mietjuh schreef:Mensen, mensen, mensen.... 4 pagina's lang discussie over of dit meisje "Z-achtig" rijdt of niet.
Foto's zijn momentopnames en ik denk dat (bijna) niemand hier op bokt een perfecte zit heeft.
Ik vindt het superknap dat ze op 15-jarige leeftijd Z rijdt met een pony die groen was toen zij dat zelf ook nog was.
Mensen geven hier geen correct technisch commentaar. Er wordt niet genoeg onderbouwd. Alleen "Ik vind het er niet Z-achtig uitzien" punt.
Ik kan hier nog wel uren over doorgaan maar dat is ook weer nutteloos.
Dit meisje heeft een instructeur/instructrice waar ze absoluut meer naar zal luisteren dan naar een stel kakelende betweterige kippen zonder kop.
Commentaar kan fijn zijn als mensen je tips geven (of opbouwende kritiek) als het alleen maar negatief is zal er eerder overheen gelezen worden en gedacht van "jahoor...." .
Mensen geef alleen commentaar waar ze iets aan heeft, daar is HAW ook voor bedoelt denk ik zo... mensen laten rijfoto's zien en er wordt op gereageerd, dit is erg handig maar dan moet (nogmaals) de TS er wél iets aan hebben, anders kun je beter je mond houden.
SUCCES!!!
Inderdaad, hier sluit ik mij volledig bij aan. Iedereen weet dat bokt hier bekend om staat, maar dit wil niet zeggen dat ieder lid van dit forum daar ook echt aan mee moet doen. Laat je van je beste kant zien en onderbouw het een beetje. Dikke kans dat de TS er dan eerder wat mee gaat doen en dat je misschien ook nog eens 'gezellig' kunt kletsen ipv 4 pagina's over het zelfde onderwerp door te rammen..