Lydian schreef:God o god o god, wat een lef zeg om deze foto,s te plaatsen. Echt frusterend om te zien. Weer één en al onkunde...
Erg jammer zo,n leuke pony en dan zo,n meisje!
stel je aan
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lydian schreef:God o god o god, wat een lef zeg om deze foto,s te plaatsen. Echt frusterend om te zien. Weer één en al onkunde...
Elena schreef:
Nee, maar op HAW moeten we tips commetaar geven over het rijden op je pony, niet over of je pony goed springt, daarvoor moet je maar naar Vraag Maar Raak gaan

Japadour schreef:oortjes naar achteren hoeft niet te betekenen dat de pony geen plezier heeft...de oren zijn erg gevoelig van een paard en door ze naar achteren te doen beschermd een paard ze...natuurlijk kan het ook zijn dattie gene plezier heeft...maar dat hoeft dus niet! Als dit ponytje normaal zn oortjes lekker nar voren is er dus niks aan de hand!
appelbolfan schreef:Japadour schreef:oortjes naar achteren hoeft niet te betekenen dat de pony geen plezier heeft...de oren zijn erg gevoelig van een paard en door ze naar achteren te doen beschermd een paard ze...natuurlijk kan het ook zijn dattie gene plezier heeft...maar dat hoeft dus niet! Als dit ponytje normaal zn oortjes lekker nar voren is er dus niks aan de hand!
ja idd, paarden doen het ook als ze een bekend geluid horen. Bvb de stem van de eigenaar ofzo...
en ik vind dat eeuwige gezeik hier echt verschrikkelijk ziek en kinderachtig,, echt weer typisch bokt...
probeer het dan tenminste een beetje normaal te brengen..!
Springtalent heeft ie hoor
spoekie schreef:[
Wat ik ook niet snap is het volgende: jij vindt zélf dat je te groot bent voor hem, waarom ga je dan in godsnaam met hem springen?
Want het kan opzich nog best, maar ik snap niet dat jij gaat springen en dan al helemaal niet dat je zo hoog gaat als jijzelf vindt dat je te groot bent....
[/quote]

sammylover schreef:omg... wat een zeikerds hier...
Julie zein gewoon verpest door alleen met een zadel terijden!!
Zonder zadel rijd juist lekker
je bent veel meer 1 met je paard!!
en het is beter voor je evenwicht.
De cap.. Ja dat is eigen risico..
Maar echt bokt weer hoor... ze vraagt toch hoe julie die pony vinden springen??
Ze vraagt niet: wat vinden julie van mij dat ik zonder cap en zonder zadel op een groene pony rij??
Sorry hoor... of zie ik dit nu verkeerd
Ontopic: Erg leuk!!
Ik heb er ooit oeite mee met springen zonder zadel om me tenen binnen boord tehouden
maar het ziet er goed uit!!
Je moet alleen niet tevaak hoog gaan want dan gaat ze het minder leuk vinden.
sammylover schreef:omg... wat een zeikerds hier...
Julie zein gewoon verpest door alleen met een zadel terijden!!
Zonder zadel rijd juist lekker
je bent veel meer 1 met je paard!!
en het is beter voor je evenwicht.
De cap.. Ja dat is eigen risico..
Maar echt bokt weer hoor... ze vraagt toch hoe julie die pony vinden springen??
Ze vraagt niet: wat vinden julie van mij dat ik zonder cap en zonder zadel op een groene pony rij??
Sorry hoor... of zie ik dit nu verkeerd
Ontopic: Erg leuk!!
Ik heb er ooit oeite mee met springen zonder zadel om me tenen binnen boord tehouden
maar het ziet er goed uit!!
Gallop lukt al helemaal niet! Heb wel vaak zonder zadel gereden maar dan viel ik echt vaak.. Heb echt geen evenwicht.. Vind het dan ook erg knap dat je kan springen zonder zadel.. Doe het je in ieder geval niet na!!
)

Liennuh schreef:ik rij haast nooit zonder zadel.. Een te harde draf en ik hobbel ernaast.Gallop lukt al helemaal niet! Heb wel vaak zonder zadel gereden maar dan viel ik echt vaak.. Heb echt geen evenwicht.. Vind het dan ook erg knap dat je kan springen zonder zadel.. Doe het je in ieder geval niet na!!
![]()
Leuk ponietje.. En ja typisch bokt weer die ruiters de grond intrappen als je je benen wat anders hebt of zonder zadel rijd.
Wat boeit een zadel nou! Het is echt zoveel beter zonder zadel. Je voelt je paard beter aan en het paard jou. Ook is het beter voor je evenwicht (Ik ben een uitzondering)