Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Heb een op speurders een advertentie neergezet en daar heeft iemand zaterdagochtend op gereageerd
lorretafan schreef:leuk dat je les krijgt.. veel succes dan maar!
@ ijslanderfan:
ik ben een nieuwe gebruiker, ik weet niet precies hoe alles werkt dus ik probeer gwoon
ik zie liever een passend en net zadeltje dan dat ze les krijgt. maar wel goed dat je nu iemand heb gevonden die je les kan geven, ik wens je heel veel succes

.. Maar nee neem er geen les in denk ik..
Weet het eigenlijk niet of mijn instructrice dat doet, want had er niet bij nagedacht. Maar eerst wil ik dat Masha normaal doet onder het zadel
Liennuh schreef:ja volgende week mijn eerste les en dan twee week later kan ik wel foto's maken.. De eerste keer les met een camera terwijl ik de instructrice niet ken vind ik zo raar (A).. Maar ik moet ook kijken of ik een camera kan lenen.. Atousa?? (6)(A):P

Maarja doe ik automatish haha.. En verder zijn we ook met de gallop bezig geweest omdat ze dan bokt, steigert en op elke andere manier protesteert
En dat ging slecht, heel slecht. Ben er niet afgevallen, maar dat was echt een wonder haha..
Liennuh schreef:en Masha is deze woensdag verkocht :S:S:S
Ik weet niet waar ze naartoe is.. Als iemand dat weet pm me dan please? Wil gewoon afscheid nemen, want ze hebben haar onverwacht weggedaan. Toen ik er kwam was ze opeens weg :S:S