Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Sunshine1 schreef:Er staat op de meeste foto's niet of nauwelijks spanning op de teugels, voor het geval jullie hier over doorgaan. En anders, ik nodig jullie uit om zelf op Sunny te gaan rijden en dan ga ik wel even foto's maken.
Dancie schreef:pffff de meeste mensen die zeggen dat je hem in de krul trekt hebben waarschijnlijk een makkelijk paard onder hun kont lopen mijn fries doet het ook dan spant ze haar nek aan dat is logisch maarjah dat de gemiddelde bokker zo banketstaaf kan reageren
die kleine lijkt me geen paint tenminste niet 100% vol
die fjord vind ik geweldig echt waar
Ik weet bijna zeker dat als er stond dat dat een KWPN was dat ze bijna heel bokt over zich heen zouden hebben gekregen met de mededeling dat het geen KWPN is. Als ze het niet zeker weten moeten ze dat er niet bij gaan zetten... Kijk, het maakt mij niets uit of het een echte is of niet, als zij het een paint wil noemen dan doet ze dat. Maar ga nou niet als typisch-bokt gezeur vermelden dat wij, alleen maar omdat wij om het ras vragen, aan het zeuren zijn. fjordyloverr schreef:ElCamino schreef:nou, die pony is dus echt geen paint !!
Veel mensen denken nu eenmaal dat een paard met vlekken een paint is.
Een pinto is gewoon een willekeurig bont paard / pony em een paint is echt een speciaal ras.
Ze noemt het gewoon een paint joh! Mag dat soms niet?

die gaan we toch ook geen shetlander noemen?! 
LaFunkyJazz schreef:Dancie schreef:pffff de meeste mensen die zeggen dat je hem in de krul trekt hebben waarschijnlijk een makkelijk paard onder hun kont lopen mijn fries doet het ook dan spant ze haar nek aan dat is logisch maarjah dat de gemiddelde bokker zo banketstaaf kan reageren
die kleine lijkt me geen paint tenminste niet 100% vol
die fjord vind ik geweldig echt waar
Kom jij maar lekker op meghan rijden, kijken wat jij er van bakt![]()
Die eerste opmerking slaat dus helemaal nergens op!
Dancie schreef:LaFunkyJazz schreef:
Kom jij maar lekker op meghan rijden, kijken wat jij er van bakt![]()
Die eerste opmerking slaat dus helemaal nergens op!
sorry ik ga mijn kunsten niet op jou paard laten zien dan word je dalijk jaloers

Sunshine1 schreef:@ Stef...
mn oprechte excuses dat je geen echte paint bent tegengekomen
dsjiee.... sorry hoor wat boeit het nou