victor t ettertje @ work voor het eerst op bokt

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pikeur

Re: victor t ettertje @ work voor het eerst op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 15:47

Ze mag toch wel een foto gebruiken om iets duidelijk te maken?
Het gebeurt ook niet buiten bokt om of achter je rug om, dus ik snap hiervan het probleem niet?

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 15:48

Victor_Love schreef:
Jezus.. wat een commetaar.. we hadden gewoon eventjes een beetje lol met Victor meteen gezeik ja dit niet en dat niet en zus niet .. een beetje commetaar oke.. maar meteen 39 berichten met commetaar.. kom op hé

Maak eens kennis met Bokt Tong uitsteken . Wij willen jullie echt niet afzeiken maar gewoon commentaar en tips geven. Als je dit niet wilt, dan moet je niet op Bokt zijn Knipoog Haha!

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 15:49

oja Samantha ziet er leuk uit hoor het is geen dressuur paard en dat zou het nooit worden maar het is een harstikke lieverd en je bent enorm vooruit gegaan dit jaar en ja niet iedereen kan duur spring materiaal betalen Knipoog

Nou heb ze het gevraagd ?? Nee dan heb het ook geen zin meer op een copyright te doen ??

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-07 15:50

Pikeur schreef:
Het gebeurt ook niet buiten bokt om of achter je rug om, dus ik snap hiervan het probleem niet?

alsof ik erom vraag van joh pluk even me foto's uit me profiel en zet ze even lekker hier neer..

nee ik heb er niet om gevraagd en ze heeft ook niks gevraagd dus waar haal je het gore lef vandaan om ze zomaar zonder te vragen uit me profiel te halen..
ja kan het ook gewoon vragen..

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 15:51

Hola.
Nogmaals het vriendelijke verzoek om het hier netjes te houden!

orion_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 15:53

Als eerste: erg leuke pony, Ja die volgens mij veel geduld heeft, en zeker geen ettertje is. OK dan!

Verder zijn jullie erg creatief met de hindernissen geweest, al zou ik persoonlijk voortaan geen plastic(?) Buis meer gebruiken. Ook de bakstenen liggen er niet zo safe bij en zou ik inwisselen voor desnoods een emmer, bij gebrek aan staanders. (en nee.. niet iedereen kan duur hindernismateriaal betalen, maar iedereen kan wel een poging doen om het zo veilig mogelijk te maken..En mocht daar geen materiaal voor zijn, tja, dan moet je maar beslissen om niet te springen..)

Misschien kunnen jullie voor de volgende keer ergens een boom/tak(zonder enorme uitsteksels) vandaan halen? Met twee emmers er onder is het iig een stukje veiliger dan het bouwsel waar jullie nu over heen jumpen.. Lachen

En wat aandachtspuntjes voor je houding: Denk aan het rechtop zitten, hakken uitdrukken en naar voren kijken. Laat dat 'aan de teugel lopen' nog maar even voor wat het is, liever het koppie omhoog dan het krampachtig naar beneden gaan trekken! Lachen..Suc6 ermee!

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 15:55

Nou ik vind een plastic ding beter dan een boomstam want ee nboomstam gaat nie tweg en dat is ook nei tgoed want dan gaan jullie ook zeiken niet ?

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 15:56

sorry hoor maar ik kan hier zo pissig van worden !!
en all helemaaal als het 2 goede vriendinne zijn !
Miss haffie ik zal me een beetje in houden Clown

orion_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 15:57

Bedoel ook geen hele dikke boomstam.. maar gewoon een wat dikkere tak/dunnere boomstam.

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 15:58

maar wat heb jij dan tegen een plastic dingentje ??
hij is lichter dan een balk
(zegt het gekalmeerd:+)

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 16:00

Zag het al helemaal gebeuren dat je met je hoofd, zonder cap uiteraard, op die stenen terecht komt waar de sprong mee is op gebouwt. Kan het wel een shetje zijn, maar stenen blijven hard..

Ik zie eigenlijk niet waarom victor een 'ettertje' zou moeten zijn, ik vind dat hij toch erg braaf is gezien het gene wat jij van hem vraagt.. Waarom is het dan een ettertje?...

