Turbo en ik @ springwork

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 16:47

MarJoo_ schreef:
@ karoliena: dank je wel.

Ik neem aan dat je snapt dat ik dat cynisch bedoelde, maar gaan jullie maar lekker verder met mensen afkraken die netjes hun mening zeggen maar dan wle zonder mij, kinderachtig gedoe.

Moon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 16:47

srry,, heb het hele topic niet doorgeploegt..
trouwens..
je kan ut ook op een aardige manier zeggen

THHIRZA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 16:48

MarJoo_ schreef:
@ lorenzolover: Ben je uit op een boktrel ofzo ?

@ Darkmoona: LEEES NOU EVEN.. ZE RIJDT NIET MEER!

nop jij wel geloof ik

Stopcontact

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 16:50

karoliena schreef:
MarJoo_ schreef:
@ karoliena: dank je wel.

Ik neem aan dat je snapt dat ik dat cynisch bedoelde, maar gaan jullie maar lekker verder met mensen afkraken die netjes hun mening zeggen maar dan wle zonder mij, kinderachtig gedoe.

Tuurlijk snap ik dat, maar ik ga er niet negatief op in om verdere zeurreacties te voorkomen.

@ Darkmoona: Ja sorry, maar het is nou al zooo vaak in het topic gezegd dat ze er mee stopt en toch blijven er mensen doorgaan. Is ook niet leuk voor de TopicStarter

Moon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 16:53

nee, ik snap ut..
k zal in vervolg tog het hele topic maar doorploegen

Kaia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 16:56

MarJoo_ schreef:

@ Darkmoona: Ja sorry, maar het is nou al zooo vaak in het topic gezegd dat ze er mee stopt en toch blijven er mensen doorgaan. Is ook niet leuk voor de TopicStarter

het feit is dat de foto's er nog steeds staan... en dat daar commentaar op gaat geven! Logisch toch! Ik heb ook geen zin om 4 hele pagina's gezeur door te lezen! Haal dan de foto's weg..krijg je ook geen gezeur meer!

En je kan inderdaad best wat aardiger reageren. Ja, het is heel vervelend dat 1000x hetzelfde gezegd wordt, en dat het vaak niet op een aardige manier gebeurt... maar als je GOED LEEST dan blijkt dat darkmoona ook tips geeft (springen en vd).... wees blij dat iemand zo reageert!
Wat voor een reacties wil je anders? Goed dat je stopt...leuke shet? Dan noem ik het geen haw meer

maar goed...dan toch maar! Wijs besluit, veel plezier en succes met de shet!

Stopcontact

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 16:57

Ik denk gewoon niet dat de TS het leuk vind om nog steeds te horen dat ze te lang is. Dat weet ze gewoon nu wel.

_Kelly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 17:01

Watch_Me schreef:
Dit vind ik echt niet kunnen,sorry

ik ok niet! ga het bijna zielig vinden ja als je geen gezeur en geeen gezeik wil dan moet je die foto's niet plaatsen he je weet dat je dat kan verwachten! (beschouw het als een tip!)

ArGieVai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 17:04

mijn commentaar: leuke shet maar jij bent ECHT te groot voor hem en je beugels zitten ook nog eens te kort! je ziet ook dat als je springt, jij je benen naar achter legt en ze op je pony's flanken komen!! ook trek je je handen een beetje naar je toe, je moet meer toestaan en meegaan boven de sprong!! voor de rest niks te melden ga erg met de rest mee

Revanches

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 17:08

amsolusa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 17:18

darkmoona schreef:
nee, ik snap ut..
k zal in vervolg tog het hele topic maar doorploegen

Misschien dat je dan volgende keer ook normaal nederlands kan praten?

de vraag van de ts is: ben ik te groot?
Het antwoord lijkt me al duidelijk: Ja!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 19:02

De TS weet het nou wel.

Ja, ze is te groot, en JA daar gaat ze wat aan doen. WAT willen jullie dan nog bereiken met het steeds maar weer herhalen ervan dat ze te groot is? Ik neem aan dat je zoiets zegt om de mensen en het pony'tje te helpen, maar als dat al 10x is gezegd voor jou lijkt dat me geen nut hebben (ZEKER NIET als de TS al aangeeft dat ze dat inziet en er niet meer mee gaat springen!!!).

Bovendien, in de richtlijnen van HAW:
# Het heeft geen zin om een opmerking die al 10 keer is gemaakt nog eens te gaan herhalen

Kortom; waarom doen mensen dat nou nog steeds? Natuurlijk mag je je mening geven, daar is dit allemaal voor... maar waarom zou je dat willen doen als dat al zo vaak gedaan is en als de TS er toch niets meer aan heeft?

m_goodluck

Re: Turbo en ik @ springwork

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 19:11

@MarJoo_: EN JIJ BENT...?
Tegenwoordig leven wij in een wereld met vrije meningsuiting.. dit betekent dus dat iedereen het recht heeft om zijn mening te uiten...! wat dat dan ook is!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 19:14

m_goodluck schreef:
@MarJoo_: EN JIJ BENT...?
Tegenwoordig leven wij in een wereld met vrije meningsuiting.. dit betekent dus dat iedereen het recht heeft om zijn mening te uiten...! wat dat dan ook is!!

