jarrah schreef:Tip: rijd je paard lekker ontspannen voorwaarts, houd een lekker luchtig contact met die mond en ga gewoon lekker overgangen en figuren rijden...
Op het moment dat jij jou paard lekker voorwaarts en ontspannen aan je been hebt zal je merken dat hij vanzelf zal proberen jou hand te volgen en mee te nemen naar beneden...
Het zal iig voor jou zelf ook een stuk prettiger rijden, want volgens mij moet jij aardig pijn in je armen hebben na een half uurtje?!?
Je hebt een leuk paard, daar moet je zuinig op zijn, maar ik ben bang dat je op deze manier een paard krijgt wat op een gegeven moment geen lol meer in het werk heeft en in protest zal komen (vandaar denk ik ook dat steigeren)
Ik zou dus zeggen: ga lekker werken aan de voorwaarste drang en ontspanning, dan zal je merken dat de rest je een stuk makkelijker af zal gaan! Je paard is nog jong zat, ga er lekker van genieten zou ik zeggen.....
Suc6 ermee!
Helemaal mee eens

Onwijs gaaf paardje ook idd!

)
maar voor een 3 jarige is het niet het belangrijkste dat hij aan de teugel loopt maar dat hij op zijn eigen benen loopt en naar je hulpen luisterd...
Noujaa..ik vind dat ze het zelf uitlokt met die foto's. Ziet er niet uit ja voor zo'n jong paard. Ik vind het echt heel zielig!!!!!! (bedoel ik niet penny-achtig