Nickyu @ work op MAESTRO(andalusier)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kjoetie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 17:48

Mooi paard, maar misschien moet hij toch nog wat afvallen? Hij is wel erg dik hoor...

kjoetie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 17:50

YEAH WHIEHIE 5 pagina's nu mag iedereen weer lief zijn

Eerlijk gewonnen he fem?

Mag ik nu door voor de wasmachine?

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 17:50

Veels te dik, das heel erg zielig!

kjoetie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 17:51

SST, nou niet meer teveel zeuren, want we moeten op 5 pagina's blijven.. anders verpest je mijn snode plan

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 17:52

Wat krijg ik van je als ik verder mijn mond houd?

kjoetie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 17:54

euhm... dan delen we de wasmachine?

Maar nu weer ontopic of per pb, want anders worden de modjes boos en ik ben een braaf bokkertje dus dat wil ik niet op mijn geweten hebben

Ik vind het ook gewoon fijn voor Nickyu dat ze lekker heeft kunnen uitwaaien, doet een mens goed... en het ziet er gewoon goed uit voor na 5 jaar western weer te dressuren

Noukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 17:55

haha, toch bijna die 6 pagina's dus (met wat 'helpers' )

maar: ja, hij is rond, viel me ook op, maar hij ziet er ook ontzettend tevreden uit in zn werk en heeft zo te zien nergens last van, dus lijkt me prima
En heerlijk dat Nicky even kon komen uitwaaien, het beeld is ook echt fijn en ontspannen. Prettige foto's

Ro0sj

Re: Nickyu @ work op MAESTRO(andalusier)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 18:21

Ik ben het eens met veel reacties..ik vind hem veelste dik, ongezond dik. En ik vind niet dat je dat kunt ontkennen..

herrscher

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 18:27

mooie foto hoor! mooi paard..ik vind hem precies goed hij moet niet dikker worden,,ik vind het wel mooi bij hem staan mijn paard is zelf ook aan de dikke kant, maar zo is ie gebouwd en die van jou waarschijnlijk ook.
ziet er goed uit na 5 jaar western!!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 18:27

Ro0sj schreef:
Ik ben het eens met veel reacties..ik vind hem veelste dik, ongezond dik. En ik vind niet dat je dat kunt ontkennen..

Als je nou eens leest

Geloof me, in het eggie is dit paard egnie dik

Ik ken hem in het eggie, en geloof me een dikkertje dap valt me gelijk op. Maar hij is dus irl echt, echt niet zo dik als op de foto lijkt

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 18:29

Ro0sj schreef:

En ja hoor.. Daar gaan we weer..
Mensen kunnen hier ook zó goed lezen en kijken he..

Maar goed.. *Sorry Kjoetie als dit toch de 6 pages haalt *

Echt hele mooie foto's!
Hij word netjes gereden.. En het is gewoon een super geweldig paard

Ik zie wel mee foto's van hem en van je andere paardjes.. Allemaal stuk voor stuk plaatjes
Heel knap van je dat je ze allemaal opknapt, petje af!

Mlies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 18:30

Ik vinnem mooi

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 18:52

Ik vindem zoooooo gaaf en ik vind het echt goed van kimmiej dat ze hem een kans heeft geven !!!

Ik vind zelf dat de reactie van sommige mensen wel echt te ver gaat..kijk, het gaat gewoon zover dat mensen blijven volhouden dat hij veel te dik is :S ...De eigenaresse zal zelf wel weten of hij nou echt te dik is of niet...en als je haar niet wilt geloven dan is het heel simpel : ga kijken naar het paard in real life !!!!..Dan pas kun je een oordeel geven vind ik zelf....
En ik denk dat mensen ook wel verschillende meningen hebben over de bouw van een paard.....de 1 vind een smal paard supergaaf en de ander houdt van het robuuste type .... OVER SMAAK VALT NIET TE TWISTEN en zolang je de bewijzen niet hebt dat hij te dik is, tjah dan zou ik mezelf niet voor schut zetten door gewoon supereigenwijs vol te houden dat hij te dik is.... }>

ff on topic : Ik ben zowieso fan van zulke stevige paarden...en ik vind het echt geweldig dat je deze vrouw de kans hebt gegeven om lekker uit te waaien !! echt super !!!...Ik kan hier geen kwaad woord over spreken echt niet.... Ik heb ooit ook zo'n situatie gehad, en je maakt er mensen zoooo blij mee !!! En het geweldige gevoel dat je iemand kunt helpen !!! super !!!!

