Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
peehtje schreef:je zegt tegen esmee wel mooi dat je het zo moet doen maar zelf zie ik het niet in jou terug :S
het zal wel aan mij liggen denk ik
leuk koppie heeft ie en mooi shabrakje
Jullie hebben een leuke shet en ook 't scapadekje is erg gaaf!
) Esmée Eve_lien schreef:Stond deze shet ooit in Den Hoorn?
ik vind je zeker niet te groot hoor! ik kreeg dat commentaar ook altijd
maar het is mooi niet zo xp

mortje schreef:hej
naja ik zag dat het al wat oudere topic was maar ik wou toch iets kwijtik vind het heel goed van jullie dat jullie peesbeschermers hebben genomen want iemand die ken had ok een shet en gebruikten bandages die kon het niet en redd met bandages gerold tot in de hoefholtes en nu kan ze niet meer op haar shet rijden om dat zij pesen waren ofgeknelt zijn hoefholtes moet elke dag ingesmeerd worden en verzorgt maar wat ik ok goed vond dat jullie peesbeschermers hadden gekocht maar niet eigenwijs waren om ze te gebruiken omdat ze iets te groot waren vind ik zelf heel goed want die vriendin had norton peesbeshermers en die waren te groot maar die luistert egtnaar niemand en reed er geowoon mee en sorry dat ik dit nu ga zeggen maar je bent te groot je kan nog wel rijden dat kan wel maar voor het oog dan wel maar rijen kan je nog wel gewoon omdat het niet aan je lengte licht maar aan je gewicht vind
ik hoop dat je dit leest
gr leuke shet trouwens egt dat kopie van hem egt schatiig hem zelf 2 shetjes veulentje op komst oja de bak kan snel te zwaar worden maarja