Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MISTRAL94 schreef:
Ik vind het gezeur over de leeftijd, eigenlijk erg hypocriet!!!!
Wat denk je dat al die hengstenhouders doen, dat zij wachten tot het paard het 4e jaar gepasseerd is om het dan te gaan beleren?
Kom op mensen haal die koppen eens uit het zand....
Hoeveel paarden worden al niet op hun 3e in de sport uitgebracht?
Hoeveel paarden springen al niet huizenhoge hindernissen op die leeftijd?
Hoeveel paarden lopen op hun 5e al niet Z dressuur? Zal ik nog even door gaan?

al krijgt ze wel een zadel op dr rug voor ze richting opfok gaat, ze kan het maar vast kennen he 

magic_lover schreef:ja klopt
nee ga er niet iedere dag op nog tot ze 3 is iig zeker niet
Ja ben benieuwd hoe jouwe het gaat doen
Waarvoor gaat ie eigenlijk weer naar de opfok dan?

ben benieuwd hoe ze er over een tijdje eruit ziet

BillyJean schreef:Westernpaarden en met name Quarterhorses worden met hun 2e zadelmak gemaakt. Waarom? Omdat ze daar dan klaar voor zijn, een quarter is eerder volwassen dan een Kwpnner.
TJTlover schreef:Waar ik me druk om maak???![]()
Jij zo je er druk om moeten maken dat je dit je paardje aan durft te doen!! En omdat je dat niet doet, doe ik het maar..![]()
Mensen zoals jij verdienen geen paarden!
Welke ****** haalt het in zn hoofd om op zn 2 1/2 jarige paard al te gaan galloperen, aan de teugel te rijden, een tikje te geven(zoals je het zelf benoemt..) enz..
Arm, arm paard..
) en die lijkt sprekend op die van jou! ook dezelfde kleur, dezelfde bouw, een heel sjieke uitstraling.
ocianx schreef:ben heel benieuwd naar hoe het verder gaat met jullie
wat zijn de plannen (of was dat al gevraagd)
nou ja eerst maar even kalm aan maar volgens mij kan dit wel eens een echt leukertje worden
veel plezier met/van haar
) oppakken en nieuw jaar starten denk ik 
magic_lover schreef:dank je wel voor je reactie milo!
Wat leuk dat jullie ook een grib hebben die op whit lijkt
doet die het ook net zo goed en braaf?

*

, hij loopt het liefste op 2 benen geloof ik

Marije1984 schreef:Ziet er ontspannen uit. Ik vindt het zonde dat je er zo vroeg mee begint, maar dat is slechts mijn bescheiden mening. Ik zou het erg goed vinden als je haar over en 2 of 3 maand wegzet.
Want geeneen paard is eerder volwassen dan de ander.
Ik ken Iris goed genoeg en weet dat ze dat met beleidt doet, maar ondanks dat vindt ik het wel erg vroeg. Hopelijk blijven jullie zo rustig doorgaan als jullie dat nu doen, al kan ik daar bijna niet over twijfelen
ze gaat over paar maandjes gewoon weer ''de wei op'' dat ze eve niks hoeft te doen, en dan volgend jaar weer oppakken 

?