Masha (slecht ingereden haflingertje..:P) @ work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tyrza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 23:57

Ik vind niet dat er iets mis is aan de foto's. Ja, de pony heeft haar tong er een beetje langs hangen en de mond is wat open. Maar dat heb je gauw als je stilstaat en je hand wat weerstand biedt: een paard kan zich oprollen, nageven, hoofd eruit drukken maar ook (zoals op de foto) zich wat vastzetten op de hand. En dat laatste is echt geen ramp.

We zitten niet in lala land, elk paard kan op zijn of haar manier reageren. En dat hoeft niet zoals uit het boekje te zijn.

Storm_

Re: Masha (slecht ingereden haflingertje..:P) @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 12:07

van wie krijg je les dan?? dat wist ik nog niet

ElineS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-06 12:19

wist ik eerst ook nog niet haha.. Heb een op speurders een advertentie neergezet en daar heeft iemand zaterdagochtend op gereageerd

lorretafan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 15:44

leuk dat je les krijgt.. veel succes dan maar!

@ ijslanderfan:

ik ben een nieuwe gebruiker, ik weet niet precies hoe alles werkt dus ik probeer gwoon

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 16:09

lorretafan schreef:
leuk dat je les krijgt.. veel succes dan maar!

@ ijslanderfan:

ik ben een nieuwe gebruiker, ik weet niet precies hoe alles werkt dus ik probeer gwoon

dan begin je je bokt "carriere" goed met dat slechte getyp van je en dat overdreven berichtje. ik vind het er niet zo heel slecht uitzien weetje dat en vind het hartstikke goed dat ze een nieuw zadel heeft gekocht ik zie liever een passend en net zadeltje dan dat ze les krijgt. maar wel goed dat je nu iemand heb gevonden die je les kan geven, ik wens je heel veel succes

Melisnow

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 10:36

ja dat is echt wel beter dat je nu les krijgt..
Het ging zaterdag ook al wel even vet goed eh? Die stelling zit er nu al een beetje in, het gaat steeds beter ..*cheer*
jullie worden nog wel een ankie en Bonfire..(A) Haha
Succes verder*D

Brenniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 10:42

Ik vind het allemaal wel meevallen! Mooiie haf hoor!
Goed blijven oefenen, en het wordt vanzelf allemaal wel beter

Juco

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 10:52

Ik heb alleen de eerste en de laatste pagina gelezen. Dus als ik in herhaling val:sorry.

Ik zie in deze foto's een meisje dat heel erg haar best doet en heel veel om die pony geeft.
Als ze een singelwond gemist heeft met poetsen is dat niet zo mooi, maar als die in een huidplooi,onder zijn buik zit, kan ik het me voorstellen. Is mij ook wel eens gebeurt.

Ik heb er van geleerd en uit de reacties van dit meisje snap ik dat ze ook hiervan gellerd heeft.

Sommige reacties mogen wat vriendelijker. Ze doet haar best, misschien niet altijd het goede, maar ze staat open voor reacties.

Ik ben blij dat er op deze laatste pagina al positievere reacties staan. Oa van Tyrza, die ook wel weet waar ze het over heeft.

Ik wens de TS heel veel plezier met de pony toe en ik weet zeker dat jullie samen een stuk verder komen!
Doe wat met de reacties waar je iets mee kunt.

lorretafan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 10:59

@ ijslanderfan:

dit is gewoon mijn commentaar ik bekijk het vanaf de plek van een jurylid want ik jureer soms onderlinge ponywedstrijden,, het is opbouwend commentaar en of liennuh er wat mee doet moet ze zelf weten.. ik zeg gewoon wat ik zie en nee ik vind het niet allemaal ff mooi... wat mij betreft wordt het hard werken ..

moes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 11:17

anders ga je weer even tegen elkaar zitten zeuren :s btje ontopic blijven mag wel.....

lorretafan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 16:09

dat is zo.. hoe ik type heeft nix met liennuhs fotos te maken.. maar ok, ik ben uitgepraat over deze (niet zo goede) fotos hopelijk komt er verbetering maar dat weet ze inmiddels wel,, zien we nog fotos van je les terug, zou wel erg leuk zijn??

ElineS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-06 19:57

ja volgende week mijn eerste les en dan twee week later kan ik wel foto's maken.. De eerste keer les met een camera terwijl ik de instructrice niet ken vind ik zo raar (A).. Maar ik moet ook kijken of ik een camera kan lenen.. Atousa?? (6)(A):P

lorretafan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 14:27

ik ben benieuwd naar je fotos! ik heb eigenlijk nog een vraagje uit nieuwsgierigheid--> spring je ook met de pony? en ga je daar ook les voor nemen?

ElineS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-06 15:41

heb wel vaak gesprongen met haar. Ze vind het echt leuk alleen vind ze het ook leuk om na de sprong even een bokje te geven .. Maar nee neem er geen les in denk ik.. Weet het eigenlijk niet of mijn instructrice dat doet, want had er niet bij nagedacht. Maar eerst wil ik dat Masha normaal doet onder het zadel

Storm_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 18:03

Liennuh schreef:
ja volgende week mijn eerste les en dan twee week later kan ik wel foto's maken.. De eerste keer les met een camera terwijl ik de instructrice niet ken vind ik zo raar (A).. Maar ik moet ook kijken of ik een camera kan lenen.. Atousa?? (6)(A):P

haha we zullen zien

lorretafan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 15:02

en? heb je je les al gehad of nog niet? wat voor commentaar gaf je instructrice eigenlijk??????

ElineS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-06 21:32

heb deze dinsdag les gehad
Ging goed. We gingen bezig met stelling. Ze gaf commentaar dat ik mijn handen stiller moest houden en mijn hakken enzo. Stelling ging wel goed alleen had ik nog weleens dat ik automatisch mijn linkerhand die ik van de hals moest nemen over de hals deed zodat ze ook stelling krijgt. Op de verkeerde manier! Maarja doe ik automatish haha.. En verder zijn we ook met de gallop bezig geweest omdat ze dan bokt, steigert en op elke andere manier protesteert En dat ging slecht, heel slecht. Ben er niet afgevallen, maar dat was echt een wonder haha..

lorretafan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 17:33

je moet maar denken uiteindelijk leer je er alleen maar van,.

ElineS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-06 21:03

en Masha is deze woensdag verkocht :S:S:S
Ik weet niet waar ze naartoe is.. Als iemand dat weet pm me dan please? Wil gewoon afscheid nemen, want ze hebben haar onverwacht weggedaan. Toen ik er kwam was ze opeens weg :S:S

Poiuytrewq

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 21:16

jeetje zomaar weg zonder dat je het wist?

Melisjee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 21:28

Liennuh schreef:
en Masha is deze woensdag verkocht :S:S:S
Ik weet niet waar ze naartoe is.. Als iemand dat weet pm me dan please? Wil gewoon afscheid nemen, want ze hebben haar onverwacht weggedaan. Toen ik er kwam was ze opeens weg :S:S

Ga dan ffe naar de eigenaar!

ElineS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-06 00:49

die wil het niet zeggen.. Waarom weet ik niet :S:S

sharr_patsy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 16:47

dat slaat echt nergens op .. hebben ze je er van te voren helemaal niks over gezegt?

Isaa_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 16:49

succes met je les