Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
daffodil schreef:ZElf doe ik niet mee dat weekend, start voorlopig niet maar wie weet kom ik wel even kijken, ligt een beetje aan je starttijd!
Vjellko schreef:En ben echt onder de indruk van Shine nu ik jullie in het echt heb zien rijden.
Fleur_Laura schreef:ook als je halt houd bij het eerst filmpje gaat meteen z'n hoofd omhoog
Niamh schreef:dus ik ga alleen nog maar zeggen dat ik kippenvel kreeg, prachtige muziek die er wat mij betreft perfect bij past.
Vjellko schreef:ja de muziek vind ik ook helemaal geweldigggg
Sweet__Lady schreef:Oh ja....en ik vind de muziek echt geweldig!
mirjam_kl schreef:oeeehh leuke muziek! heb alleen even het begin gehoord maar meteen 3 favorieten van meProdigy, enya en o fortuna. Heerlijk!
Sweet__Lady schreef:Ik vind je eerste appuyement in de kur echt onwijs gaaf, omdat deze echt strak op de muziek gaat!!
Remember schreef:Vjellko schreef:En ben echt onder de indruk van Shine nu ik jullie in het echt heb zien rijden.
Volgende keer komen kijken als we geen wedstrijd hebben, dan mag je een rondje of wat knopjes uitproberen! Das beter toch, dan alleen uitstappen
?!
Fleur_Laura schreef:ook als je halt houd bij het eerst filmpje gaat meteen z'n hoofd omhoog
utjelover schreef:Ze moeten gewoon even goed bekijken waar ze gebleven zijn![]()
vossie schreef:Ennuh, zoals jij de kur doorrijdt (spanning/kijken) zo rijd ik elke week mijn "gewone" proeven, ik weet dus heel goed hoe irritand dat is en hoe moeilijk het is om elke keer weer rustig te blijven en de spanning af te laten vloeien..... vind dat je dat heel goed doet, dat zie je nog wel eens ander gebeuren op een gemiddeld concours
Remember schreef:utjelover schreef:Ze moeten gewoon even goed bekijken waar ze gebleven zijn![]()
Mijn tante kwam eens kijken, die vroeg achteraf of ik nou meer punten kreeg omdat het paard ook zo mooi meegroette![]()
![]()
!
anydale schreef:Je hebt haar al wel meer in de oprichting, of zie ik dat fout? Succes!