Kan ook aan mij liggen, Rij namelijk zelf nu op een grote D
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Siebjelover schreef:Toen ik dit topic op bokt zag staan zag ik het al, 4 pagina's vol:( Dacht bij mijzelf : er moet wel hetzelfde in staan en afgekraak....na 1 x weet ze het ook wel! Jongens jongens jongens...![]()
Ik vind het een leuke pony, je lengte stoort absoluut niet. Ik zou inderdaad de hond ook even aanlijnenRijd irritant lijkt mij. Dekje staat heel hip bij je paardje zeg
Dancie schreef:ik heb ook wel eens een hond gehad die meerende en dan
lijkt het net of je paard gespennen gaat lopen maar mijne
ging zich juist voor de hond uitsloven en mooi lopen enzo
Vanaf de foto`s kan je niet zien of ze nu wel of geen last
hebben van de hond.
leuke witte pony zadel is idd te groot maarja zoals je al zegt
een andere komt er niet.

en wij kunnen niet aan de hand van foto's zien of dat het probleem is of wat anders
daarnaast las ik ook nog iets over een trap van een paard, dat is ook een eigen inschatting die je maakt, wanneer je een hond bij een paard laat
de amazone moet bepalen of het veilig is en in deze situatie zal dat dus wel geen problemen op hebben geleverd
(ik maak zelf wel eens een bosrit op paard met hond mee, dat is een keuze die je maakt) daarnaast is het allemaal maar goed, omdat een dier zo overal aan laat wennen
( ik heb een keer gehad dat mijn aller eerste pony mee het bos in was. verder geen honden gewend vliegt er ineens een hond achter haar aan, die iemand aan het uitlaten was en zij vliegt er vandoor
das lekker veilig wou je zeggen
)
het is een leuke pony en het zou zonde zijn als hij stil wordt gezet omdat het meisje hem niet aankan 
vind hem echt stoer 
Angelstears schreef:volgende keer je teugels even beter opsteken met longeren, hij gaat er bijna instaan