Springen, crossen en buiten ritten. Als ze echt zo vervelend was had je dat vast niet gedaan
gaaf hoor!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
BuleroFrank schreef:ach jongens zeik niet zoow dat beest is niet te houden dit was de eerste keer dat ik erop zat en dus ook de eerste keer springen.....dus laat me lekkerr!! let maar op je zelf daar heb je je handen al vol aan!!

BuleroFrank schreef:en ohja ik kon hem ook neit eens los laten want als ik dat deed vloog ie er vandoor!!!....dussssss

) veel voorzichtiger met de handen zijn. het paard ziet er inderdaad pittig uit, maar probeer hem met je zit op te vangen en terug te rijden. de handen zijn heel erg nadrukkelijk aanwezig, het paard krijgt geen ruimte, zo zal het niet prettig rijden zijn. dan rij je maar eerst een half uur voltes oordat hij rustig wordt. heb ik ook wel op een paard dat ik soms bijrij, die komt ook pas na een half uur een beetje lekker ontspannen. het eerste half uur rij ik me langere teugel, veel voltes, draf, gallop, tot ik merk dat ze rustiger wordt en zelf (!) de nagevelijkheid op gaat zoeken. dit rijd een stuk fijner en geeft een gevoel van voldoending, als jullie uiteindelijk lekker gereden hebben.
)

BuleroFrank schreef:doe nou eens rustig zeg..nou zijn we er klaar mee???? nou ik wel !!
BounceBabe schreef:Ik heb geen commentaar! Iedereen moet wennen aan een nieuw paard, en niet elk paard is de makkelijkste. Ik vind het wel erg paranöia dat er weer 5 pagina's vol geschreeuwd moeten worden.
Misschien is BoleroFrank die kritiek van bokt gewoon wel spuugzat? Geen wonder dat hij zo kwaad uit de bocht vliegt. Ookal was zijn reactie enigzins ietswat overdreven.
Iedereen is een hittepetit. Zie de reclame 'kort lontje', typisch Nederlanders!
Succes verder! Vind het een geweldig mooi paardje!
kimdepim schreef:weetje wat het gewoon is.. hetis gewoon super irritant als steeds het zelfde commentaar komt. hij weet het nu allemaal wel.. hoeft niet steeds herhaald te worden
! Als hij niet tegen kritiek kan, moet hij heel rap zijn account hier op bokt op non actief zetten
!

wel grappig hoor ik weet niet of jullie mijn andere foto's hebben gezien die zijn van een paar dagen later had julie beloofd er foto's op te zetten als ze wat rustiger was... maar daar ging het al stukken beter gelukkig
ik heb bijna mijn L2 debuut nog een dikke week dus nog even goed trainen
BuleroFrank schreef:ach jongens zeik niet zoow dat beest is niet te houden dit was de eerste keer dat ik erop zat en dus ook de eerste keer springen.....dus laat me lekkerr!! let maar op je zelf daar heb je je handen al vol aan!!
gaat vast helemaal goedkomen