[FILM]Shine kür op muziek Z1 + gewone proef

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Unfaithful

Re: [FILM]Shine kür op muziek Z1 + gewone proef

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 11:29

Mooi paard! Jammer van de spanning in de kür, maar je lost het goed op. Ik vind het ook hele mooie muziek, is wel mijn smaak voor een kür. Succes in Februari!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 11:52

ZElf doe ik niet mee dat weekend, start voorlopig niet maar wie weet kom ik wel even kijken, ligt een beetje aan je starttijd!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-07 15:02

daffodil schreef:
ZElf doe ik niet mee dat weekend, start voorlopig niet maar wie weet kom ik wel even kijken, ligt een beetje aan je starttijd!

Ok, zie je misschien vanzelf wel dan! Ik pb je ook even Knipoog Haha! !

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-07 15:02

*die ging dubbel*

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 15:08

ziet er mooi uit

fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 15:26

Hoi, nou daar ben ik dan Haha!
Ik heb alleen je kur nog echt goed bekeken. Leuke muziek Ja . Het is nu nog allemaal wat gespannen, maar dat komt vast wel goed en dan heb je echt een heel leuke, aansprekende kur.
Achterhandgebruik mag idd ook meer, maar volgens mij speelde de spanning hier ook wel in mee.
Verder vind ik dat je alles echt supernetjes oplost. En tjah je voeten.. dat kan niet hoor Vork . Haha, nee hoor, zoals je zelf als zei is het natuurlijk een aandachtspunt, maar je zit er verder netjes op en Shine heeft er niet echt last van.
Succes nog verder Knipoog

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-07 19:55

Ha Jona! Bedankt, en de spanning speelde idd een (te) grote rol Haha! , maar ach, ze zal er wel aan wennen hoor, ooit Vork !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 13:12

Ik vind het echt superfilmpjes Mir *LOL*
En ben echt onder de indruk van Shine nu ik jullie in het echt heb zien rijden. Wat verandert dat paard zodra jij er op ziet! En dat bedoel ik natuurlijk positief he Haha!

Weet zeker dat jullie samen die Z2 aankunnen en wie weet wat er nog meer in het verschiet ligt!

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 13:22

commentaar zoals al gezegt: klappervoetjes Clown , ook als je halt houd bij het eerst filmpje gaat meteen z'n hoofd omhoog, verder goede combinatie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 13:26

Zwiebervoetjes Haha! best leuk woord.
Maar Mir drijft absoluut niet de hele tijd door.
die zwiebervoetjes raken Shine niet eens.

_Tien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 13:37

Mooooooie kür. Inderdaad wat gespannen, maar dat komt vanzelf goed. Rest van de puntjes zijn al uitvoerig gesproken, dus ik ga alleen nog maar zeggen dat ik kippenvel kreeg, prachtige muziek die er wat mij betreft perfect bij past.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 13:44

ja de muziek vind ik ook helemaal geweldigggg *LOL*
maarja krijg je als je groot Enya fan bent Haha!

Sweet__Lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 13:47

Ik vind je eerste appuyement in de kur echt onwijs gaaf, omdat deze echt strak op de muziek gaat!!
Leuk paardje en hele mooie combi!!

Sweet__Lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 13:51

Oh ja....en ik vind de muziek echt geweldig! Ik hou wel van dat bombastische... Haha!

mirjam_kl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 14:23

oeeehh leuke muziek! heb alleen even het begin gehoord maar meteen 3 favorieten van me Lachen Prodigy, enya en o fortuna. Heerlijk!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-07 15:41

Vjellko schreef:
En ben echt onder de indruk van Shine nu ik jullie in het echt heb zien rijden.

Volgende keer komen kijken als we geen wedstrijd hebben, dan mag je een rondje of wat knopjes uitproberen Tong uitsteken ! Das beter toch, dan alleen uitstappen Haha! ?!

Fleur_Laura schreef:
ook als je halt houd bij het eerst filmpje gaat meteen z'n hoofd omhoog

Dat gebeurt als sinds onze eerste proef en ben bang dat ze dat altijd zal blijven doen ook haha! Ze houdt graag alles goed in de gaten, gelukkig geeft ze altijd wel weer meteen na zodra ik mijn teugels weer aanneem, krijg er ook maar heel af toe commentaar op van de jury's, gelukkig Vork !

Niamh schreef:
dus ik ga alleen nog maar zeggen dat ik kippenvel kreeg, prachtige muziek die er wat mij betreft perfect bij past.

Vjellko schreef:
ja de muziek vind ik ook helemaal geweldigggg *LOL*

Sweet__Lady schreef:
Oh ja....en ik vind de muziek echt geweldig!

mirjam_kl schreef:
oeeehh leuke muziek! heb alleen even het begin gehoord maar meteen 3 favorieten van me Lachen Prodigy, enya en o fortuna. Heerlijk!

Yess Haha! Haha! Haha! !

Sweet__Lady schreef:
Ik vind je eerste appuyement in de kur echt onwijs gaaf, omdat deze echt strak op de muziek gaat!!

