Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
stef schreef:stond op een site van iemand die het overgenomen had van een Duits tijdschrift dat zich daarop had toegelegd. Weet niet juist de site vanbuiten, kan ev. wel opzoeken. Het hangt uiteraard af per ras, schofthoogte, hier is het nu 20% . Bij de meeste warmbloeden is dat minder. Natuurlijk kun je er niet 100% op af gaan (in dit geval zeker niet, omdat ik het gewicht van de shet niet weet), maar het is zeker wel vrij correct, een kilootje te veel of 2 kan nog, vandaar, vind ik ook niet dat ze meteen van die pony afmoet, ze kan er nog best op, alleen beter niet te zware inspanningen. Het is trouwens zeker niet verzonnen hoor!!wie zegt er nou dat 20% juist is? Wie bepaald dat??? Wie heeft dat verzonnen? wie heeft dat bedacht?
loyce_ schreef:lisette ik ben het wel met je eens hoor!!!!
P.S leuke schet vedder hoor
(jammer dat...)
stef schreef:lottehorse schreef:mijn tip is om lekker vrijheids dresuur te gaan doen en afentoe is een lekkre buitenritje (als de mogelijk is) niet meer springen en zwaar dresuur!
Waar springt ze? waar rijdt ze zwaar dressuur?
stef schreef:owh men! Ik wordt de laatste tijd echt niet goed van al dat shetland gezeik. net of het fragiele barbies zijn...
Ja, ik ken zat meiden die te groot/te zwaar zijn voor shetjes, maar de laatste tijd krijg je gelijk het "shetland bevrijdingsfront" om je oren tenzij je een kind van 7 bent.....
Zijn we nooit jong geweest? hebben we vroeger niet massaal shetjes gereden terwijl je half mee kon lopen?
Ik wel hoor, en een lol dat we met die pony's hadden! (en nee, die mankeren nu nog steeds niks)
Ik vind dit gewoon zielig (het gedrag) het lijkt haast wel een sport worden wie de 1e opmerking kan maken.
Heb dit ook bij het modteam neergelegd.
Kids durven straks niet eens meer foto's te plaatsen
Citaat:Milo: ben je hier nu serieus?
Mmaaike schreef:ik denk wel dat ze serieus is....
milo schreef:pfff... volgens mij is het zelfs zielig als jij met een halstertje rijdt... dat ding snijdt als een gek in zijn neusje.
ik vind het er ondoordacht en niet fijn eruit zien.
Citaat:nee, natuurlijk ben ik hier niet serieus![]()
wat denken jullie, dat het lekker is voor die shet dat dat touw helemaal over zijn hoofd getrokken wordt? ik weet niet of jullie het weten hoor, maar de neus is heel gevoelig, en als je met al je kracht gaat trekken aan twee dunne touwtjes, dan doet dat zeer. dat snijdt en brandt.
ik denk dat de de TS beter eerst verder kan gaan met een normaal hoofdstelletje en goede uitrusting. no offense, maar zoek een pony naar jouw maat, want dat is voor jou denk ik ook veel prettiger rijden.
milo schreef:Citaat:Milo: ben je hier nu serieus?Mmaaike schreef:ik denk wel dat ze serieus is....
nee, natuurlijk ben ik hier niet serieus![]()
wat denken jullie, dat het lekker is voor die shet dat dat touw helemaal over zijn hoofd getrokken wordt? ik weet niet of jullie het weten hoor, maar de neus is heel gevoelig, en als je met al je kracht gaat trekken aan twee dunne touwtjes, dan doet dat zeer. dat snijdt en brandt.
ik denk dat de de TS beter eerst verder kan gaan met een normaal hoofdstelletje en goede uitrusting. no offense, maar zoek een pony naar jouw maat, want dat is voor jou denk ik ook veel prettiger rijden.
Wirobelgje schreef:@Hanin: je kan het ook vriendelijker brengen hoor
ik ben ook wel van mening dat je te groot bent voor de pony
maar ik denk wel dat je er niet alle dagen een uur opzit