Rijden ziet er netjes uit

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MlouBlou schreef:sorry hoor maar je zit veel te ver achterover waardoor
je snel het paard in de rug blokkeerd..
en je zit er echt doorgezakt op
naar achteren die schouders en snuit de lucht in!
voor de rest leuk fjordje!!
MrsSoliana schreef:MlouBlou schreef:sorry hoor maar je zit veel te ver achterover waardoor
je snel het paard in de rug blokkeerd..
en je zit er echt doorgezakt op
naar achteren die schouders en snuit de lucht in!
voor de rest leuk fjordje!!
Hoe durf je, ze weet zelf zo goed WAT eraan schort dus ze wil liever geen commentaar![]()
Maar je hebt wel gelijk
PrinCessRomy schreef:Whispertje schreef:@ talisha: bedankt, dat is zeker een compliment!
@christel 1857: Ja, taco heeft meer moeite met ruimte in de draf. Ik had laatst op hem gereden, en het is echt zo'n
typische hobbelfjord. Bij Whisper wordt ik soms nog wel even uit het zadel opgegooid
en wat bedoel je daar nou weer mee?
ik vind je jammer genoeg toch wel een tikkeltje arrogant overkomen jammer, want je bent een lekkerding![]()
ohw en je pony is trouwens ook een lekkertje![]()
succes verder!
wematje schreef:Ik weet niet of jij het door hebt maar Kelly loopt jou al steeds te verdedigen hoor beetje vreemd dat je dan z'on misplaatste reactie geef dat Taco een typische hobbeldraf heeft ze heeft al meer bereikt als jij met je 'top fjord'
wematje schreef:Ik weet niet of jij het door hebt maar Kelly loopt jou al steeds te verdedigen hoor beetje vreemd dat je dan z'on misplaatste reactie geef dat Taco een typische hobbeldraf heeft ze heeft al meer bereikt als jij met je 'top fjord'