MarJoo_ schreef:@ karoliena: dank je wel.
Ik neem aan dat je snapt dat ik dat cynisch bedoelde, maar gaan jullie maar lekker verder met mensen afkraken die netjes hun mening zeggen maar dan wle zonder mij, kinderachtig gedoe.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MarJoo_ schreef:@ karoliena: dank je wel.
MarJoo_ schreef:@ lorenzolover: Ben je uit op een boktrel ofzo ?
@ Darkmoona: LEEES NOU EVEN.. ZE RIJDT NIET MEER!
karoliena schreef:MarJoo_ schreef:@ karoliena: dank je wel.
Ik neem aan dat je snapt dat ik dat cynisch bedoelde, maar gaan jullie maar lekker verder met mensen afkraken die netjes hun mening zeggen maar dan wle zonder mij, kinderachtig gedoe.
MarJoo_ schreef:
@ Darkmoona: Ja sorry, maar het is nou al zooo vaak in het topic gezegd dat ze er mee stopt en toch blijven er mensen doorgaan. Is ook niet leuk voor de TopicStarter
Watch_Me schreef:Dit vind ik echt niet kunnen,sorry
ja als je geen gezeur en geeen gezeik wil dan moet je die foto's niet plaatsen he
je weet dat je dat kan verwachten! (beschouw het als een tip!)
maar jij bent ECHT te groot voor hem en je beugels zitten ook nog eens te kort! je ziet ook dat als je springt, jij je benen naar achter legt en ze op je pony's flanken komen!! ook trek je je handen een beetje naar je toe, je moet meer toestaan en meegaan boven de sprong!! voor de rest niks te melden ga erg met de rest mee
darkmoona schreef:nee, ik snap ut..
k zal in vervolg tog het hele topic maar doorploegen

m_goodluck schreef:@MarJoo_: EN JIJ BENT...?
Tegenwoordig leven wij in een wereld met vrije meningsuiting.. dit betekent dus dat iedereen het recht heeft om zijn mening te uiten...! wat dat dan ook is!!
Tjaaa sorry. Vrijheid van meningsuiting he

m_goodluck schreef:Ten eerste heb ik geen bericht geplaatst waarop MarJoo_ gereageerd heeft
Citaat:en ik me afvroeg waarom omdat iedereen mag zeggen hoe hij of zij erover denkt (dit is bokt!) en ten tweede snap ik niet waarom dit iets over mij zegt?
Zie het berichtje van mij een paar berichten boven deze nu. 
Citaat:ja sorry.. maar ik vind je ook echt veelste groot.. en al helemaal om er mee te gaan springen.. laat haar voor een karretje lopen ofzo!/

m_goodluck schreef:Ik weet wel degelijk een goed antwoord! MarJoo heeft er zeker wel iets mee te maken! Ik plaatste mijn bericht namelijk voor haar (snap zowieso niet waarom jij dan antwoord maargoed.) Ik gaf gisteren of eergisteren het commentaar dat ik haar te groot vind ja en nu geef ik het argument vrijheid van meningsuiting omdat ik haar gewoon te groot VINDT (ik vind dit wel degelijk een mening!!!!!!)
Maargoed, ik ga hier geen berichten meer voor jou plaatsen.. ik heb wel iets beters te doen. Ik heb namelijk wel een leven!![]()
Daag!