Over het algemeen klopt het ritme gedurende de hele kür wel goed, maar dan moet je er wel in een bepaalde mate aan kunnen rijden om het zo gezet te krijgen, en dat ging nu helaas door de spanning niet! Maar ik vind dat ook 1 vd mooiste stukjes uit de kür hoor *LOL*!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 15:56

Oeh ja ik kom een keer rijden hoor *LOL*
Dat wordt me een giller vrees ik Bloos
Ben geen grote paarden gewend en al helemaal niet met Z-knopjs erop Haha!

utjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 16:13

Remember schreef:
Vjellko schreef:
En ben echt onder de indruk van Shine nu ik jullie in het echt heb zien rijden.

Volgende keer komen kijken als we geen wedstrijd hebben, dan mag je een rondje of wat knopjes uitproberen Tong uitsteken ! Das beter toch, dan alleen uitstappen Haha! ?!

Fleur_Laura schreef:
ook als je halt houd bij het eerst filmpje gaat meteen z'n hoofd omhoog

Dat gebeurt als sinds onze eerste proef en ben bang dat ze dat altijd zal blijven doen ook haha! Ze houdt graag alles goed in de gaten, gelukkig geeft ze altijd wel weer meteen na zodra ik mijn teugels weer aanneem, krijg er ook maar heel af toe commentaar op van de jury's, gelukkig Vork !

Ik heb er ook zo een, geloof ook niet echt dat je het gemakkelijk opgelost krijgt. Ze moeten gewoon even goed bekijken waar ze gebleven zijn Vork ,haha
Leuke filmpjes, ziet er goed uit. Hard door oefenen en je komt er zeker wel. Jullie zijn een mooie combinatie!

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 16:43

Ik vind het over het algemeen een heel mooi beeld, sjieke, passende combie! Paard is los in het lijf en heeft een fijne aanleuning. Voor het beeld is het mooier als je je voeten/benen wat stiller houdt, maar ja, je moet wat hebben om aan te werken he Haha! Ik vind persoonlijk dat de overgangen wat minder progressief mogen zijn, maar dat zal in loop van de tijd wel beter worden. Naarmate ze meer kracht en ervaring krijgt komt dat wel, netzoals wat je zelf noemde de gedragenheid. Gewoon lekker zo door trainen/starten dan komt het helemaal goed met jullie Vingers aflikken

Ennuh, zoals jij de kur doorrijdt (spanning/kijken) zo rijd ik elke week mijn "gewone" proeven Clown , ik weet dus heel goed hoe irritand dat is en hoe moeilijk het is om elke keer weer rustig te blijven en de spanning af te laten vloeien..... vind dat je dat heel goed doet, dat zie je nog wel eens ander gebeuren op een gemiddeld concours Knipoog

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-07 18:54

utjelover schreef:
Ze moeten gewoon even goed bekijken waar ze gebleven zijn Vork

Mijn tante kwam eens kijken, die vroeg achteraf of ik nou meer punten kreeg omdat het paard ook zo mooi meegroette Haha! Haha! Haha! !

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-07 21:25

vossie schreef:
Ennuh, zoals jij de kur doorrijdt (spanning/kijken) zo rijd ik elke week mijn "gewone" proeven Clown , ik weet dus heel goed hoe irritand dat is en hoe moeilijk het is om elke keer weer rustig te blijven en de spanning af te laten vloeien..... vind dat je dat heel goed doet, dat zie je nog wel eens ander gebeuren op een gemiddeld concours Knipoog

Gelukkig gaan de 'gewone' proeven steeds beter Ja, nu starten we ook wel regelmatig op dezelfde plekken dus dat scheelt maar ook als we ergens anders komen merk ik dat ik haar steeds meer kan overtuigen dat het allemaal wel meevalt met die bijtende bakkabouters Clown ! Die spanning af laten vloeien is idd lastig, en soms ben ik dat gemierenne*k van d'r ook echt wel zat hoor Haha! , maar er is maar 1 manier om het op te lossen en dat is gewoon rustig doorrijden en doen alsof je neus bloed haha! En nog bedankt voor je comliment Haha! !

utjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 09:20

Remember schreef:
utjelover schreef:
Ze moeten gewoon even goed bekijken waar ze gebleven zijn Vork

Mijn tante kwam eens kijken, die vroeg achteraf of ik nou meer punten kreeg omdat het paard ook zo mooi meegroette Haha! Haha! Haha! !

Als ze dat in gingen voeren, scoren wij meteen een negen! Haha! Clown

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 10:03

Ziet er leuk uit hoor, dat schrikken is jammer maar je lost het echt goed op! Ik moet er altijd wel om lachen, zelfs in een proef. Je hebt haar al wel meer in de oprichting, of zie ik dat fout? Succes!

Dors04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 12:31

leuk paardje heb je onder je kont zeg woej daar hou ik nou van!

ik zag trouwens heel brutaal dat er een bord van mijn vader ze bedrijf aan de muur hing
wist niet eens dat hij die manege sponserde ? (lijkt mij omdat dat bord er hangt )

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-07 14:35

anydale schreef:
Je hebt haar al wel meer in de oprichting, of zie ik dat fout? Succes!

Ja, gaat steeds beter en steeds makkelijker!