Ze heeft ook blauw dekje maar vind dat ze mooier staat met roze
verder merci voor reacties.. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ze heeft ook blauw dekje maar vind dat ze mooier staat met roze
verder merci voor reacties.. gewoonHint schreef:echy een super dupper sdupper mooi paardje man. maar hij springt goed en je hebt ook nog eens kans in de dresuuur. woo je hebt echt wel vet geluk man. ik wens je echt heel veel geluk mket jee paardje en plies mail me eventjes hoe het met hem gaat want daar ben ik wlel beanieuwd naar opzich.
Op sommige foto's zie je hoe jullie combinatie rust uitstraalt en daar heb je bij een dressuurproef al veel punten mee gewonnen (ik spreek uit ervaring)

Maethoriel schreef:Wat een ontzettend mooi paardje zeg
Ik ben sowieso al dol op zwarte paarden, en dit is echt een schoonheid
Ik vind jullie een leuk stel, jullie doen zo te zien allebei jullie best, en ik heb er best vertrouwen in dat het goed komt
De meeste tips zijn al gegeven, en aan je reacties te lezen werk je daaraan
sindbad schreef:ik vind het er goed uit zien
Neen ja geeft niet voor mij, dankje
}> shadowflower schreef:Iets meer op de achterhand rijden .... Mooi paardje wat als je goed traint zeker dressuur zal kunnen lopen . Wel raar dat die eigenaars hun paard maar 1 keer in de week rijden . Waarom koop je dan in hemels naam een paard ...

Ik zal er zaterdag een springles mee rijden en zal zien wat het brengt

irish_lady schreef:Ik vind het er erg netjes uitzien, vergeet niet dat dit een pessoa bit is die een stangwerking heeft, maar als enige stangbit geen kinketting om het geheel stabiel te houden. Hierdoor lijkt het al snel of de ruiter enorm trekt doordat de scharen zoveel vrijheid hebben dat ze al snel naar achteren trekken.
lindavd schreef:@bonitobol:
ik denk dat de ts zelf ok wel kan reageren ofnie!!??
ik vind het een heel mooi paard. over het bit is al vanalles gezegd.
je pakt hem idd wel eens heel goed maar ik vind het opzich niet zo
heel erg om te zien. wel is fijn dat je het paardje ook zo kan rijden
op een gewoon bit.
ik rij ook een springpaard maar dressuur er ook mee. dat vind ik wel
zo belangrijk. met een goede basis op het paard kan je hem in het parcour
ook naar voren en terug rijden. je kan wel als een wilde gek door het parcour denderen maar dan kom je je in de hogere klasse vanzelf een keer tegen. dat werkt niet.
veel succes ermee en met veel werken kom je er wel.
wat me wel stoort (en nu kan jij er niets aan doen) is dat zo'n mensen, die weinig van paarden afweten, zo'n paard kopen!!
dat is gewoon vragen om ongelukken.
bonitobol schreef:Ja dat is waar maar ik heb de foto's getrokken en longeer het paardje ook af en toe, dus ik ken het paard wel en zie de Ts enorm veel rijden dus ik vind dat ik ook af en toe mag reageren, en sorry als je daar een probleem mee hebt
lindavd schreef:bonitobol schreef:Ja dat is waar maar ik heb de foto's getrokken en longeer het paardje ook af en toe, dus ik ken het paard wel en zie de Ts enorm veel rijden dus ik vind dat ik ook af en toe mag reageren, en sorry als je daar een probleem mee hebt
nee hoor heb ik helemaal geen problemen mee!!
evelintje schreef:atnwoord op je titel..
paard ziet er goed uit ,goed gebouwd , achterhand zit goed mee,
ja ik vind je paard heeft wel dressuurkwaliteiten , maar vergeet niet af en toe eens springen kan goed doen voor jou & paard!

liza van loon schreef:Je houding is niet echt geweldig moet ik zeggen. Als een paard over de buitenschouder wil weglopen moet je begrenzen met je buitenbeen en buitenteugel. Met je binnenbeen tegen de buitenkant aan rijden voor de buiging. Ik zou toch overschakelen op een lichter bitje. Pessoa bit vind ik wel erg scherp, en je mag er sowieso niet officieel mee starten.
----> superrrr mooi paardjn!! xxxx