Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:nou ik kan NIET met zadel rijden omdat die oud is en hindert al helemaal de pony ik zou haar oude hoofdstel wel indoen en verder kijken we wel
topsylover schreef:Liennuh schreef:uhm jongens het zijn momentopnames dus hou ff je bek ja!
Bokt.nl is een leuk forum maar is bezaaid met mensen die denken alles beter te weten.
Zie je van die losers die dik commentaar geven en dan kijk je naar hun topics en zie je dat ze zelf belaabberd rijden.. Slaat nergens op..
Maarja ze hebben gewoon lol laat hun lol hebben. Van foto's kun je niet gaan zitten oordelen..! Heb ook zovaak foto's gezien van iets wat totaal anders zat dus niet zeuren! De foto's worden hier gezet voor de lol en omdat hun pony of paard zo lief is. Niet om bezaaid te worden met onzinnig commentaar!
Kijk jij eens even in het profiel van Superwoman en zeg het dan nog een keer?
[edit]Ik heb alleen even snel in haar profiel gekeken, niet denken dat zij de einige is die goed rijd
Dan heb jij geen idee waar je mee bezig bent als je op een paard zit.pOptII schreef:hmmm, dit gaat weer es helemaal nergens over. laat dat meisje tog lekker dit is geen dierenmishandeling ofzo, waar maken jullie tog zo druk om
superwoman schreef:
ik vind dat je zonder zadel te groot bent en steeds verschuift (door je lengte) wat dus vroegtijdige slijtage kan brengen...
Dat is niet vriendelijk voor je pony.
Het bokken zal ook niet voor niets zijn - evenals het racen
roosjuh1994 schreef:ik ben dat zelf niet eens op die pony!!!!!!
roosjuh1994 schreef:ik ben dat zelf niet eens op die pony!!!!!!
monteaura schreef:Altijd blij dat er niet zulke idioten op mijn pony rijden
roosjuh1994 schreef:omdat degene die erop zit mijn beste vriendin is en het idd mijn eerste verzorgpony is al bijna 4 jaar