amarinsjuh schreef:: Ik weet dat jij het kan (zelfs sissy kreeg jij naar beneden!),
jah
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
amarinsjuh schreef:: Ik weet dat jij het kan (zelfs sissy kreeg jij naar beneden!),
kinuh schreef:melisje999 schreef:Wat een gezeik christine
lotjj92 geeft haar mening naar mijn gevoel iets te duidelijk maargoed. daar ga ik verder niet op in.
Kinuh: Ik weet dat jij het kan (zelfs sissy kreeg jij naar beneden!), maarja, yongster is nou eenmaal niet de makkelijkste en als sommige mensen dat niet accepteren laat ze dan maar gewoonPB's verwijderen en als het echt niet ophoud een Mod waarschuwen
. Het hoofdstel zit idd niet goed maar daar moet je zelf morgen ofzo eventjes naar kijken
Verder zijn het leuke foto's zeker
-X- Melissa
Jaa, hoofdstel moet ik even naar kijkenEn idd, ik weet best dat ik het kan en daar twijfel ik niet aan
maar Younk is nou eenmaal niet makkelijk
Jij kan het, geen zorgen! Spirit schreef:Is het niet vaak de bedoeling dat een titel aandacht trekt, zodat mensen naar het topic gaan kijken?
Bovendien staat er niets in de titel dat niet klopt, dus wat is het probleem?
Leuke pony hoor!
? 
) aan de teugel te krijgen, dus ze kan het wel
Spirit schreef:Dat bedoelde ik niet
Om de aandacht naar het topic te krijgen. Ik wil iig altijd een pakkende titel verzinnen voor mijn topics.
melisje999 schreef:amarinsjuh: het is haar gelukt om sissy (pony van de manege, ws een erg moeilike pony eerst) aan de teugel te krijgen, dus ze kan het wel
Spirit schreef:Dat bedoelde ik niet
Om de aandacht naar het topic te krijgen. Ik wil iig altijd een pakkende titel verzinnen voor mijn topics.

kinuh schreef:bokkiej schreef:mensen verwachten dat er dan een Z2 paard ook Z2 gaat rijden.
veel succes meis!en hopelijk doe je het goed met de wedstrijden!
hard oefen!
heb je ook les met haar?
Met hemJep 2x in de week
Dan loopt hij ook nageeflijker & ontspannen
Daarom maken die stomme reacties me niets meer uit, ik weet van mezelf dat Younk en ik het best kunnen
hvJ_VersaCii schreef:Haha, lekker topic word dit zeg, ik vind het een mooi ponytje, met les kom je er wel
Met les gaat het ook stukken beter
amarinsjuh schreef:Laat maar..
Maar christine het komt wel goed met jou en younkie
en met jou en Younk ook

.
.
Sammiej schreef:Bewijs persoon nummer telkwijt; Youngster kan het hoor![]()
Leuk Christine!
Laat iedereen maar lekker praten, je hebt een goede kans om
verder te komen, en Youngster kan lekker genieten van alles en nogwat.
Leuk hoofdstel ..
jij weet dat je het met younk kan en ik weet ook dat het geen makkelijk pony is en al helemaal geen automaat
veel plezier met m
Zolang je maar plezier hebt toch? Sammiej schreef:Bewijs persoon nummer telkwijt; Youngster kan het hoor![]()
Leuk Christine!
Laat iedereen maar lekker praten, je hebt een goede kans om
verder te komen, en Youngster kan lekker genieten van alles en nogwat.
Leuk hoofdstel ..
Kyralovertje schreef:Leuke pony hoor!
Trek je lekker niks aan van de vele onzinnige reacties!
Hij loopt zo lekker ontspannen en ik weet zeker dat het met les en enthousiasme het helemaal goed gaat komtZolang je maar plezier hebt toch?
Margot_VH schreef:gewoon niet meer op de offtopic reactie reageeren chrisjij weet dat je het met younk kan en ik weet ook dat het geen makkelijk pony is en al helemaal geen automaat
veel plezier met m