Dressuur Haf Goers Western :P hiha :P

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

GabberGill

Re: Dressuur Haf Goers Western :P hiha :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 23:13

de manier van opstappen is nog niet zo verkeerd hoor Scheve mond

zodra je paard rondjes blijft lopen spring erop en laat hem zien
dat hij rondjes kan lopen door hem op een volte te zetten. Zo
vindt hij er snel genoeg geen bal meer aan aan die rondjes. dat
heb ik ook met mijne geleerd en raad eens mijn pony staat stil
met opstappen sinds die methode.

ga zo door met je haf hij is heel leuk hoor en het komt wel goed.

Wallie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-07 19:57

tnx voor de laatste 3 reacties erg postitief, ben ik blij mee.. waldo gaat op dit moment erg goed.. en heeft het erg naar zijn zin met zijn 2 nieuwe vriendjes in de hele grote buiten bak waar hij lekker los mag staan.. en smiddags even rijden en dat gaat super goed Haha!

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 17:35

amie_x_mij schreef:
Citaat:
Nou ja, zolang het zadel maar stoer staat, toch? TS kan amper opstappen, maar het zadel staat stoer

Citaat:
En er voor te zorgen dat je paard naast dat ene uurtje per dag jij op zijn rug zit OOK een fijn leven heeft

Citaat:
Gewoon een stoer westernzadel op doen en al je rijtechnische problemen verschijnen als sneeuw voor de zon...

Citaat:
Of niet... Bij andere mensen had het paard wellicht de hele dag buiten gelopen, minder krachtvoer gekregen en door een deskundigere ruiter bereden... Dan hadden die problemen waarschijnlijk niet eens ontstaan...

Ben jij niet helemaal goed bij je hoofd ofzo? Afbeelding
Een beetje iemand zo belachelijk lopen maken? Vooral die laatste zin, dat zou je één keer tegen mij moeten zeggen. Ik zou je persoonlijk opzoeken.
Je kunt toch lezen dat ze machtig haar best doet om het beestje een goed leven te geven? Ze probeert gewoon vanalles, ze laat er zelfs de dierenarts bijkomen, en dan ga jij haar zo belachelijk lopen maken?
Ik kan nu leuk gaan vertellen dat ik jou wel eens zou willen zien op die haflinger, maar tot zo laag niveau zak ik niet vandaag Afbeelding
Dat is wat ik ervan vind, nu kan je mij lekker gaan aanvallen Vork

Amen Afgod
Helemaal mee eens