Elfried het patatpaard

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

gootje12

Re: Elfried het patatpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 01:03

Ik weet de naam niet meer,maar de eigenaar woont in een zomerhuisje in het bos.Dan weet jij wel waar ik bedoel.Er zijn ook kippen en geitjes.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 02:55

Kim: Wat een ontzettend leuke combinatie zijn jullie! Ik vind het echt gewoon leuk om naar te kijken Ja

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 15:18

@ poes: Bedankt! Haha!

@ gootje: Klopt! Wel tof dat je 'm kent en weet waar hij woont Knipoog

Ik heb net weer gereden en ik heb de beugels maar eens een gaatje langer gedaan Tong uitsteken Jullie hadden helemaal gelijk, ik zat wel héél kort Nagelbijten / Gniffelen Dit was even wennen maar het gaat prima. Bedankt! Knipoog

annmary

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 01:31

haha ja he kim, dat valt je zelf pas op als je ze langer doet, dan voel je dat dat eigenlijk best prettig is... en er beter uitziet Knipoog

Succes met het rijden verder Lachen en je ziet maar weer, de wereld is klein Knipoog

mellylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 11:47

tof hoor zo'n boerenpaard!
Ik zie niet vaak dat ze worden bereden!
lijkt me wel heel leuk om een keer te doen Ja

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 11:51

Haha, wat een mooie foto's en grappig commentaar! In elk geval hebben jullie veel plezier, erg leuk om te zien Lachen

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 12:50

Patatpaard? ik denk ik krijg een veelste dikke pony/paard te zien zie ik een hele leuke bels voorbij komen gaaf joh! maar ik snap de titel nu hoor Blond

Veel plezier met je patatpaardje, het ziet er goed uit, ik heb nog nooit op een bels gereden dus kan je geen tips geven of je hebt ze al gehad!

nikkigioa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 16:06

Wow dat ziet er leuk uit! Een bels in dutch-setje!! Staat hem goed hoor. Knipoog
Rijden ziet er ook goed uit, lijkt me best moeilijk! Zadel lijkt alleen wel aan de krappe kant voor de ruiter? Of dat lijkt maar zo omdat de beugels kort zijn...

LOtte1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 17:27

Jeetje wat een stoere pony!! jullie zijn een goede combinatie:D ziet er leuk uit Pling

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 12:36

@ nikkigioa: Het zadel is inderdaad ietsje aan de krappe kant. Het zadel is een beetje apart gevormd, loopt aan de voorkant vrij snel omhoog en daardoor glijd je naar achteren. Maar ik ben het met je eens dat het een beetje aan de krappe kant is. Maar ik heb het even nagekeken en anderen laten kijken, qua ruimte valt het op zich mee. En de beugels zaten daar inderdaad te kort, ik rijd sinds de opening van dit topic met de beugels een gat langer, zie hier:

viewtopic.php?f=53&t=733875&hilit=

@ Azmiran: Pony? *LOL* Dankjewel voor het compliment Haha!