Hierbij: Ik vind dit een ontzettend domme reactie en het zegt wel weer wat over jou Tjaaa sorry. Vrijheid van meningsuiting he

Oja, lees mijn bericht boven jouw bericht eens. Als jouw commentaar al zo vaak gegeven is, en de TS geeft al aan er wat mee te doen, WAT wil je er dan mee bereiken het nog eens te geven

Francien_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 19:20

Leuke shet. Ik vind alleen wel dat je beter een grotere pony kan zoeken. Je pony kan zo moeilijker zijn evenwicht bewaren als jij zo groot bent. En eerlijk gezegd vind ik het ook niet zo heel raar dat je pony niet wil galoperen.

m_goodluck

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 19:21

Ten eerste heb ik geen bericht geplaatst waarop MarJoo_ gereageerd heeft maar ik reageerde gewoon op haar omdat ze iedereen af zit te kafferen en ik me afvroeg waarom omdat iedereen mag zeggen hoe hij of zij erover denkt (dit is bokt!) en ten tweede snap ik niet waarom dit iets over mij zegt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 19:24

m_goodluck schreef:
Ten eerste heb ik geen bericht geplaatst waarop MarJoo_ gereageerd heeft

Ik zeg toch ook niet dat dat zo is

Citaat:
en ik me afvroeg waarom omdat iedereen mag zeggen hoe hij of zij erover denkt (dit is bokt!) en ten tweede snap ik niet waarom dit iets over mij zegt?

Beetje last van je ogen Zie het berichtje van mij een paar berichten boven deze nu.

Bovendien heb je nog altijd mijn vraag niet beantwoord. Weet je even zo snel niets? Je geeft je mening, maar waarom? Omdat je het leuk vindt om de TS lekker af te zeiken? Omdat 10 anderen het ook al hebben gedaan dus kan een 11de er ook al bij?

m_goodluck

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 19:31

Sorry dat ik het zeg maar je bericht slaat echt helemaal nergens op:

Volgens mij heb jij toch echt last van je ogen want jij typte:

Als jouw commentaar al zo vaak gegeven is, en de TS geeft al aan er wat mee te doen

Ik zeg net dat ik er geen commentaar op gegeven heb!
Daarom kan ik deze vraag ook niet beantwoorden!:

WAT wil je er dan mee bereiken het nog eens te geven?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 19:33

Je kan niet alleen niet lezen, maar je weet zelf niet eens meer wat je wel of niet getypt hebt

Citaat:
ja sorry.. maar ik vind je ook echt veelste groot.. en al helemaal om er mee te gaan springen.. laat haar voor een karretje lopen ofzo!/

Nogmaals mijn vraag, gezien het allemaal te moeilijk voor je is anders:

Als jouw commentaar al zo vaak gegeven is, en de TS geeft al aan er wat mee te doen, WAT wil je er dan mee bereiken het nog eens te geven

Ofwel, wat makkelijker:
Waarom geef je commentaar dat al 10x gegeven is? Waarom geef je commentaar dat niet meer van toepassing is omdat de TS al gezegd heeft er wat aan te doen?

m_goodluck

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 19:34

Even om je eraan te herinneren: ik plaatste een bericht voor MarJoo_ omdat ze vond dat niemand hier zijn mening mag geven volgens haar. en ik ben het hier niet mee eens.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 19:36

Hoe zit dan nou, ga je mijn vraag nog beantwoorden of niet?
MarJoo heeft hier niets mee te maken, ik snap gewoon niet waarom je destijds dat commentaar gaf en nu komt met het argument jaaa vrijheid van meningsuiting. Niemand zegt dat mensen geen mening mogen geven volgens mij

Is het nou zo moeilijk om gewoon even te antwoorden? Ja: want je weet geen goed antwoord. KENNELIJK.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 27-04-06 19:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Kimbers

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 19:36

Als iedereen nou eens ophoudt met commentaar geven op elkaar. Zo wordt dit topic een nogal verziekt namelijk voor de TS. Lijkt me dat zij commentaar wou op haarzelf en haar shet(heeft ze nu ook gehad) en ze niet zit te wachten op ruzie's tussen bokkers.

m_goodluck

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 19:40

Ik weet wel degelijk een goed antwoord! MarJoo heeft er zeker wel iets mee te maken! Ik plaatste mijn bericht namelijk voor haar (snap zowieso niet waarom jij dan antwoord maargoed.) Ik gaf gisteren of eergisteren het commentaar dat ik haar te groot vind ja en nu geef ik het argument vrijheid van meningsuiting omdat ik haar gewoon te groot VINDT (ik vind dit wel degelijk een mening!!!!!!)

Maargoed, ik ga hier geen berichten meer voor jou plaatsen.. ik heb wel iets beters te doen. Ik heb namelijk wel een leven!

Daag!

Yonne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 19:41

Ik denk dat dit een beetje uit de hand loopt.. kan er niet beter een slotje komen hier? De TS weet het nu, en dat is genoeg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 19:42

m_goodluck schreef:
Ik weet wel degelijk een goed antwoord! MarJoo heeft er zeker wel iets mee te maken! Ik plaatste mijn bericht namelijk voor haar (snap zowieso niet waarom jij dan antwoord maargoed.) Ik gaf gisteren of eergisteren het commentaar dat ik haar te groot vind ja en nu geef ik het argument vrijheid van meningsuiting omdat ik haar gewoon te groot VINDT (ik vind dit wel degelijk een mening!!!!!!)

Maargoed, ik ga hier geen berichten meer voor jou plaatsen.. ik heb wel iets beters te doen. Ik heb namelijk wel een leven!

Daag!

Marjoo heeft niets met mijn vraag aan jou te maken. Oh, waarom ik op jouw berichtje antwoord? Vrijheid van meningsuiting

En nogmaals, wat wilde je met die opmerking bereiken? Je geeft nog altijd geen antwoord. Je weet duidelijk niet waar je nou eigenlijk mee bezig bent.

Veel succes met je leven, wat weinig kan voorstellen als jij je in je virtuele wereldje al zo dom gedraagd.