Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dewii schreef:Moirsa schreef:
liggen ze plat in de nek? nee
Ze staan naar achter gericht; dat noemt men consentratie
Tsja. Het zijn natuurlijk momentopnames, misschien had het paard toen net wat gehoord dat hij zijn oren spitste of in de nek legde....
is wel toeval.. 
katrien_neke schreef:de voorbeelden die hier aangehaald worden hebben nog een klein verschil met wat hier staat ... als de TS enkel dit topic had geopend (en niet van *ik wil een pelhalmbit gaan gebruiken*) zou ik zeggen: ""ok, 1 keer leuk ... leer nu maar eerst apart springen en als je fatsoenlijke zit hebt ontwikkeld kan je dit nog een keertje opbouwend proberen ..." maar door het topic: "zoek hulp (les of dergelijke) want ik heb niet echt het gevoel dat je al genoeg weet om een eigen paardje te hebben"
als dit een verzorgpaardje is zou ik een keertje overleggen met de eigenaar voordat je nog eens iets zomaar doet of wilt
super leuk paardje
sommigen in dit topic overdrijven inderdaad (zowel in de "zielig"vorm als in de "geen probleem"vorm)

Nettieejj schreef:Moirsa schreef:dus? moet je je verontschuldigen tegen over je rest van bokt
?
Nee, maar ik vertel ook dta ik het heb gedaan, want anders is het oneerlijk om haar te vertellen dat het slecht is, maar ik vertel het gewoon, maar ik heb niet gesprongen, en het springen vind ik niet zo fijn voor het paard!
Liezel1 schreef:typen met leestekens maakt het verhaal wat makkelijker te lezen...

Marchador schreef:Beetje l*llige reactie, je kan toch ook gewoon tips geven?TS: Ga zo door! Ga zo door!
DramaQueen_ schreef:Weetje,je hebt een mooi paard,en het springt goed.
Dus ga niet zo door,met je paard te verpesten.
Als je zolang met 2op een paard zit kan dat serieus pijn gaan doen.
Dus hou er dan alsjeblieft mee op.
@BrittKitt_ : De rug is wel een probleem,en minder als er iemand van 90kilo opzit
Het gaat erom dat de 2de verschijft naar naar achter en dan zit ze niet meer op de rug maar tussen het gat en de rug van het paard,en dat is heel pijnlijk voor een paard! Ook bij elke sprong zullen zij wel heenenweer wiegelen!
Je moet het lef maar hebben om ze op Bokt te zetten !
tes_saa schreef:ik vind het ook gewoon zielig!!!!
die pony moet vast pijn hebben gehad!
arm beestje !!!
Scotty__ schreef:Rijan_ schreef:vind het er leuk uit zien leuk paardje heb je![]()
ik heb een fjord en daar zit me nicht ook wel is achter op hoor![]()
![]()
en hij kan het makelijk hebben![]()
zo'n reactie is precies te verwachten van iemand die dat ook zo doet.
ze kunnen het makkelijk hebben!
DUUH, ik kan ook een krat dozen met spullen sjouwen, maar dat kan nog wel betekenen dat het zwaar is en ik door mijn rug kan gaan, dat ik de volgende dag spierpijn heb, denk maar niet dat bij een paard geen kwaaltjes komen, en dan zul je zien dat zij niet opmerkt dat haar paard pijn heeft en net zo hard weer gaat springen..
even vraagje, waarom draagt je paard een vliegen oormasker ding?
Hebben jullie al last van vliegen? of is deze zomer al tijd geleden gemaat
Waar zijn jullie toch mee bezig? Ik vind dit echt volkomen slecht voor het paard, ik heb net alle reacties gelezen en ik ben het er zeker mee eens!
Thanx)

IndianLady schreef:ook al zou dit paard zeggen dat hij het niet leuk vind, het is niet goed voor zn rug. 1 persoon kan wel, maar 2 gewoon niet.
fiandor schreef:jullie kunnen ook ieder appart springen toch?
Maar wel goed dat jullie een cap ophebben! dat kunnen we tegenwoordig niet meer van iedereen zeggen.!
ik draag altijd een cap
elinax21 schreef:en omdat ie er niet zielig uitziet is het goed? zo werkt dat helaas niet
mee eens!
fiandor schreef:Op de eerste 2 foto's zie ik dat ze niet allebei een cap op hebben, hoor..jullie kunnen ook ieder appart springen toch?
Maar wel goed dat jullie een cap ophebben! dat kunnen we tegenwoordig niet meer van iedereen zeggen.!