als er nog meer bokkers heen willen dan pb me maar, kunnen we me zn alleen tegelijk gaan, en fotograafje spelen voor elkaar

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
site AdB schreef:BESLOTEN STAGES
Indien u een groep van 4 mensen met 4 paarden bij elkaar hebt, kunt u een besloten stage bij ons organiseren, buiten de bovengenoemde stageweken om.
Indien u een groep heeft en een voorkeursdatum, neem dan even contact met ons op. dan kunnen we kijken of die data ons ook schikken.
yulan schreef:Dank je!!!![]()
.
..
...
![]()
![]()
![]()
yulan schreef:@Ir111:
En ja ik heb al gehoord van Paard en Recht, maar ik ken het niet echt...
yulan schreef:
@ suusiejj:
Haha, zo word je pas rijk![]()
![]()
yulan schreef:
@zitake:
Met 'dit' rijden heb ik altijd het gevoel van 'kennis' tijdens het rijden.
Alles wat ik doe heeft een reden, ik kan het verklaren, en ik kan er heel blij om zijn.
Vroeger was het gewoon maar een beetje rond 'trekken' en gas geven
FrankavdT schreef:Ziet er goed uit, lekker.
Enne: SPIKE IS COOL!
mariska75 schreef:Er zijn ondertussen een aantal goede leerlingen van Antoine in België en Nederland die volgens hetzelfde systeem lesgeven dus genoeg mogelijkheden om door te leren!
Renske20 schreef:site AdB schreef:BESLOTEN STAGES
Indien u een groep van 4 mensen met 4 paarden bij elkaar hebt, kunt u een besloten stage bij ons organiseren, buiten de bovengenoemde stageweken om.
Indien u een groep heeft en een voorkeursdatum, neem dan even contact met ons op. dan kunnen we kijken of die data ons ook schikken.
das ook een idee, om met 4 bokkers er heen te gaan
Marijn4045 schreef:@Renske: Antoine komt 28 maart lesgeven bij mij op stal in Wouwse Plantage en er is nog plek... Niet echt heel dicht bij voor jou, maar wel te doen toch? Kan je het een keer proberen voor je een hoop gedl aan een stage uitgeeft.
Misschien dat ik wel mee zou willen naar zo'n stage. Ik kan geen maatje vinden die met me mee wil en om nou helemaal alleen te gaan... Dan moeten we alleen ook met 4 vreemden in een kleine (en vieze) sta-caravan slapen of gaan we dan voor het hotel?
Rianne schreef:BESLOTEN STAGES
das ook een idee, om met 4 bokkers er heen te gaan
Ja dan ben ik ook van de partij!! Ik wil graag een keer naar hem toe, vooral om lars zijn tong die er uit hangt, hij denkt namelijk ook er iets aan te kunnen doen, nou laat dan maar zien! In de zomervakantie???
Ir111 schreef:Nog eventjes geduld en dan gaat de site de lucht in www.paardenrecht.be.