Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
thaollat schreef:GoedeMorgen!!
Wat een spetterende filmpje..
En Marit en Mayo.. Jullie weten hoe Ko is.. dus Ik vind dat jullie het goed gedaan hebben!!!
Achjah.. wel weer eens iets anders van Miss Penny...Haha
Groetjes Maris
)of zo? Meid wat blijf je zitten!kojack schreef:thaollat schreef:GoedeMorgen!!
Wat een spetterende filmpje..
En Marit en Mayo.. Jullie weten hoe Ko is.. dus Ik vind dat jullie het goed gedaan hebben!!!
Achjah.. wel weer eens iets anders van Miss Penny...Haha
Groetjes Maris
Dit maakt Marit heel erg stoer, beetje penny-af dus
. Net een rodeopaard
.
. Knap dat je die sprongen uit kon zitten, helemaal omdat het zomaar uit t niets komt
.
) kwartje van: ohhh, het was charcasme!
geloof ik. Had er ook niet eens bij stilgestaan om er af te springen dus een hele snelle en goeie beslissing. Pees moet eerst beter worden. En je bent nog heel gebleven dat lijkt me ook erggg belangrijk. Mijn broer heeft een behoorlijker val gemaakt in zelfde situatie. Paard na ziekte, maanden stilgestaan en dan mocht ie stappen tijdens de les
Niet echt slim dus, want jullie snappen hem al. Paard wilde meer maar is tegengehouden immers moest blijven stappen. Nou ja het resultaat; paard werd een beetje gek. Een paar flinke bokkesprongen en meneer lag er af. Nou ja gelukkig is ook dat goed afgelopen. Succes met de pees van je paard en jij weet het beste voor je paard, dus gewoon doen wat je denkt wat je moet doen. 
! Complimenten aan de amazone!!