Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

" .. dat kan ECHT niet.. maargoed ik hou me mond er verder over want al het overige wat ik te zeggen heb is niet al te vriendelijk en dat wil ik je besparen 
maar nu weer ontopic
Citaat:@ mevrouwtje.. ik heb degelijk verstand..
en van jonge paarden ook.
ik zit hier gespannen want het ging niet echt heeeeeel goed.. maarja.. wat weet jij ervan? je weet niet eens hoe ik rij
@ liins.. HET ZIJN MAAR FOTO'S NORMAAL GAAT HET BETER HOOR..
@ nine.. wat kun je dan van foto's aflezen.. amper hier.. het zijn ook moment op namen..
@ darkadia .. ER WAS BEGELEIDING BIJ.. de eigenaar gaat altijd mee als ik ga rijden over een tijd mag ik alleen gaan rijden met hem in de wei. (loopt ook mijn verzorgveulen bij)..
@ silence.. ik neem wel dingen aan.. en KEN jij mij dan? weet je hoe ik in elkaar zit? NEE. amper iemand weet hoe ik ECHT in elkaar zit..
ALS JULLIE WILLEN WETEN WAAROM IK NIKS AAN NEEM..
omdat ik dat zat ben. JIJ BENT EIGENWIJS JIJ BENT DIT JIJ BENT DAT..ik hoef niet te weten hoe ik ben.. dat weet ik zelf wel ik vraag om ADVIES en niet wat jullie ervan vinden als ik met nikes rij of dat ik over een NATUURhindernis spring
het komt wel goed.
merrieveulen schreef:AniiQue schreef:ik vind dat anky niks kan .. want zij durft niet eens buiten te rijden bang dat iets aan haar paard komt :S.. maar normaal zit ik echt beter hoor!! .
maar de eigenaar denkt dat beauty aan het omslaan is van lieve hengst naar stoute hengst..
als dat zo is, dan komt dat door degenen die hem in handen hebben. een paard slaat pas om als hij daartoe uitgenodigd wordt (lees: er de kans voor krijgt) en dat ligt NOOIT aan het paard, altijd aan degene die hem in handen heeft. in dit geval jijzelf en de eigenaar.
Citaat:There's no such thing lika a 'no good horse', every 'no good horse'
was made by a 'no good human'

(dit komt verschijnlijk door de momentopnames door de fotos ; voor het zelfde geld rijdt je op andere ponys wel super) Heb je geen foto van jou op een ander paard of van beauty van een andere keer? Ik ben benieuwd naar jullie volgende topic. En uiteindelijk gaat het heus wel beter ,, (volg je trouwens al lessen ?
)
.. zijn kapot..
beauty zal denk ik nog wel even duren..

Die blijven proberen, blijven testen, blijven ''''onbetrouwbaar''''. Ik heb toen ik mijn hengst kocht een hele goede tip gekregen van een aantal bokkers (eveneens de enige waark ooit wat aan gehad heb
) Draai nóóit je rug naar een hengst. Al is hij nog zo braaf etc etc.
) maar bekijk hem ook eens iets dieper.