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 16:01

buster4ever schreef:
Pikeur schreef:

alsof ik erom vraag van joh pluk even me foto's uit me profiel en zet ze even lekker hier neer..

nee ik heb er niet om gevraagd en ze heeft ook niks gevraagd dus waar haal je het gore lef vandaan om ze zomaar zonder te vragen uit me profiel te halen..
ja kan het ook gewoon vragen..

Poew rustig aan joh, zet anders geen foto's op Bokt neer. Het is inderdaad niet netjes dat ze die zomaar uit je profiel halen maar dat kan je ook wel rustig zeggen toch? Knipoog
Ik vind het er eigenlijk best grappig uitzien.
Over dat hindernisje bedoelen de meeste denk ik over die bakstenen, nog niet eens zo zeer over dat plastic dingetje.

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 16:02

nou ja hij heeft zijn streken en geloof me het kan een flinke etter zijn !
Maar Dais_ het is niet gebeurd !

valerm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 16:03

ik denk dat de meiden nu wel door hebben dat ze fout zitten.ik hoop dat ze er wat mee doen.zodat de lol verantwoorde lol woord.verder denk ik dat de meiden dit niet bewust doen.dus hou het vriendelijk.verder vind ik de pony een leuk koppie hebben.

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 16:05

Op de foto's ziet 'ie er toch vrij braaf uit Haha!
Volgens mij zit er in elk shetje wel een duiveltje.. Extreme duivel
Veel plezier in ieder geval nog met hem, en emmers zijn een goed alternatief voor stenen. Ja

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 16:06

kij kals je nou eens zulke antwoorden telkens reeg wel met commentaar maar niet zo gemeen ! dan zou bokt een stuk vriendelijker blijven ! GO GIRLS !

Victor_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 16:08

orion_ schreef:
Als eerste: erg leuke pony, Ja die volgens mij veel geduld heeft, en zeker geen ettertje is. OK dan!

Verder zijn jullie erg creatief met de hindernissen geweest, al zou ik persoonlijk voortaan geen plastic(?) Buis meer gebruiken. Ook de bakstenen liggen er niet zo safe bij en zou ik inwisselen voor desnoods een emmer, bij gebrek aan staanders. (en nee.. niet iedereen kan duur hindernismateriaal betalen, maar iedereen kan wel een poging doen om het zo veilig mogelijk te maken..En mocht daar geen materiaal voor zijn, tja, dan moet je maar beslissen om niet te springen..)

Misschien kunnen jullie voor de volgende keer ergens een boom/tak(zonder enorme uitsteksels) vandaan halen? Met twee emmers er onder is het iig een stukje veiliger dan het bouwsel waar jullie nu over heen jumpen.. Lachen

En wat aandachtspuntjes voor je houding: Denk aan het rechtop zitten, hakken uitdrukken en naar voren kijken. Laat dat 'aan de teugel lopen' nog maar even voor wat het is, liever het koppie omhoog dan het krampachtig naar beneden gaan trekken! Lachen..Suc6 ermee!

sorry hoor van dat aan de teugel lopen dat kan ik wel maar mijn pony kan dat nopg niet zo goed ik ben het hem goed aan het leren zijn nek uti te strekken !!!!

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 16:09

ze bedoeld het goed hoor samantha Knipoog dat is een goede bokker

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 16:13

Dewii schreef:
buster4ever schreef:
ja ok we zitte fout zo??? misschien ook maar leren lezen hier alles is al 6 keer gezegd na 1 keer weten wij het ook wel hoor....

Commentaar is al gegeven. Ben het met JoyCiej007 eens. Doe wat met de tips!

@buster4ever: Ik denk dat JoyCiej007 wil laten zien dat deze hindernis ook gevaarlijk is, en aangezien ze op je profiel staan vind ik eigenlijk dat ze best foto's op Bokt zelf mag neerzetten, niet erbuiten dan he

Inderdaad. @ Buster: Aso om foto's uit JOUW OPENBARE profiel hier in dit topic te zetten? Sorry, maar als je je schaamt voor die foto's, had je ze al hélemaal niet openbaar moeten maken. Ik doe dit niet om te pesten, zo kinderachtig ben ik niet. Ik wilde hier alleen mee aantonen dat ook dít niet voldoet aan de eisen van een veilige hindernis.... Da's toch niet zo raar???

