meike (trekpaard) in de les.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Denise

Re: meike (trekpaard) in de les.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 21:23

Haha, en dat valt wel hoog natuurlijk Tong uitsteken

Mucchio

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 21:29

Wow Kwijl wat een prachtbeestje Tong uitsteken
Hij is goed aan het been zeg .

pompompom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-07 21:30

Citaat:
Haha, en dat valt wel hoog natuurlijk

laag is anders Tong uitsteken, maar tot nu toe ben ik dr nog niet af gevallen Clown en dat mag ik graag zo houden Knipoog

Veloz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 21:31

Wat gaaf! Haha! Wat loopt ze lekker soepel zeg! (wist niet dat Belgen zo soepel lopen Knipoog ) Minpuntjes zijn bekend, dus daar ga ik niets over zeggen. Ontzettend leuk dier!

pompompom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-07 21:33

Citaat:
Wow wat een prachtbeestje
Hij is goed aan het been zeg .

dankjewel Lachen

Citaat:
Wat gaaf! Wat loopt ze lekker soepel zeg! (wist niet dat Belgen zo soepel lopen ) Minpuntjes zijn bekend, dus daar ga ik niets over zeggen. Ontzettend leuk dier!

het verbaast mij ook nog steeds, ik had dit van te voren ook niet echt verwacht dat ze het allemaal zo snel op zou pakken.

maras

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 21:34

Ik heb met verbazing naar je filmpje gekeken, jouw 4 jarige paardebeestje springt beter in galop aan dan mijn Fjord die al veel langer onder het zadel is, knap hoor. Zag er heel leuk uit en het paard loopt alsof ze er echt plezier in heeft.
Maak je er ook al echte buitenritten mee en hoe is ze dan? Compleet overstoorbaar of net als een wpn-er soms wat schrikachtig? Lijkt me heel gaaf om met zo'n imposant paard te rijden. Maak maar veel foto's de komende tijd, iedereen is vast heel benieuwd naar de vooruitgang ! Ik zie jullie vast nog wel gaan piafferen over een paar jaar Lachen

pompompom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-07 21:40

Citaat:
Ik heb met verbazing naar je filmpje gekeken, jouw 4 jarige paardebeestje springt beter in galop aan dan mijn Fjord die al veel langer onder het zadel is, knap hoor. Zag er heel leuk uit en het paard loopt alsof ze er echt plezier in heeft.
Maak je er ook al echte buitenritten mee en hoe is ze dan? Compleet overstoorbaar of net als een wpn-er soms wat schrikachtig? Lijkt me heel gaaf om met zo'n imposant paard te rijden. Maak maar veel foto's de komende tijd, iedereen is vast heel benieuwd naar de vooruitgang ! Ik zie jullie vast nog wel gaan piafferen over een paar jaar

hihi, ik ben wel van plan om iemand om de zoveel tijd te laten filmen, dan kan ik goed zien wat er goed gaat en wat er nog verbeterd moet worden. dus er zullen vast nog filmpjes volgen!
als er een andere pony mee is met buitenritten dan reageert ze eigenlijk nauwelijks ergens op, dan kijkt ze er af en toe een beetje naar maar verder niks. ze is zowieso niet schrikkerig, mensen tractors en vrachtwagens doen dr niks. zij vind voorwerpen die stil liggen veel enger Tong uitsteken. dan staat ze er meestal eerst even naar te kijken en dan loopt ze er meestal wel langs, als ze het echt eng vind dan gaat ze eerst achteruit lopen, als ik dn weer been geef komt er eerst een bokje uit ( meer een huppeltje Tong uitsteken ) en dan uiteindelijk besluit ze er toch maar langs te gaan maar dan houdt ze het wel heel goed in de gaten allemaal Tong uitsteken.

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 21:53

Zo die heb je lekker aan het lopen toppie meid!

pompompom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-07 21:59

Citaat:
Zo die heb je lekker aan het lopen toppie meid!

dankjewel Lachen.

ellen_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 22:22

wat een leuke reacties allemaal,dus ik ook nog maar even Knipoog wat een supper leuk paard!,je hebt haar mooi aan het lopen,heerlijk om naar te kijken!

