Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ymmik schreef:Glossi schreef:Tja, alles is al gezegt wat er verandert moet worden... Van wie heb je les? Wel van iemand met IJslander ervaring? Want dat zou niet onverstandig zijn. Dressuren hoeft geen probleem te zijn. Je moet lekken doen wat je zelf wil toch? Ik ken wel IJslanders als die te veel dressuurmatig gereden worden dat de extra gangen moeilijker worden. Daar bedoel ik dan mee alleen dressuur en geen tölt. Maar zo te horen tölt je ook nog niet? Ik zou lekker door gaan met dressuren en als het wat makkelijker gaat rustig met de tölt beginnen. Het zou niet onverstandig zijn om haar weg te brengen omdat je nog geen IJslander ervaring hebt. Maar je zou ook zeker les moeten nemen van een IJslanderinstructeur. Veel plezier met je paard
Ik ga haar echt niet wegbrengen hoor! sorry!
van die paar foto's kunnen jullie nooit zeggen hoe ik rijd en hoe mijn pony het doet enz. Jullie hebben mijn nog nooit zien rijden...
Ik vind al jullie tips heel erg goed hoor, maar ik ga haar echt niet wegbrenden. Waar ik les van heb heeft geen ijslander, maar ikzelf rijd al 2 jaar met ijslanders, en dat wil niet zeggen dat ik ervaring heb, maar ik weet wel hoe ik met mijn pony om moet gaan.
Toch bedankt voor je reactie.
(en je krijgt dan vast ook een keer les van diegene die je dan instructies geeft van hoe je haar in tölt krijgt en wat anders moet ofzo) Als je tenminste wil dat je ijslander kan tölten....(het is echt heel gaaf hoor!)
;)