Buitenrijden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

San_E

Re: Buitenrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 17:11

Bij de manege waar ik rijd rijden we ongeveer van het ingaan van de wintertijd tot het ingaan van de zomertijd binnen en verder als het slecht weer is. Anders rijden we altijd buiten (in de bak die langs een autoweg ligt). Ik vind het buitenrijden heel goed, want zo raken de paarden tenminste gewend aan het verkeer. En natuurlijk is het ook veel fijner voor ze. Ook worden er veel polder, duin - en strandritten gemaakt, maar de manege ligt dan ook op een halve kilometer van het duin Lachen

Mijn verzorgijslander staat 24/7 buiten. We rijden wel eens in de bak, maar we gaan vaker de duinen in. Die zijn net als bij de manege ook al zo lekker dichtbij.

loveyoutoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 19:27

Ik rij alleen maar buiten, ik hen geen eens een bak tot mijn beschikking Knipoog.
Ik geloof ook dat paarden het buiten veel lekkerder vinden als in zo'n saaie binnenbak...

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 19:28

loveyoutoo schreef:
Ik rij alleen maar buiten, ik hen geen eens een bak tot mijn beschikking Knipoog.
Ik geloof ook dat paarden het buiten veel lekkerder vinden als in zo'n saaie binnenbak...

Hier hetzelfde.

Bovendien vind ik het zelf ook veel leuker om buiten te rijden. Clown

RiderLiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 19:24

[quote="San_E"]Bij de manege waar ik rijd rijden we ongeveer van het ingaan van de wintertijd tot het ingaan van de zomertijd binnen en verder als het slecht weer is. Anders rijden we altijd buiten (in de bak die langs een autoweg ligt). Ik vind het buitenrijden heel goed, want zo raken de paarden tenminste gewend aan het verkeer. En natuurlijk is het ook veel fijner voor ze. Ook worden er veel polder, duin - en strandritten gemaakt, maar de manege ligt dan ook op een halve kilometer van het duin Lachen

Jep bij mij ook!
Vind dat trouwens heerlijk zo in de vrije natuur.
Mijn grootste droom is die strandritten maar dat zal voorlopig nog niet voorkomen Verdrietig
Volgens mij vinden de paarden dat veel fijner want je merk altijd dat ze veel enthiousiaster zijn dan binnen.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 19:42

Oud topic, slotje Knipoog