staat der heeel goed

en je staat nog super op der

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Armanii schreef:ISABELL IN ROZE![]()
staat der heeel goed
en je staat nog super op der
_Lot_ schreef:Wat een dotje, echt heel schattig om zo naar te kijken. Denk dat je qua lengte mooier op de haf past, maar dit is niet storend om te zien.
cruel_rider schreef:¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Blingh schreef:loveballa schreef:hoe kan een dekje van anky© nou passen? die heeft toch alleen maat full hoe kan dat nou passen op een shet...maja was maa een vraag hoor niet bedoeld als commentaar
Je ziet toch dat het past?
Jukebox schreef:ik vind je te groot.
loveballa schreef:iedereen doet zo onaardig tegen mij :'( ik bedoel het niet zo hoor maar ik zeg gewoon wat ik denk...ja als iemand tegen mij zeikt laat mij dan een keer zeggen steek dat in je dikke reet....ja haloo jullie doen net aslof jullie alles zo goed weten en altijd op alles en iedereen commentaar mogen hebben...
en speciaal voor nikkiej86 ik rijdt Z1 hoor...
maja daar heb ik wel foto's van maar ik heb geen digitale anders had ik die allang laten zien
Le_onie schreef:loveballa schreef:iedereen doet zo onaardig tegen mij :'( ik bedoel het niet zo hoor maar ik zeg gewoon wat ik denk...ja als iemand tegen mij zeikt laat mij dan een keer zeggen steek dat in je dikke reet....ja haloo jullie doen net aslof jullie alles zo goed weten en altijd op alles en iedereen commentaar mogen hebben...
en speciaal voor nikkiej86 ik rijdt Z1 hoor...
maja daar heb ik wel foto's van maar ik heb geen digitale anders had ik die allang laten zien
aah gossie, sterkte grote meid!
kom op penny, als je zo reageerd, reageer dan niet! je bent echt kinderachtig bezig hoor.. je moet is even naar je zelf kijken.