Shetlander × Ijslander @ Dressuur Work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Saar_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 22:30

jullie snappen het echt niet hé ?

bOwieGeeske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 22:32

SAAR_TJE ; nou blijkbaar niet als jullie dat zeggen..

aerdenhout1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 22:33

Bokken en steigeren is een vorm van protest! Ja wat wij er van vinden, maar jullie vinden jezelf dus niet te groot????Meisjes...kijk nu eens goed naar de foto's en zeg dan zelf je rijdt toch een heel klein beetje voor gek?En die instructrice waar jullie het over hadden geeft die jullie dan les?

Yentl_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 22:37

jullie kunnen gewoon meelopen als jullie de beugels uitdoen!!

Kitty84

Re: Shetlander × Ijslander @ Dressuur Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 22:38

Ik denk dat het toch niet door komt...

De shet moet letterlijk door zijn pootjes zakken en dan nog is ie gestruikeld

En sja..dat draven/bokken/steigeren

*zegt maar niks meer*

Toch wel naar als je je hobby over de rug (letterlijk) van een pony moet uitoefenen

Saar_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 22:42

doe de pony A>U>B een plezier en kap er mee. Je ziet toch ook wel dat dit niet meer past? En als je van kleine paarden houd. ga dan een IJslander rijden.

Kitty84

Re: Shetlander × Ijslander @ Dressuur Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 22:43

@ saartje

vivanes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 22:44

Luister eens even hier, als die pony bokt en steigert, en gelijk gaat aandraven als je erop kruipt, is dat een duidelijk teken dat de pony zich niet lekker voelt met dat koeiegewicht op z'n rug. Als je dat nog niet begrijpt, heb je wel een hele dikke plank voor je hoofd....

Emmaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 22:58

Jullie zijn gewoon belachelijk te groot en te zwaar, wat is nou de lol om op zo'n klein beestje te rijden?
jullie hinderen hem.

ik zal even temmen, dit word toch weer een topic van 10 bladzijden.

Loje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 22:59

Ik ben het helemaal eens met wat jullie hier zeggen, maar ik vind dat sommigen toch wel heel erg kwetsende dingen zeggen over de TS. Natuurlijk is ze veel te groot, en te zwaar, maar dat kun je ook anders brengen. Ikzelf zou me er heel poedersuiker over voelen als mensen zeggen dat ik dikke bovenbenen heb e.d. Dat kan toch ook wel iets minder kwetsend?

Nanak

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 23:02

ik zou gewoon lekker gaan wandelen en knuffelen met die pony! niet meer erop stappen want je doet hem er geen plezier mee, en ik denk jezelf ook niet als je zo onhandig zit...
ik vind dat je het commentaar hier niet moet zien als zeiken, maar meer als advies! die pony kan nou eenmaal niet praten, dus zullen andere het je duidelijk moeten maken als je het zelf niet merkt

BianCatjee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 23:03

ik heb zo'n beetje het hele topic gelezen en er is al een hoop commentaar gekomen.. ik kan amper naar die fotos kijken, ik vind het echt zielig
het bokken en stijgeren is inderdaad het 'protesteren/tegen werken' dat hij niet wilt!!
ik heb dit ook met een pony gehad maar daar paste ik nog heel goed op maar ze was drachtig wat wij dus niet wisten.. ze geven het zelf aan door dus te stijgeren/bokken/draven!!
alsjebliefd dames, doe dit beestje een plezier en ga lekker met hem knuffelen, poetsen en de rest wat er al genoemd is.. ook kan je een soort van spelletjes doen met ze, of probeer iets anders leuks te doen met hem!! Je zal hem een hoop plezier doen als je hiermee stopt en gewoon lekker gaat knuffelen of met ze wandelen enz. zodat hij wel beweging houd!! en zo bespaar je ook een hoop levensjaren voor hem als je nu stopt met rijden!!
verder vind ik dit echt een schat van een shetlandertje en dat setje staat hem echt super
ik hoop dat jullie nu (eindelijk!) gaan inzien dat dit echt niet kan!!
groetjes BianCatjee

noekje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 23:04

Sorry hoor maar wat voor instructrice heb jij?
Oke ik hou er over op, het is wel duidelijk nu Khoop echt dat je wat met het advies doet!

Shadow0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 23:06

Slotje.