Maar goed dat hij niet zo groot is

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FeeY schreef:ik ga ook altijd kijken op concours bij eurocomerse.. een vriendin kent Bas van der Aa en Dennis uhhh???? weet ze achternaam even niet.... om... is altijd wel leuk.. gerco is ook zeker een goeie ruiter..mooie fotos oook!
vConcorde schreef:Zijn vriendin was mijn collega =]
Mariek87 schreef:FeeY schreef:ik ga ook altijd kijken op concours bij eurocomerse.. een vriendin kent Bas van der Aa en Dennis uhhh???? weet ze achternaam even niet.... om... is altijd wel leuk.. gerco is ook zeker een goeie ruiter..mooie fotos oook!
Kuipers?
topsylover schreef:Voorkant van de paard en Sport is idd Gerco![]()
En in de inleiding staat het ook
lieflampje schreef:Even offtopicvConcorde schreef:Zijn vriendin was mijn collega =]
Op DAP het hazewinkel?
Werkt ze daar nu niet meer?
Ontopic
Leuke foto's, vooral die foto met dat tongetje is geweldig
Skitter schreef:Yoghurt schreef:Haha dat paard loopt nog beter dan het gemiddelde dressuurpaard
Nou ja, niet als we eerlijk vergelijken.. Gerco is topruiter, een dressuurpaard wat ook gereden wordt door een topruiter loopt ook super netjes hoor!
Maar deze loopt inderdaad erg netjes, MISSCHIEN beter dan de gemiddelde Z dres. paard....
Ach het gewoon een goed paard en een goed ruiter, dan mag je toch verwachten dat hij goed loopt..
Ik vind hem eigenlijk ook wel te dik, die Berlin..
nelis schreef:ik geloof dat het ook niet lang zijn vriendin meer is.....
nelis schreef:ik geloof dat het ook niet lang zijn vriendin meer is.....
dingetje schreef:nelis schreef:ik geloof dat het ook niet lang zijn vriendin meer is.....
*vraagt zich af*
Hoezo?