Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Victor_Love schreef:Jezus.. wat een commetaar.. we hadden gewoon eventjes een beetje lol met Victor meteen gezeik ja dit niet en dat niet en zus niet .. een beetje commetaar oke.. maar meteen 39 berichten met commetaar.. kom op hé
. Wij willen jullie echt niet afzeiken maar gewoon commentaar en tips geven. Als je dit niet wilt, dan moet je niet op Bokt zijn

Pikeur schreef:Ze mag toch wel een foto gebruiken om iets duidelijk te maken?
Het gebeurt ook niet buiten bokt om of achter je rug om, dus ik snap hiervan het probleem niet?
die volgens mij veel geduld heeft, en zeker geen ettertje is. 
..Suc6 ermee!
buster4ever schreef:Pikeur schreef:Ze mag toch wel een foto gebruiken om iets duidelijk te maken?
Het gebeurt ook niet buiten bokt om of achter je rug om, dus ik snap hiervan het probleem niet?
alsof ik erom vraag van joh pluk even me foto's uit me profiel en zet ze even lekker hier neer..
nee ik heb er niet om gevraagd en ze heeft ook niks gevraagd dus waar haal je het gore lef vandaan om ze zomaar zonder te vragen uit me profiel te halen..
ja kan het ook gewoon vragen..

orion_ schreef:Als eerste: erg leuke pony,die volgens mij veel geduld heeft, en zeker geen ettertje is.
![]()
Verder zijn jullie erg creatief met de hindernissen geweest, al zou ik persoonlijk voortaan geen plastic(?) Buis meer gebruiken. Ook de bakstenen liggen er niet zo safe bij en zou ik inwisselen voor desnoods een emmer, bij gebrek aan staanders. (en nee.. niet iedereen kan duur hindernismateriaal betalen, maar iedereen kan wel een poging doen om het zo veilig mogelijk te maken..En mocht daar geen materiaal voor zijn, tja, dan moet je maar beslissen om niet te springen..)
Misschien kunnen jullie voor de volgende keer ergens een boom/tak(zonder enorme uitsteksels) vandaan halen? Met twee emmers er onder is het iig een stukje veiliger dan het bouwsel waar jullie nu over heen jumpen..
En wat aandachtspuntjes voor je houding: Denk aan het rechtop zitten, hakken uitdrukken en naar voren kijken. Laat dat 'aan de teugel lopen' nog maar even voor wat het is, liever het koppie omhoog dan het krampachtig naar beneden gaan trekken!..Suc6 ermee!
dat is een goede bokker Dewii schreef:buster4ever schreef:ja ok we zitte fout zo??? misschien ook maar leren lezen hier alles is al 6 keer gezegd na 1 keer weten wij het ook wel hoor....
Commentaar is al gegeven. Ben het met JoyCiej007 eens. Doe wat met de tips!
@buster4ever: Ik denk dat JoyCiej007 wil laten zien dat deze hindernis ook gevaarlijk is, en aangezien ze op je profiel staan vind ik eigenlijk dat ze best foto's op Bokt zelf mag neerzetten, niet erbuiten dan he
hier kom ik ik ga me even niet met de rest bemoeien... Ik vind die bakstenen ook niet zo'n geweldig idee maar dat zou je de volgende keer misschien anders kunnen doen als je het daarmee eens bent..
(
met cap is natuurlijk wel iets slimmer maar ik begrijp het wel)
en ik begrijp dat je gewoon zin had om even laten we zeggen 'minder' netjes te gaan rijden en lekker leuk te doen enzo. en daar vind ik niets mis mee
_joellover_ schreef:WAT EEN GEZEIK HIER ZO ZEG !!!
HET IS TOCH ERG DAT JE NIET EENS MEER EVEN IETS NEERKAN ZETTEN OP BOKT ALS JE GEN ZZ DRESSUUR PAARD HEB ???NIETWAAR
sorry hoor maar dan hoor ik niet het gezekk van ahh je bent te groot .. nee dan hoor ik dat ze met cap moet gaan rijden , En al is hij eigenwijs het is toch haar risico ??
Met sporen houd ze hem misschien wel beter in bedwang dat kan jij toch niet zo zien ??
JoyCiej007 i kweet niet hoor maar moet je een bril hebben ofzo en staat duidelijk een copyright op dat betekent dat je hem niet mag gebruiken !!
Halleloeja en is niet meer leuk als je geen dressur paard heb om hem in HAW te zetten want je krijgt alleen maar K*T commentaar !
Victor_Love schreef:JoyCiej007 weet je wat jij eens lekker moet doen ?? Op je ZZ paard gaan hobbelen en in hoop dat ie er vandoor gaat kijken wie er dan nog lacht