Ik heb ook 2 drachtige merrie's en no way dat ik daarmee ga springen. Ik heb heel de dracht niet gesprongen. Nu hooguit wat wandelen en korte stapritjes.
Kijk alsjeblieft uit, je slaat jezelf echt voor je kop als het nu nog mis gaat...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

KindnessM schreef:ik weet dat er op de manege ook een keer een merrie een veulen had geworpen, terwijl t de dag er voor nog had gesprongen in de les.. geloof me... veulen is uitgegroeit tot een geweldige pony en heeft al meerdere kampioenschappen op zn naam staan...
zolang t rustig aan gebeurt zie ik geen problemen... succes met de dames mandy

KindnessM schreef:ik weet dat er op de manege ook een keer een merrie een veulen had geworpen, terwijl t de dag er voor nog had gesprongen in de les.. geloof me... veulen is uitgegroeit tot een geweldige pony en heeft al meerdere kampioenschappen op zn naam staan...
zolang t rustig aan gebeurt zie ik geen problemen... succes met de dames mandy

ulinoco_maud schreef:poehhh z e i k e r s !!!!!! echt bokt weer hoor laat dat kind...
kunnen jullie niet is gewoon normaal gaan doen ????
en anders bij animal hospital gaan werken ofzo ??? dan doen jullie wat nuttigs inplaats van dit topic verzieken !!!!!!
ik vind het leuke ponies commentaar is al gegeven (al 100 x geloof ik)

0maris0 schreef:ulinoco_maud schreef:poehhh z e i k e r s !!!!!! echt bokt weer hoor laat dat kind...
kunnen jullie niet is gewoon normaal gaan doen ????
en anders bij animal hospital gaan werken ofzo ??? dan doen jullie wat nuttigs inplaats van dit topic verzieken !!!!!!
ik vind het leuke ponies commentaar is al gegeven (al 100 x geloof ik)
Z e i k e r s ??
Zeikers vind ik mensen (bokkers)
die het onterecht zeggen.
Dit is geen gezeik dit is namelijk Belachelijk!
En al helemaal mensen die nog voor deze kinderen opkomen..
Wat willen jullie dan?? dat ze lekker doorgaan??
Als je de db hiervoor belt kunnen ze nog een boete krijgen ook.
Kom op denk eens na!!!
ulinoco_maud schreef:ja tuurlijk ze doet echt niks verschrikkelijks hoor !!!!
ulinoco_maud schreef:en dan ga jij lekker bellen veel plezier !!!!
Mickey schreef:Moderatoropmerking:Letten jullie er wel op dat jullie op een respectvolle wijze met elkaar blijven discussiëren?
Graag nu normaal reageren of dit topic kan beter dicht
anita_Sab schreef:ik vind dat jullie wel een beetje overdreven reageren hoor
je ziet toch dat ze heel laag springen met die fjord, en dat er maar een heel klein meisje op zit
jullie doen net of dat dierenmishandeling is.
mij is altijd geleerd dat als je een paard zolang mogelijk nog blijft gebruiken dat de bevalling dan ook veel makkelijker gaat omdat ze nog voldoende conditie heeft
Piera schreef:Ik kan dat eerlijk gezegd niet echt springen noemen, het is meer een huppeltje![]()
De reacties hier vind ik allemaal wat overdreven, ik heb zelf een behoorlijk aantal fjorden gereden, ook drachtige, en als die niet willen, gaan ze ook niet![]()
Je kan een drachtige merrie beter in conditie houden dan dat je ze stil op de wei zet, daar worden ze vaak ook niet bepaald gelukkig van.
0maris0 schreef:Piera schreef:Ik kan dat eerlijk gezegd niet echt springen noemen, het is meer een huppeltje![]()
De reacties hier vind ik allemaal wat overdreven, ik heb zelf een behoorlijk aantal fjorden gereden, ook drachtige, en als die niet willen, gaan ze ook niet![]()
Je kan een drachtige merrie beter in conditie houden dan dat je ze stil op de wei zet, daar worden ze vaak ook niet bepaald gelukkig van.
Zie mijn bericht hiervoor.
En als ze niet willen? waarom rijden ze dan met zweep?

Piera schreef:Ik kan dat eerlijk gezegd niet echt springen noemen, het is meer een huppeltje![]()
0maris0 schreef:anita_Sab schreef:ik vind dat jullie wel een beetje overdreven reageren hoor
je ziet toch dat ze heel laag springen met die fjord, en dat er maar een heel klein meisje op zit
jullie doen net of dat dierenmishandeling is.
mij is altijd geleerd dat als je een paard zolang mogelijk nog blijft gebruiken dat de bevalling dan ook veel makkelijker gaat omdat ze nog voldoende conditie heeft
Zoals je in het begin van het topic kan lezen was er ook een foto met de hindernis die je nu alleen nog maar van de haflinger ziet..
(de hogere steile) waar de drachtige fjord ook overheen sprong.
Die heeft de ts verwijderd.
0maris0 schreef:ulinoco_maud schreef:ja tuurlijk ze doet echt niks verschrikkelijks hoor !!!!
Vind en zegt een Puber van 17?!ulinoco_maud schreef:en dan ga jij lekker bellen veel plezier !!!!
Blijkbaar kan je niet lezen ook..
__KELLY schreef:heb respect voor pubers![]()
0maris0 schreef:__KELLY schreef:heb respect voor pubers![]()
Geen respect meer voor Pubers..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Piera schreef:Toch heb ik niet het gevoel dat die fjord over de hindernis heen geslagen is. Zeker gezien het meisje 10 jaar is, dan loopt hij er echt wel langs al hij niet wil.
Breitling schreef:Piera schreef:Toch heb ik niet het gevoel dat die fjord over de hindernis heen geslagen is. Zeker gezien het meisje 10 jaar is, dan loopt hij er echt wel langs al hij niet wil.
De pony waar ik het net ook over had heeft nog een M parcour rond gesprongen hoogdrachtig dus als ze voelen dat het niet goed is wil dat nog niet zeggen dat ze er mee stoppen.
overigens wisten ze bij deze pony niet dat ze drachtig was maar dachten ze dat ze gewoon dikker was geworden.