misschien moet je als je zo graag wil reageren op iemand anders ook even verder lezen dan je neus lang is:)..

Idd die foto klopt en als je daar ook beter gelezen had staat het er idd ook bij!

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 14:53

Kijk eens in haar profiel Lachen Er staan daar twee plaatjes waar ze toch echt wel heel goed rijdt. Deze foto's zijn misscien wat minder, maar dat betekent nog nit dat ze niet Z-achtig rijdt. Ze is daar toch neit zomaar vanzelf gekomen.

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-07 14:54

Geen oorlog op mijn topic svp Vork

Oh idd, zie nu dat ik idd in dezelfde galop blijf Clown Ach ja, het was op de volte en zo oefen ik vaak de overgangen galop stap enzo... Tong uitsteken

DancylOver: waarom ziet het er niet Z uit?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 17:00

charlieb0y schreef:
PrinCessRomy schreef:
Ik vind het er netjes uitzien, misschien vinden mensen dat het er niet al Z uitziet omdat je er geen stang en trens inhangt Knipoog

Haha, meiske dit is een pony. Daar mag geen S&T in! En daarbij. S&T en een hoedje moet niet hoeven zorgen voor het beeld van een Z-ruiter. Denk je dat een Z-ruiter met S&T en een hoedje beter rijdt dan iemand met een cap en enkel trens? Knipoog Deze foto's zijn waarschijnlijk wat minder, maar dat maakt niet dat ze geen Z-ruiter hoeft te zijn Lachen Dit is trouwens niet persoonlijk op jou bedoeld hoor PrinCessRomy. Lachen Geeft niks, ik zeg alleen maar hoe 't is Lachen

Gr.

Ik bedoelde niet te zeggen dat ze het erin moet hangen hoor Haha!
Maar meer dat de mensen algemeen een s&t zien en dan denken heee Z Pling

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 17:01

Leuk hoor!

Ik vind wel je zadel wat krap, ik denk dat een halve inch groter veel beter zou zitten voor jou.