Wat voor verschil maakt het nu dat mensen in jouw profiel kijken (ik kijk meestal even in het profiel van iemand, ongeacht de toonaard van het topic, om zo inzicht te krijgen met wie ik aan het praten ben) of dat ik er even hier een voorbeeld neerzet???

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 16:15

Oke Vork hier kom ik ik ga me even niet met de rest bemoeien... Ik vind die bakstenen ook niet zo'n geweldig idee maar dat zou je de volgende keer misschien anders kunnen doen als je het daarmee eens bent..

Of je nou zonder of met neusriem rijd of zonder of met cap dat moet je lekker zelf weten Lachen ( Vork met cap is natuurlijk wel iets slimmer maar ik begrijp het wel)

Verder zit je de pony af en toe bij de schouder wat in de weg... Tenminste op de foto dan maar dat is ook maar een seconde opnamen hea Knipoog

Ja voor de rest heb ik niet echt veel commentaar, ziet er leuk uit Lachen en ik begrijp dat je gewoon zin had om even laten we zeggen 'minder' netjes te gaan rijden en lekker leuk te doen enzo. en daar vind ik niets mis mee Haha!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-07 16:16

maar dan nog kan je het op ze minst netjes vragen maar kennelijk heb JIJ nog nooit van dat woord gehoord...

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 16:16

ja maar er staat wel een copyright op en dat vergeet je even
Weet je wel wat dat betekent ?

Victor_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 16:16

JoyCiej007 weet je wat jij eens lekker moet doen ?? Op je ZZ paard gaan hobbelen en in hoop dat ie er vandoor gaat kijken wie er dan nog lacht Knipoog

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 16:17

_joellover_ schreef:
WAT EEN GEZEIK HIER ZO ZEG !!!
HET IS TOCH ERG DAT JE NIET EENS MEER EVEN IETS NEERKAN ZETTEN OP BOKT ALS JE GEN ZZ DRESSUUR PAARD HEB ???NIETWAAR
sorry hoor maar dan hoor ik niet het gezekk van ahh je bent te groot .. nee dan hoor ik dat ze met cap moet gaan rijden , En al is hij eigenwijs het is toch haar risico ??
Met sporen houd ze hem misschien wel beter in bedwang dat kan jij toch niet zo zien ??
JoyCiej007 i kweet niet hoor maar moet je een bril hebben ofzo en staat duidelijk een copyright op dat betekent dat je hem niet mag gebruiken !!

Halleloeja en is niet meer leuk als je geen dressur paard heb om hem in HAW te zetten want je krijgt alleen maar K*T commentaar !

Ik zit hier met bril en al voor de laptop hoor, daar ligt het echt niet aan.

Staat er copyright op? Prima toch, ik GEBRUIK de foto niet. Zij kiest er voor om foto's openbaar te maken op haar profiel, zoals ook ík vele foto's van mijn shetten in mijn profiel heb staan. Mag ik dan niet die OPENBARE foto van haar hier in dit topic zetten, notabene haar EIGEN topic, om zo te laten zien dat ook dít geen veilig sprongetje is?

Zoals gezegd; ik doe dit echt niet om iemand er mee te pesten hoor. Maar bij dit soort foto's wordt ik best wel huiverig: denk je eens in; pony springt verkeerd op dit hindernisje. Betonnen blokken vallen om. wat zou er in godsnaam wel niet gebeuren als dat beestje perongeluk zo'n blok op zijn hoef/been krijgt? soms moet je mensen de ogen openen, het gaat mij hier erom dat je best lol mag hebben met je knol, shet of niet. Maar, die lol kan door dit soort onveilige dingen maar al te goed verpest worden.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 16:19

Victor_Love schreef:
JoyCiej007 weet je wat jij eens lekker moet doen ?? Op je ZZ paard gaan hobbelen en in hoop dat ie er vandoor gaat kijken wie er dan nog lacht Knipoog

Gaan we persoonlijk worden? Ik val niemand aan hoor....

Welk ZZ paard? op het moment heb ik geen enkele knol onder mijn kont hoor. En ja, als mijn grote maat shet met de kar achter zich aan de kletter gaat, dan trek ik eens even flink in haar mond ja; da's een totaal andere situatie en heeft hier met dit topic NIETS te maken. Dus kom gewoon met goede argumenten waarom je het niet met mij eens bent, maar ga me niet persoonlijk aanvallen.