Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

whaha
hij is wel mooi

)
van achter ballen en tussen z'n benen nix
misschien kan die zichzelf wel voortplanten =O wie weet
haha, nee, maar ff serieus .. vind het nu wel erg vreemd dat de TS niet meer op komt dagen .. Haloóó!!
haha x en k kan ook geen leuter vinden
nikkiej_86 schreef:ik ben hier al een tijdje en mischien is dit een domme vraag maar ff tussen door wat is TS ???haha x en k kan ook geen leuter vinden
Jennietje schreef:over dat bit heb je al genoeg gehoord ..
Misschien is hij gewoon een hengst/merrievan achter ballen en tussen z'n benen nix
haha, nee, maar ff serieus .. vind het nu wel erg vreemd dat de TS niet meer op komt dagen .. Haloóó!!
Oja! en hij (/zij?) is wel mooi hoor

kimbalover schreef:Jennietje schreef:over dat bit heb je al genoeg gehoord ..
Misschien is hij gewoon een hengst/merrievan achter ballen en tussen z'n benen nix
Jah, het is gewoon een he(r)mafrodiet![]()
weet niet of het hermafrodiet is of hemafrodiet

kimbalover schreef:
kimbalover schreef:Jennietje schreef:over dat bit heb je al genoeg gehoord ..
Jah, het is gewoon een he(r)mafrodiet![]()
Vind ik wel een toepasselijke naam voor het dier op het moment 
Jus_dOrange schreef:Hmm, ik eis standfoto's, foto van de achterkant met staart om hoog en foto van de achterbenen van onderen gezien.
Heb hier nog wel een merrie, als er al ruinen aan gesnuffeld worden word ze al superhengstig .. En ach, zou een van beide zich losrukken heb ik er geen problemen mee
krijgen we vast een mooi veulentje
(mooie donkey en grappige Chesney, kan niet beter
)LittleRose schreef:Ja dit keer een
ECHTE
(appaloosa) hengst.

Poeltje schreef:LittleRose schreef:Ja dit keer een
ECHTE
(appaloosa) hengst.
*Roept naar pielemans*
Ik krijg geen antwoord! Mmmm, misschien is 't dan toch een merriemans.
Ben benieuwd waar ze blijft! 
DunDijk schreef:Misschien even ter info
De TS is de hele dag nog niet online geweest dus ze zal het waarschijnlijk nog niet gelezen hebben dat er word getwijfeld aan het geslacht van het paard
ooh, 1 dag pas .. k dacht dat het langer was!
sorrysorrysorry _/-o_

FuRyoMaRLoeS schreef:Wuahaah ik lig hier echt dubbel om dat gekibbel van jullie, wuaha!
Ik ben benieuwd naar de reactie van de TS, haha
Dat gemier of die ene hengst is of niet
FuRyoMaRLoeS schreef:Wuahaah ik lig hier echt dubbel om dat gekibbel van jullie, wuaha!
Ik ben benieuwd naar de reactie van de TS, haha
word ook melig! Ben de afgelopen 2 weken echt ontiegelijk hyper, melig en energievol .. Komt vast door me vitaminepillen .. als ik die toch niet had