weet ook niet waarom is een reflex denk ik
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
weet ook niet waarom is een reflex denk ik
. Moeilijk idd om uit te zitten hoor, van de drie keer is het me maar 1x gelukt! Op dat moment heb je ook geen tijd om te denken aan staan of zitten maar is inderdaad gewoon proberen uit te zitten en kop omhoog trekken is mij helaas nog nooit gelukt!
maar eraf knikkeren wel
!
Vind het wel grappig.
)

Mieke_Lotte schreef:Saskiaatje schreef:Mijn paard gooit zijn hoofd tussen zijn benen, maakt zijn rug bol en bokt ontzettend hoog. Dus ik zit zover mogelijk achterover en denk in mezelf "Hou op, hou op, hou op!" en "Blijf zitten, blijf zitten!"
haha, dat doe ik ook!! Die van mij bokt ook zo gemeen
Meestal zeg ik ook nog hardop 'hou op!' haha, zie je mensen kijken...
Ik probeer achterover te blijven zitten, maar meestal wordt ik toch uit het zadel gewipt..

)
, wij moetn namelijk appeltaart trakteren als we eraf vallen, haha)
Maar bij een bok terwijl een pony door loopt blijf ik op m'n kont zitten alsof ik net door wou gaan zitten.
VeerenAshley schreef:En wat doen jullie met een paard dat eerst van voor omhoogkomt, vervolgens de kont de lucht in gooit en daarna van die rodeobokken met bolle rug geeft?
(Ik zelf doe in ieder geval niet het goede, zoals ik helaas een aantal keren heb mogen ondervinden)
VeerenAshley schreef:En wat doen jullie met een paard dat eerst van voor omhoogkomt, vervolgens de kont de lucht in gooit en daarna van die rodeobokken met bolle rug geeft?
(Ik zelf doe in ieder geval niet het goede, zoals ik helaas een aantal keren heb mogen ondervinden)

Ik ga altijd (niet dat het vaak gebeurt
) een beetje staan en achterover leunen.