LaraCroft

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 22:43

Wat een leuk ding! Lekker actief zeg! Je handen zouden wat stiller mogen liggen, maar das al vaker gezegd. Echt leuk om een belg goed aan t werk te zien, zonder dat het lomp lijkt. Aanspringen in galop vanuit de stap ging echt goed! OK dan!

pompompom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-07 22:49

Citaat:
Wat een leuk ding! Lekker actief zeg! Je handen zouden wat stiller mogen liggen, maar das al vaker gezegd. Echt leuk om een belg goed aan t werk te zien, zonder dat het lomp lijkt. Aanspringen in galop vanuit de stap ging echt goed!

Citaat:
wat een leuke reacties allemaal,dus ik ook nog maar even wat een supper leuk paard!,je hebt haar mooi aan het lopen,heerlijk om naar te kijken!

Haha!, en mn handen is inderdaad een bekend punt en ben ik hard mee bezig. wat dat betreft is het wel goed zon filmpje, nu kan ik zelf goed zien wat er nog verbeterd moet worden Lachen. maar bedankt voor de leuke reacties Lachen.

_Lot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 00:11

Wauw, super gaaf! Lijkt me echt geweldig om een keer op een trekpaard te rijden, vooral de galop lijkt me echt zwevend Haha!. Ga zo door en nog veel plezier!

rianne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 14:10

Ik vind het er ook echt super uit zien!! Wel foto's blijven plaatsen dan he!

pompompom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-07 14:56

haha ja ik zal om de zoveel tijd vaders wel weer meeslepen om te filmen Knipoog

Maarit_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 16:27

Heej Doei!
Ziet er goed uit! Ga zo door!!
Ik zie je nog wel een keer ..

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 16:38

Zo echt leuk een belg in de bak, je heb hem lekker aan het lopen, alleen je handen zijn nog wat onrustig maarja er is niet voor niks les he!? Ik heb nog nooit een belg zo zijn lopen echt waar haha!! ik zat echt heel aandachtig naar je filmpje te kijken, echt leuk!! Knipoog Succes verder!!

Stephke999

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 16:44

Leuuk filmpje Lachen

Medea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 16:47

Wat ontzettend leuk om te zien, het ziet er echt fijn uit!

pompompom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-07 17:00

Citaat:
Zo echt leuk een belg in de bak, je heb hem lekker aan het lopen, alleen je handen zijn nog wat onrustig maarja er is niet voor niks les he!? Ik heb nog nooit een belg zo zijn lopen echt waar haha!! ik zat echt heel aandachtig naar je filmpje te kijken, echt leuk!! Succes verder!!

dankjewel Lachen.

Citaat:
Heej
Ziet er goed uit! Ga zo door!!
Ik zie je nog wel een keer ..

Lachen, ik zie je idd vast nog wel eens.

misspingping

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 18:05

Hoihoi,
leuk paard zeg, en idd met staart zo hij nóg mooier zijn,
heel veel plezier nog samen Knipoog !
xx

pompompom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-07 19:03

dankjewel, dat zal wel lukken!

YentlKG

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 20:14

leuk paard! ook best soepel voor zo'n grote bonk Haha!
Maar ik vind het plaatje eignelijk niet zo fijn eruitzien. Je houdt haar heel erg vast met je handen, net alsof je steun ervan zoekt. En je handen wiebelen ook van de ene naar de andere kant, wat mij voor dat paard ook niet fijn lijkt. gelukkig is het al weer minder aan het eind van het filmpje. Probeer haar zoveel mogelijk met je zit te rijden (ook al is het moeilijk), maar daar bereik je veel meer mee dan alsmaar aan de teugels te zitten. Succes in de toekomst, hoop nog eens een filmpje van jullie te zien Lachen.

4_LIFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 20:23

Zo ik heb een trekpaard nog nooit zo mooi onder zadel zien lopen! Lachen En idd je handen beweeg je heel erg veel.. Ja

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 20:35

Aaaah dat ziet er zo lief uit Haha!
Echt gaaf!! Haha!