Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

silvana schreef:Mijn schimmel ziet er helaas ook vaakniet uit.Zelfs ondanks de hoeveelheid schuurblokjes.
Willen de gene die denken dat ze een schimmel wit krijgen zich AUB bij mij aanmelden![]()

Manon88 schreef:Naja op die site waar die foto uit dat andere topic van dat paard vandaan komt staat niet dat dat paard 1,92 is, maar misschien ligt dat aan mij?
morning schreef:Manon88 schreef:Naja op die site waar die foto uit dat andere topic van dat paard vandaan komt staat niet dat dat paard 1,92 is, maar misschien ligt dat aan mij?
dat is ook een andere das valdemar en niet roxanne
valdemar is een 3 jarige hengst

liezzie schreef:je knol ziet er niet uit, je ken niet riujden, tenminste dat is niet van de foto te zien en verder kun je beter een ander hobby zoeken.
zo nu heb ik op een bokt manier gereageerd, en hoeft niemand hem meer verder af te kraken
slotje?

AnneB schreef:Grappig om te zien dat een HAW topic van een jongen zo veel reacties krijgt. Volgens mij wil bijna elk meisje wel een bokt-jongen.