Succes verder met de wedstrijden, maar dat komt wel goed zo te zien.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LoveLeandro schreef:ziet er super netjes uit!!!
ik ben benieuwd naar een filmpjewant ze lijkt erg los in het lijf
alleen et erop dat je je hakken uitdrukt en je zet je rechterhand nog wat vast.. (veel oefenen met rechtrichten)
Veel succes verder!
en de foto's zijn ook erg mooi gemaakt!
owjah, op foto 6 loopt ze niet zo erg op de voorhand als het lijkt hoor, de horizon is scheef. volgens mij loopt ze daar ongeveer recht.
Schimpie schreef:Mooie haf hoor, mooi slank!!
Enne.......je hebt in iedergeval genoeg beenbescherming om hahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!
suusiejj schreef:zojij hebt daar ff een onwijsmooie haf meid !!
knijp je handen er maar mee dicht
wat een nek
ikweet niet of het al gevraagd is maar waarom hebje achter ook springschoenen?
verder mijn complimenten
Louiza schreef:suusiejj schreef:zojij hebt daar ff een onwijsmooie haf meid !!
knijp je handen er maar mee dicht
wat een nek
ikweet niet of het al gevraagd is maar waarom hebje achter ook springschoenen?
verder mijn complimenten
& marloes
had t al is gezegd maar vind t niet erg om nog is te zeggenze heeft achter een wondje op de kroonrand en ik wil niet dat die groter wordt omdat t nogal snel kapot gaat daar t werkt iig een beetje zo komt t iig niet veel zand en prut op gelukkig loopt ze helemaal niet gevoelig oid gewoon normaal t is ook heel oppervlakkig majah kan er maar beter voorzichtig mee zijn voor t groter wordt ofz.
Louiza schreef:susiej,
hihi dankjekomt vast goed met die van jou, weeetje! zie in je profiel dat jouwe dr papa alacher is
daar heeft myrthw 2 veulentjes van gehad bij de fokkers! een merrie en een hengst, die hengst staat op een hengstenstal merrie bij particulier
wel grappig
Louiza schreef:stuur je wel ff een pm
Evy schreef:Dit is voor het eerst dat ik een haflinger zo heb zien lopen (vanaf de foto dan)
Zo te zien heeft ze mooie gangen en loopt ze lekker soepel.
Het ziet er allemaal zo makkelijk uit...
Heel veel succes jullie 2, jullie komen er echt wel hoor!