Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Janne92 schreef:Ja ik heb ook wel wat aan die tips en wat mensen zeggen alleen soms vind ik het een beetje oneerlijk als ze zeggen dat ik zonder bijzet teugel moet rijden mogen ze dr zelf wel eens op voelen hoe het is zonder.
Janne92 schreef:Ja ik heb ook wel wat aan die tips en wat mensen zeggen alleen soms vind ik het een beetje oneerlijk als ze zeggen dat ik zonder bijzet teugel moet rijden mogen ze dr zelf wel eens op voelen hoe het is zonder.
tita schreef:ten eerste mag msn taal helemaal niet op bokt en ten tweede ik zie daar dus echt geen hartje in hoor
Janne92 schreef:Omdat hij in het begin veel liever was en toen stond hij open om te leren, en ik geef helemaal niet schuld aan me paard, maar me instructeur zei in het begin dat er een bijzetje aan moest en toen wist ik niet wat t zou doen maar ik vertrouw me instructeur 100%

Janne92 schreef:Ja idd heb dr al 6 gehad en met ze allemaal is het mis gegaan...of ben dr mee bedrogen

patos schreef:Janne92 schreef:Ja ik heb ook wel wat aan die tips en wat mensen zeggen alleen soms vind ik het een beetje oneerlijk als ze zeggen dat ik zonder bijzet teugel moet rijden mogen ze dr zelf wel eens op voelen hoe het is zonder.
Lijkt me een leuke uitdaging, jammer dat ik niet zo bij je in de buurt zit.
Janne92 schreef:Toen ik hem kocht had ik geen instructeur.