De pony kan het makkelijk en zal heus wel uitkijken met het springen net wat Miss_Montana zegt.
Anders zou ze heus niet geweigerd hebben na het zien van iets 'engs'
Veel plezier nog met haar en het springen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ChingYi schreef:Ook Badirah kwam gister aan de beurt. Ik ga met haar oefenspringen en in een parcours krijg je van allerlei rare hindernissen, dus een beetje oefenen met van alles, ik hoef geen commentaar over het materiaal, het kan allemaal omvallen als het paard ertegenaan komt, ok touwtjes was misschien niet zo'n geweldig idee mja...
Ik moest met ander hoofdstel en zadel rijden omdat de eigenaar het zadel en hoofdstel van Badirah nog in de auto had liggenmaar dat reed dus niet al te fijn, houdt daar a.u.b ook rekening mee.
Zie hier Alisaya@longeren:
Zie hier July vrijspringen over 1.20m!!!:
Hier dan de foto's:En wat vinden jullie ervan? Wees wel lief, het was behoorlijk koud, dus zat ik een beetje opgekropt
Iemand nog andere ideeen? IK ZAT ZELF AL TE DENKEN AAN:deken/dekje/jas, strobalen, paraplu's erlangs.
Alle ideeen zijn welkomRoept U maar!
En Patty: weer bedankt voor de picca’s

rona schreef:Je krijgt het ook altijd voor mekaar om veel reacties te krijgen he![]()
Wat een lekkere modder voor badirah. Die zal er lekker hebben uitgezien.
Je moet maar weer eens bij ons komen springen dan kun je hekjes en alles oefenen

Lielle schreef:veraA, op zo'n zelfde terrein heb ik 2 weken geleden gesprongen, en dat was nog wel hoger en gladder + mijn paard loopt op ijzers (toen zonder schroeven).
Wb die emmers er voor of achter, dat maakt echt niet uit. Een picknick tafel in de cross heeft een bank erachter van 30 cm.
Natuurlijk moet je nadenken bij wat je doet, maar ik zie hier oprecht geen gevaarlijke dingen.

monteaura schreef:Ik word altijd zo moedeloos van jouw topics. "ze doet altijd zo raar met haar mond". Laat er eens naar kijken doos.

amie_x_mij schreef:monteaura schreef:Ik word altijd zo moedeloos van jouw topics. "ze doet altijd zo raar met haar mond". Laat er eens naar kijken doos.
en ik word moedeloos van mensen die haar gaan uitschelden..
DOOS![]()
Jullie zijn toch alleen maar bezig met oude koeien uit de sloot halen, als jullei haar naam zien reageren jullie toch alleen maar negatief. Het zal mij benieuwen als bijv. een modje deze foto's erop zette, of jullie dan nog zo'n grote mond hadden
Als je ziet wat voor hindernissen paarden bij de cross moeten trotseren.. en dan zie je deze lachertjes..
Ik vind het er goed uitzien hoor, leuke pony en je rijd hem netjes, ik zie het probleem ook niet zo. Ben het er mee eens dat de bak erg nat is maar als jij zegt dat hij niet glad is zal het wel niet zo zijn. Nou in ieder geval heel veel succes met je wedstrijd
en als je zegt dat de bak niet glad is.. dan geloof ik je 
kan niet wachten tot het weer zomer word
dan spreken we zker weer wat af
kan je hier in de "droge, ongevaarlijke?" bak rijden.. *kuch kuch kuch..
Lielle schreef:en nu zijn alle reacties over gevaarlijk, onverantwoordelijk e.d. (die ik overigens totaal niet deel, zie mijn bericht eerder) wel voldoende geweest.

Paula schreef:Dus mensen verdienen geen tweede kans?Tja, hoe zou dat nou komen..

Toen reed ik mee in de Stal oppe stiene clinic!