Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ro0sj schreef:Ik ben het eens met veel reacties..ik vind hem veelste dik, ongezond dik. En ik vind niet dat je dat kunt ontkennen..
Ro0sj schreef:Ik ben het eens met veel reacties..ik vind hem veelste dik, ongezond dik. En ik vind niet dat je dat kunt ontkennen..
kimmie261 schreef:ik ga het nog 1 x zeggen,hij is VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL dikker geweest,hij is al heel veel afgevallen,en zo blijft hij,ik ben ook de slankste niet,en vind het wel mooi passen zo saampjes
en verder is hij MIJN zorg en niet voor iemand anders..als ik het zo goed vind,en met mij vele die hem IRL kennen,zal het wel meevallen....
KiWiKo schreef:Ro0sj schreef:Ik ben het eens met veel reacties..ik vind hem veelste dik, ongezond dik. En ik vind niet dat je dat kunt ontkennen..
Als je nou eens leest![]()
![]()
Geloof me, in het eggie is dit paard egnie dik![]()
Ik ken hem in het eggie, en geloof me een dikkertje dap valt me gelijk op. Maar hij is dus irl echt, echt niet zo dik als op de foto lijkt
Lydian schreef:
Normaal Nederlands
is helemaal niet erg hoor, termen als irl en int eggie leest erg irritand...
_loekie_ schreef:kimmie261 schreef:ik ga het nog 1 x zeggen,hij is VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL dikker geweest,hij is al heel veel afgevallen,en zo blijft hij,ik ben ook de slankste niet,en vind het wel mooi passen zo saampjes
en verder is hij MIJN zorg en niet voor iemand anders..als ik het zo goed vind,en met mij vele die hem IRL kennen,zal het wel meevallen....
Ik zag in je profiel dat hij niet echt lekkere peesjes heeft dus is het niet meer dan logisch dat hij wat voller is.
En zolang hij maar fit is en lekker in zijn vel zit is er niets aan de hand toch?:)