Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wat een prachtbeestje 
Citaat:Haha, en dat valt wel hoog natuurlijk
, maar tot nu toe ben ik dr nog niet af gevallen
en dat mag ik graag zo houden
Wat loopt ze lekker soepel zeg! (wist niet dat Belgen zo soepel lopen
) Minpuntjes zijn bekend, dus daar ga ik niets over zeggen. Ontzettend leuk dier! Citaat:Wow wat een prachtbeestje
Hij is goed aan het been zeg .

Citaat:Wat gaaf! Wat loopt ze lekker soepel zeg! (wist niet dat Belgen zo soepel lopen ) Minpuntjes zijn bekend, dus daar ga ik niets over zeggen. Ontzettend leuk dier!
Citaat:Ik heb met verbazing naar je filmpje gekeken, jouw 4 jarige paardebeestje springt beter in galop aan dan mijn Fjord die al veel langer onder het zadel is, knap hoor. Zag er heel leuk uit en het paard loopt alsof ze er echt plezier in heeft.
Maak je er ook al echte buitenritten mee en hoe is ze dan? Compleet overstoorbaar of net als een wpn-er soms wat schrikachtig? Lijkt me heel gaaf om met zo'n imposant paard te rijden. Maak maar veel foto's de komende tijd, iedereen is vast heel benieuwd naar de vooruitgang ! Ik zie jullie vast nog wel gaan piafferen over een paar jaar
. dan staat ze er meestal eerst even naar te kijken en dan loopt ze er meestal wel langs, als ze het echt eng vind dan gaat ze eerst achteruit lopen, als ik dn weer been geef komt er eerst een bokje uit ( meer een huppeltje
) en dan uiteindelijk besluit ze er toch maar langs te gaan maar dan houdt ze het wel heel goed in de gaten allemaal
. Citaat:Zo die heb je lekker aan het lopen toppie meid!
.
wat een supper leuk paard!,je hebt haar mooi aan het lopen,heerlijk om naar te kijken! Citaat:Wat een leuk ding! Lekker actief zeg! Je handen zouden wat stiller mogen liggen, maar das al vaker gezegd. Echt leuk om een belg goed aan t werk te zien, zonder dat het lomp lijkt. Aanspringen in galop vanuit de stap ging echt goed!
Citaat:wat een leuke reacties allemaal,dus ik ook nog maar even wat een supper leuk paard!,je hebt haar mooi aan het lopen,heerlijk om naar te kijken!
, en mn handen is inderdaad een bekend punt en ben ik hard mee bezig. wat dat betreft is het wel goed zon filmpje, nu kan ik zelf goed zien wat er nog verbeterd moet worden
. maar bedankt voor de leuke reacties
.
. Ga zo door en nog veel plezier! 

Succes verder!!
Citaat:Zo echt leuk een belg in de bak, je heb hem lekker aan het lopen, alleen je handen zijn nog wat onrustig maarja er is niet voor niks les he!? Ik heb nog nooit een belg zo zijn lopen echt waar haha!! ik zat echt heel aandachtig naar je filmpje te kijken, echt leuk!! Succes verder!!
. Citaat:Heej
Ziet er goed uit! Ga zo door!!
Ik zie je nog wel een keer ..
, ik zie je idd vast nog wel eens.
!
.
En idd je handen beweeg je heel erg veel..