En of dat ie nog hengst is dus!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
anneliesdj schreef:Ik ben wel benieuwd naar het commentaar van de jury, wat vonden ze positieven en negatieve punten en watvoor cijfers kreeg hij?

Shanna16 schreef:@ Cristina: dit was op de HK van een Duits stamboek, waar hij dus is goedgekeurd!

june20 schreef:dekt je pony/paardje ook?
ik zoek namelijk nog een mooie hengst en deze is wel erg mooi.
hoe groot is ie en waar wonen jullie welke provincie?
stuur anders maar een pb naar me aub!!
Cristina schreef:Shanna16 schreef:@ Cristina: dit was op de HK van een Duits stamboek, waar hij dus is goedgekeurd!
Ha ..nee, Shanna, ik bedoelde de Dornick zoon Don Camillo du Bois, of die nog naar een keuring was geweest. Ik had al vernomen dat Don Carino goedegekeurd was in Duitsland

LoveSam schreef:mooie foto,s hoor!
en leuk voor je dat hij is goed gekeurd wie zijn zijn vader en moeder?
ik heb een hele leuke vos merrie half arabier half hackney waarschijnlijk en die wil ik laten dekken door een palomino hengst weet alleen nog niet zo goed door welke.
maar die van jou lijkt veel op le matsjo nameliik hij ziet er erg goed uit.
hoe veel dekgeld vraag je er voor?
groetjes lovesam

LoveSam schreef:mooie foto,s hoor!
en leuk voor je dat hij is goed gekeurd wie zijn zijn vader en moeder?
ik heb een hele leuke vos merrie half arabier half hackney waarschijnlijk en die wil ik laten dekken door een palomino hengst weet alleen nog niet zo goed door welke.
maar die van jou lijkt veel op le matsjo nameliik hij ziet er erg goed uit.
hoe veel dekgeld vraag je er voor?
groetjes lovesam
Dat mocht Le Matsjo willen....Don Carino du Bois is 100 x mooier, beter en een betere afstamming
Zelf z'n aftekeningen lijken er ook niet op
Ook in stal is het een mooierd , ik heb hem laatst met eigen ogen mogen bewonderen