_loekie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 19:17

kimmie261 schreef:
ik ga het nog 1 x zeggen,hij is VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL dikker geweest,hij is al heel veel afgevallen,en zo blijft hij,ik ben ook de slankste niet,en vind het wel mooi passen zo saampjes

en verder is hij MIJN zorg en niet voor iemand anders..als ik het zo goed vind,en met mij vele die hem IRL kennen,zal het wel meevallen....

Ik zag in je profiel dat hij niet echt lekkere peesjes heeft dus is het niet meer dan logisch dat hij wat voller is.
En zolang hij maar fit is en lekker in zijn vel zit is er niets aan de hand toch?:)

speedylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 19:31

IK vind hem helemaal niet dik. Zoals ze al zegt, hij was te dik, en is al veel afgevallen. en onder het zadel lijkt hij dik zegt ze. Als je kijkt naar die foto's zonder zadel WAUWIE! mooie beest zeg! wat een heerlijke nek! Nicky, leuk dat je even kon uitwaaien En nog wel op zo'n mooie anda!

Eva_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 19:34

Ik vind hem ook niet dik. Het past wel bij hem.
Ik denk dat ik een superslanke maestro niet mooi ga vinden.
Hij is prachtig hoor!

elinee_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 19:36

Ik vind hem ook helmaal niet zo dik. Het maakt hem heel erg stoer .. het ziet er netjes uit. echt een heel leuk paard !

ikke17

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 19:37

KiWiKo schreef:
Ro0sj schreef:

Als je nou eens leest

Geloof me, in het eggie is dit paard egnie dik

Ik ken hem in het eggie, en geloof me een dikkertje dap valt me gelijk op. Maar hij is dus irl echt, echt niet zo dik als op de foto lijkt

Normaal Nederlands is helemaal niet erg hoor, termen als irl en int eggie leest erg irritand...

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 19:38

ach sommige mensen zijn nou eenmaal irritant

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 19:40

Vind hem ook vooral niet dik, zeker niet als je de foto's in Kimmie's profiel ziet, ziet er eerder uit als een gezond, steviger paard. Wat een lekker ding zeg

En wat fijn voor nickyu dat ze even lekker heeft kunnen uitwaaien

ikke17

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 19:41

Ach en al was het zo ( is niet zo ) hij voelt zich zo te zien prima hé! Vacht glanst,kijkt vrolijk wat wil je nog meer?

@ Kiwiko: uhu,dat ben ik met je eens

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 19:43

Lydian schreef:

Normaal Nederlands

is helemaal niet erg hoor, termen als irl en int eggie leest erg irritand...

*Kuchkuch* spontane hoestbui *kuchkuch*

Als de eigenaar vind dat hij prima is zo dan is dat natuurlijk aan haar, persoonlijk vind ik hem toch wat te dik. Maar het is en blijft aan de eigenaar, beetje onzinnig om dingen als "je helpt je paard naar de klote" te gaan roepen, ja ik vind hem te dik maar dat vond ik echt een opmerking om misselijk van te worden.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 19:44

En we zitten inderdaad al bijna aan de zes pagina's over dit paard dat zgn te dik is. Wat ik heel erg vind meevallen trouwens!! Maar goed, ik vind het er in ieder geval heel goed uitzien, en wat kijkt ie lekker ondeugend uit z'n ogen !! Netjes hoor!! Enneh... ik wil mijn tenen ook zo goed naar voren kunnen houden

Pur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 19:47

_loekie_ schreef:
kimmie261 schreef:
ik ga het nog 1 x zeggen,hij is VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL dikker geweest,hij is al heel veel afgevallen,en zo blijft hij,ik ben ook de slankste niet,en vind het wel mooi passen zo saampjes

en verder is hij MIJN zorg en niet voor iemand anders..als ik het zo goed vind,en met mij vele die hem IRL kennen,zal het wel meevallen....

Ik zag in je profiel dat hij niet echt lekkere peesjes heeft dus is het niet meer dan logisch dat hij wat voller is.
En zolang hij maar fit is en lekker in zijn vel zit is er niets aan de hand toch?:)

ik vind hem veel te zwaar. en dit is ook niet goed voor zijn pezen. maar goed het is niet mijn paard en femke moet dit ook maar zelf weten.

Chessiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 19:58

Mensen zeur niet zo hoor.. Ik vind het niet te dik! Zeker niet! Al zie je die andere foto's dan zie je echt dat hij niet te dik is hoor!! Maar ja maak niet uit.. Als ze maar goed verzorgt worden en het naar hun zin hebbe
Wat een mooierd zeg!
En nickyu je rijd goed na zolang western! En ben jaloers op je dat je op zo'n mooi beessie heb gerede